Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

niedawno szukałem jakiegoś enduro w 4T, ale ostatnio mi się pozmieniało. Mam tor MX niedaleko domu, jakaś żwirownia i podobne tematy też są o rzut beretem. Sądzę, że podołam finansowo utrzymaniu crossa 125 2T.

Zastanawiam się nad zakupem, budżet powiedzmy 7000 zł, z tym, że chciałbym kupić moto za, powiedzmy, max 5000 zł i resztę zainwestować w remont. Czy taki plan jest realny?

Powiedzmy, że nie musi być zadbany wizualnie, bo plastiki to najmniejszy problem - i tak polegną :) Moim zdaniem poszukam czegoś ze zdrowym zawieszeniem, a silnik od razu na stół (tłok, korba, łożyska, uszczelniacze itp.). Myślę, że dam radę się zamknąć w budżecie. Pytanie tylko, czy dobrze myślę? Ceny mniej więcej znam - ubrudzić się nie boję, w 2T sporo dam radę sam zrobić.

 

Mam kilka ogłoszeń, rzucicie okiem?

Opcja najtańsza:

http://olx.pl/oferta/suzuki-rm-125-kx-cr-yz-dt-kmx-lub-zamiana-na-auto-bmw-audi-CID5-IDewi3r.html

Z rozmowy tel - jeszcze nicasil, tłok 54,50; dziś jadę oglądać. Strasznie zmęczony wizualnie.

 

Opcje droższe:

http://olx.pl/oferta/sprzedam-yamahe-yz-125-CID5-IDe2S2t.html

Nic nie wiem, właściciel za granicą, umówiliśmy się na sobotę.

 

http://olx.pl/oferta/honda-cr-125-CID5-IDesTwW.html#93c676da2b

Ponoć silnik nierozbierany (nie wierzę), wyskakuje dwójka, ale gościowi nie ufam. Dziś obejrzę.

 

Opcja najdroższa:

http://olx.pl/oferta/yamaha-yz-125-yz-kx-cr-sx-rm-CID5-IDeegnj.html

Tuleja, po drugim szlifie, wygląda najlepiej, chyba też w sobotę jadę oglądać.

 

Jakieś opinie?

Dziękuję z góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kasa to 2300-2400 zł.

 

za tyle to kupisz pięknego mtxa czy dt 80 jeszcze przy odrobinie szczęścia z blachą , który jakością wykonania i parametrami połyka to chińskie gówno ......

 

 

Sądzę, że podołam finansowo utrzymaniu crossa 125 2T.

 

itrzymaniu jak utrzymaniu ale kupując setę w 2t po simsonie możesz sobie zrobić na niej krzywdę...

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

itrzymaniu jak utrzymaniu ale kupując setę w 2t po simsonie możesz sobie zrobić na niej krzywdę...

 

To, że mam Simsona, nie oznacza, że na Simsonie moja przygoda z motocyklami się zakończyła :) Fakt, mogłem to napisać - jeździłem różnymi motocyklami, większymi, mniejszymi (ale nie w offroadzie). CRF 450 R też zahaczyłem, ale to przelotnie, głównie za jej sprawą zacząłem się rozglądać za crossem.

 

Seta ma moc, zdaję sobie sprawę, bo jeździłem - ale ze mnie też kawał silnego chłopa i myślę, że w głowie też wszystko poukładane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

nie do końca, jeżeli ktoś np w ogóle jeździć nie potrafi to może być problem po nauce ruszania i utrzymywania równowagi odkręci na maxa (mowa o dwusuwie, bo większość z nas wie jak wygląda strzał mocy w tym typie silników) i co? jak sie kończy ''nauka''? - napewno bardziej boleśnie niż na sprzęcie który nie zaskoczy laika.. Oczywiście to prosty ale i skrajny przypadek jeżeli na polu to może i by nauczyło, ale jak pojawi się drzewo lub budynek na drodze takiego ridera trzymającego się ostatkami sił kierownicy bez nóg na podnóżkach? tak jak napisałem skrajnie ale jednak

Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 --->

Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bez przesady, 125 chyba po to jest żeby się uczyć jeździć.

