Skocz do zawartości

Posiadacze Kawasaki 440 LTD


Gość Mangus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

lightbary kupilem za 90zl, niklowana rurke wynalazlem za free, przekaznik od poloneza i kable to juz grosze.

 

Caly czas mam problem z tym zapalaniem... motor jest codziennie odpalany ale to odpalanie trwa ok 10 minut! Caly czas na ssaniu oczywiscie zapalany, z gazem i bez dodawania gazu probuje. Na poczatku nic nie lapie, pozniej kilka obrotow, na koncu raz zapali na kilka sekund i gasnie, potem juz zapala na dobre. Co moze byc tego powodem? Pewnie gaznik? Akumulator dopiero co naladowany, filtr powietrza czysty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie mam parę pytań co do regulacji zaworów czy można to samemu zrobić jeżeli tak to czym się sugerować ew. jak się do tego zabrać ziajże jeszcze do serwisówki ale praktyczne rady na pewno mi się przydadzą no i ile mnie powinna kosztować taka sprawa u fachury

pozdrawiam

GNIDA

A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys sie przymierzalem do 454 ale jak juz sie zdecydowalem to zostala sprzedana, potem jeszcze dlugo szukalem bo strasznie napalilem sie na ten model ale nic w dobrym stanie nie moglem znalezc! potem jeszcze ogladalem nowsze 500! ogolnie moto super z wyglądu i jeszcze lepsze z charakteru! jak dla mnie wszystkie czopery moglyby miec rzedowki! pojemnosc dla wielu nikczemna ale lataja te kawy wspaniale! szukalem dalej i przez przypadek trafilem na ZL600 i tak juz mi zostalo(4 sezon juz latam i jeszcze sie nie znudzil)! Szkoda ze juz nie produkuja jakis czoperkow z silnikami od scigow- taki na przyklad bike czoper z 150 KM rzedową czworką! Ach bylbym pierwszy w kolejce

pozdrawiam

 

Ja chciałbym mieć ZL1000, szkoda, że ich tak malutko, a w dobrym stanie to już praktycznie nic nie ma. Ma tylko 120KM :)

 

Witam panowie mam parę pytań co do regulacji zaworów czy można to samemu zrobić jeżeli tak to czym się sugerować ew. jak się do tego zabrać ziajże jeszcze do serwisówki ale praktyczne rady na pewno mi się przydadzą no i ile mnie powinna kosztować taka sprawa u fachury

pozdrawiam

GNIDA

 

Jak nie robiłes sam, to może zawieź najpierw do fachowca i patrz jemu na ręce. Jełsi regulowałeś zawory na śrubki w jakimś np. aucie to w KAwie też masz regulacje śrubami. Trzymaj się zaleceń w manualau. Staraj sie regulować blizej górnej wartosci luzu zaworowego, dlatego, że KAwy skracaja luzy.

Są dwie szkoły regulacji. Jena mówi o tym, zeby listek szczlinomierza wkładac pomiedzy wałek a dzwignię. Druga szkoła mówi o tym, żeby wkładac listek szczelinomierza pomiedzy dzwigienkę a zawór. Oba sposoby sprawdziłem. Jakoś jestem za tym pierwszym, choc wiele osób powiedziało, że to zły sposób. Po mich pomiarach wychodzi, że jest wszystko ok.

 

Przy kazji przygotuj się na spuszczanie płynu chłodzącego, bo przewody idą przez pokrywę zaworów. Na tych króćcach są umiejscowione oringi, wywal stare i kup nowe (stare daj na wymiar). Będziesz musiał poluzować chyba jedna z cewek zapłonowych. Przy okazji wymień przewody i fajki na nowe. Falki daj dedykowane do tego modelu, a przewody z miedziana żyłą, zadne inne gówna.

Dodatkowo zdejmij chłodnice, przepłucz wszystko, przedmuchaj, możez też ine oringi powymieniac i dać nowe przewody gumowe wraz z opasakmi. Zlaej płynem chłodzacym do chłodnic Al.

 

Pytaj jakby co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytaj jakby co.

Dzięki jestem wdzięczny jak się spotkamy flaszeczka leci

pozdrawiam Gnida

A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będe czekał na nia oczywiswćie ;)

 

Jeśli jesteś z Puław, to może znasz Husara? Jeździ Avo. Z Puław, Baranowa i tamtych okolic jeździ towarzystwo na rozpoczecia i zakończenia zezonu nad Bug do Gryfu Siedleckiego. Moze na weekend majowy wpadniesz, wypijemy :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jesteś z Puław, to może znasz Husara? Jeździ Avo. Z Puław, Baranowa i tamtych okolic jeździ towarzystwo na rozpoczecia i zakończenia zezonu nad Bug do Gryfu Siedleckiego. Moze na weekend majowy wpadniesz, wypijemy

Jestem za jak najbardziej Husara nie znam ale chętnie poznam

pozdrawiam

A nas wiedzie siedem demonów, co nami się karmią: Na przedzie pycha podąża z tańczącą latarnią, Chciwość wczepiła się w siodło i grzebie po sakwach, Broi pod zbroją lubieżność, pokusa niełatwa. Bandzioch domaga się płynów i straw do przesytu, Wabi rozkoszne lenistwo do łóż z aksamitu, Gniew zrywa ze snu i groźbą na oślep wywija, A zazdrość nie wie, co sen i po cichu zabija...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tygrys, jak jest cieply to na dotyk pali. dzisiaj wsluchalem sie ze jedna swieca cos prycha.

A jak ci się sprawuje w jeździe, bez problemu przyspiesza i jaka masz Vmax?

Ja mam tez problemy z paleniem po dłuższym postoju, zawsze wtedy przekręcam kranik na PRI czekam kilka chwil zaciągam ssanie i kręcę rozrusznikiem bez ruszania gazem. Jak zapali to czekam parę minut aż się rozgrzeje na ssaniu ( akurat tyle żeby założyć kask,rękawice itp. ) i w drogę. Problemy z paleniem i słabe przyśpieszenia to wina gaźników, np. u mnie to mało elastyczne i dziurawe membrany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam polowe zbiornika :)

 

wiec wymienilem swiece na inne, ktore mialem pod siedzeniem i naladowalem akumulator - odpalil za trzecim razem (za pierwszym i drugim zalapal ale zgasl-moze przez dodanie gazu).

Mam pyt: Co tak puka w silniku jak jest zimny? Ojciec mi mowil ze to walek rozrzadu. Czy to prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego dodajesz gazu przy odpalaniu? Normalnie nie powinno sie dodawać gazu. Pisałem tobie, wymień świece na nowe, nie na używki. Nie rzeźb w gównie, bo nic z tego dobrego nie wyniknie. Mam nadzieję, że na zimnym siniku nie gazujesz go ostro, bo jeśli tak, to masz gwarantowane szybkie wykończenie silnika, zwaszcza góry.

Stukać moze wiele rzeczy? Musisz dokładniej określić miejsce. Pewnie głowica i zawory, które juz maja luzy w prowadnicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idź do najbliższego sklepu z częściami do moto, zamów komplet świec, nowe fajki i przewód wysokiego napięcia. To nie kosztuje niewiadomo ile a będziesz miał spokój na kilka sezonów. Świece NGK B7ES fajki NGK LB-05 F, za metr przewody WN takiego jak książka pisze ( miedziany w otoczce silikonowej ) od Louisa zapłaciłem 25 PLN a za fajki i świece jakieś 45 PLN także nie ma co myśleć tylko lecieć do sklepu i zamawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...