Skocz do zawartości

Posiadacze Kawasaki 440 LTD


Gość Mangus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A po nagrzaniu silnika moto odpala bez problemu? Problemy z paleniem leżą albo po stronie zapłonu albo paliwa. Posprawdzaj stan fajek, przewodów, świece czy są czyste i dają dobrą iskrę, drożność kranika i przeczyść komory pływakowe i sprawdź poziom paliwa. Ja miałem podobny problem z odpalaniem i doszedłem, że ktoś kombinował z poziomem paliwa w gaźnikach, po korekcie odpalanie poprawiło się. Najczarniejszy scenariusz to taki że moto źle pali zimne bo mocno zużyty jest tłok i pierścienie ale najpierw posprawdzaj co się da. Aha może to być wina starego akumulatora który daje mało prądu na rozruch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z nagrzanym silnikiem nie mam problemu, pali na dotyk. Sprawdzalem ostatnio swiece i na jak na moj gust to calkiem niezla iskra. Do gaznika jeszce nie zagladalem. Mam nadzieje ze tlok i perscienie sa w dobrym stanie, chociaz moto ma juz ponad 50 tys. No zobaczymy,planuje zrobic maly przegladzik i wymienic co nieco. A co do cisnienia na tlokach to jaka jest jest granica minimum??? Dzieki za info .pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie według instrukcji: standardowe idealne 10-11 a graniczne kwalifikujące do remontu to 7,5-7,8. Ja na ciepłym silniku miałem na jednym garze 10 a na drugim 9,5, pierwszy pierścień miał luz na zamku 1,2 mm przy dopuszczalnym max 0,7 mm na cylindrze z gorszym ciśnieniem. Objawy wywalanie dużych ilości oleju odmą i kłopoty z odpaleniem zimnego moto.Zajrzyj do puszki filtra czy nie gromadzi się tam olej. Te silniki są dosyć trwałe ale żywotność układu tłok-pierścienie to 40-50 tyś kilometrów.

aha www.kz400.com kopalnia wiedzy o małych twinach Kawasaki oczywiście po angielsku

Edytowane przez Bartek.M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajefajnie, nakręciłem tylko 200 km bo strasznie długo czekałem na uszczelkę pod głowicę i mam jakoś tak, że jak siedzę w pracy to jest piękna pogoda a jak mam wolne to pada :biggrin: Ale pierwsze kilometry na moto przypomniały mi za czym tęskniłem całą zimę i czego mi brakowało, szerokości wszystkim Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom paliwa to 3-5 mm poniżej płaszczyzny komory pływakowej http://www.kz400.com/Techh%20tips%20bilder...ge/DSCN3488.JPG

tylko że jeden silnik pracuje lepiej na 5mm a drugi na 3, musisz sam sprawdzić na jakim poziomie silnik lepiej się sprawuje.

Objawy niskiego poziomu to niemożność wykręcenia obrotów max na niskich biegach, przy wkręcaniu w czasie jazdy silnik dławi się i/lub strzela w filtr powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem jest taki :

Zapalam silnik po 2 -3 min. zaczyna nie równo pracować i w końcu gaśnie wykręcam świece , są całe zakopcone po zakręceni nowych świec sytuacja sie ponawia. Czy ktoś wie co jest tego przyczyną. Na odcinku 8 km. musiałem 4 razy wymieniać i przeczyszczać świece.Sytuacja nie zmienia się nawet przy rozgrzanym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze dostaje za malo powietrza? Sprawdz filtr

 

u mnie jest taki problem ze odpalam moto na pelnym ssaniu, obroty rosna do 3-4 tys, potem od razu spadaja do 1,5 i coraz nizej az moto gasnie. Takiego objawu nie ma gdy rozgrzewa sie na polowie zakresu ssania, wtedy obroty trzymaja sie ponad 2 tys. Dlaczego wiec na pelnym ssaniu gasnie? czyzby wtedy sie zalewal? Bo na tym pelnym ssaniu zamykaja sie calkowicie przepustnice powietrza (powietrze dochodzi tylko przez te okienka w przepustnicach).

Druga rzecz to po rozgrzaniu silnika obroty nie sa idealnie rowne. Co jakis czas ma tendencje do malych skokow. Membrany w gazniku sa w kiepskim stanie. Ostatnio jedna musialem pokleic bo miala dziurki. Poza tym nie synchronizowalem gaznikow zegarami tylko na oko. Pewnie to sa powody takiej a nie innej pracy silnika.

 

A po trzecie to nie wiem jak prawidlowo ustawic tylne kolo. Moze jakies wskazowki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...