 

Jak myślisz, kiedy ten gość się czegoś nauczy i będzie mógł kupić jakąś dwusetę?

 

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na czym człowiek w rozsądnym wieku ma się nauczyć jeździć? Na 65 przeznaczonej dla 10 latka czy 85 dla 12 latka (która i tak ma już 30KM). Innej drogi nie ma, no chyba że poprzez taką DT ale to tylko wydłuży naukę bo takie sprzęty nie nadają się na tor mx.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie do końca, jeżeli ktoś np w ogóle jeździć nie potrafi to może być problem po nauce ruszania i utrzymywania równowagi odkręci na maxa (mowa o dwusuwie, bo większość z nas wie jak wygląda strzał mocy w tym typie silników) i co? jak sie kończy ''nauka''? - napewno bardziej boleśnie niż na sprzęcie który nie zaskoczy laika.. Oczywiście to prosty ale i skrajny przypadek jeżeli na polu to może i by nauczyło, ale jak pojawi się drzewo lub budynek na drodze takiego ridera trzymającego się ostatkami sił kierownicy bez nóg na podnóżkach? tak jak napisałem skrajnie ale jednak

Ja mam na myśli naukę jazdy cross/enduro :)

Jak ktoś pierwszy raz na motocykl wsiada to co innego ale w tym przypadku chyba jest inaczej.

Enduro kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/PrzYm

EXC 200 -> EXC 300

TDM 850

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli gość w ogóle miał styczność z motocyklami i wie gdzie jest gaz, sprzęgło, hamulce oraz wie co się stanie kiedy da za dużo gazu to co za problem żeby wsiadł na 125 w 2-suwie?

Tak jak napisał heniek128, dla dorosłego faceta który chce zacząć zabawę w MX nie ma innej drogi jak 125 2T bądź 250 4T, nie wiem co w tym takiego jest zabójczego bo w końcu jakoś trzeba zacząć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, po 3 latach z Hondą crm125 chciałbym przesiąść się na coś mocniejszego ale równie zwinnego i bezawaryjnego i raczej w kierunku 4T najlepiej z homologacją. Niestety w promieniu 150km ode mnie nie ma w moim budzecie - do 7500-8000 zł - ani Hondy Xr400, ani Suzuki Dr 400z, dlatego patrząc na to co jest dostępne mam pytanie odnośnie modeli Yamaha WR426f oraz Honda CRF450. Jazda głównie po lasach, drogach polnych średnio co weekend ~2-3h.

 

Co sądzicie o tych ofertach?

1. Yamaha wr426f -2001 - 6700

http://olx.pl/oferta/yamaha-wr-426-zarejestrowana-4t-crf-yz-kxf-ktm-rm-cross-CID5-IDdZHV9.html#8b3d62da02

 

2. Yamaha Wr426f -2002 - 7400

http://olx.pl/oferta/yamaha-wr-426-CID5-IDdousT.html#8b3d62da02

 

3. Honda CRF450 -2003 - 6700

http://olx.pl/oferta/honda-crf-450-CID5-IDeHR5l.html#fda789f101

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio coś wyczytałem, że jest możliwe OC dla pojazdów bez homologacji, więc powiedzmy, że poszukuje lepszego(cena/jakość) pomijając możliwość rejestracji. A może jest jeszcze coś godnego uwagi mniej więcej w tej cenie i tym przedziale mocy ? Jest tu jakiś posiadacz wyżej wymienionych sprzętów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie za wszystkie wypowiedzi. Motocykl kupiony. Jednak 125 2T nie dla mnie (nie pasowała mi charakterystyka), a sprzęt typu DT (KMX, RX, TS) 125, nie do końca spełniał oczekiwania, więc kupiłem 250 4T (CRF 250 '06).

PS. Tak, wiem z jakimi kosztami wiąże się wyczynowe 4T :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...