mixer_mr Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Witam,niedawno szukałem jakiegoś enduro w 4T, ale ostatnio mi się pozmieniało. Mam tor MX niedaleko domu, jakaś żwirownia i podobne tematy też są o rzut beretem. Sądzę, że podołam finansowo utrzymaniu crossa 125 2T.Zastanawiam się nad zakupem, budżet powiedzmy 7000 zł, z tym, że chciałbym kupić moto za, powiedzmy, max 5000 zł i resztę zainwestować w remont. Czy taki plan jest realny?Powiedzmy, że nie musi być zadbany wizualnie, bo plastiki to najmniejszy problem - i tak polegną :) Moim zdaniem poszukam czegoś ze zdrowym zawieszeniem, a silnik od razu na stół (tłok, korba, łożyska, uszczelniacze itp.). Myślę, że dam radę się zamknąć w budżecie. Pytanie tylko, czy dobrze myślę? Ceny mniej więcej znam - ubrudzić się nie boję, w 2T sporo dam radę sam zrobić. Mam kilka ogłoszeń, rzucicie okiem?Opcja najtańsza:http://olx.pl/oferta/suzuki-rm-125-kx-cr-yz-dt-kmx-lub-zamiana-na-auto-bmw-audi-CID5-IDewi3r.htmlZ rozmowy tel - jeszcze nicasil, tłok 54,50; dziś jadę oglądać. Strasznie zmęczony wizualnie. Opcje droższe:http://olx.pl/oferta/sprzedam-yamahe-yz-125-CID5-IDe2S2t.htmlNic nie wiem, właściciel za granicą, umówiliśmy się na sobotę. http://olx.pl/oferta/honda-cr-125-CID5-IDesTwW.html#93c676da2bPonoć silnik nierozbierany (nie wierzę), wyskakuje dwójka, ale gościowi nie ufam. Dziś obejrzę. Opcja najdroższa:http://olx.pl/oferta/yamaha-yz-125-yz-kx-cr-sx-rm-CID5-IDeegnj.htmlTuleja, po drugim szlifie, wygląda najlepiej, chyba też w sobotę jadę oglądać. Jakieś opinie?Dziękuję z góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) Kasa to 2300-2400 zł. za tyle to kupisz pięknego mtxa czy dt 80 jeszcze przy odrobinie szczęścia z blachą , który jakością wykonania i parametrami połyka to chińskie gówno ...... Sądzę, że podołam finansowo utrzymaniu crossa 125 2T. itrzymaniu jak utrzymaniu ale kupując setę w 2t po simsonie możesz sobie zrobić na niej krzywdę... Edytowane 16 Marca 2016 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixer_mr Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 itrzymaniu jak utrzymaniu ale kupując setę w 2t po simsonie możesz sobie zrobić na niej krzywdę... To, że mam Simsona, nie oznacza, że na Simsonie moja przygoda z motocyklami się zakończyła :) Fakt, mogłem to napisać - jeździłem różnymi motocyklami, większymi, mniejszymi (ale nie w offroadzie). CRF 450 R też zahaczyłem, ale to przelotnie, głównie za jej sprawą zacząłem się rozglądać za crossem. Seta ma moc, zdaję sobie sprawę, bo jeździłem - ale ze mnie też kawał silnego chłopa i myślę, że w głowie też wszystko poukładane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przym Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 No bez przesady, 125 chyba po to jest żeby się uczyć jeździć. Cytuj Enduro kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/PrzYmEXC 200 -> EXC 300TDM 850 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brylu 1989 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 nie do końca, jeżeli ktoś np w ogóle jeździć nie potrafi to może być problem po nauce ruszania i utrzymywania równowagi odkręci na maxa (mowa o dwusuwie, bo większość z nas wie jak wygląda strzał mocy w tym typie silników) i co? jak sie kończy ''nauka''? - napewno bardziej boleśnie niż na sprzęcie który nie zaskoczy laika.. Oczywiście to prosty ale i skrajny przypadek jeżeli na polu to może i by nauczyło, ale jak pojawi się drzewo lub budynek na drodze takiego ridera trzymającego się ostatkami sił kierownicy bez nóg na podnóżkach? tak jak napisałem skrajnie ale jednak Cytuj Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 ---> Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 (edytowane) No bez przesady, 125 chyba po to jest żeby się uczyć jeździć. Jak myślisz, kiedy ten gość się czegoś nauczy i będzie mógł kupić jakąś dwusetę? Edytowane 25 Marca 2016 przez 4jku Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 A na czym człowiek w rozsądnym wieku ma się nauczyć jeździć? Na 65 przeznaczonej dla 10 latka czy 85 dla 12 latka (która i tak ma już 30KM). Innej drogi nie ma, no chyba że poprzez taką DT ale to tylko wydłuży naukę bo takie sprzęty nie nadają się na tor mx. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przym Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 nie do końca, jeżeli ktoś np w ogóle jeździć nie potrafi to może być problem po nauce ruszania i utrzymywania równowagi odkręci na maxa (mowa o dwusuwie, bo większość z nas wie jak wygląda strzał mocy w tym typie silników) i co? jak sie kończy ''nauka''? - napewno bardziej boleśnie niż na sprzęcie który nie zaskoczy laika.. Oczywiście to prosty ale i skrajny przypadek jeżeli na polu to może i by nauczyło, ale jak pojawi się drzewo lub budynek na drodze takiego ridera trzymającego się ostatkami sił kierownicy bez nóg na podnóżkach? tak jak napisałem skrajnie ale jednakJa mam na myśli naukę jazdy cross/enduro :)Jak ktoś pierwszy raz na motocykl wsiada to co innego ale w tym przypadku chyba jest inaczej. Cytuj Enduro kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/PrzYmEXC 200 -> EXC 300TDM 850 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Jeżeli gość w ogóle miał styczność z motocyklami i wie gdzie jest gaz, sprzęgło, hamulce oraz wie co się stanie kiedy da za dużo gazu to co za problem żeby wsiadł na 125 w 2-suwie? Tak jak napisał heniek128, dla dorosłego faceta który chce zacząć zabawę w MX nie ma innej drogi jak 125 2T bądź 250 4T, nie wiem co w tym takiego jest zabójczego bo w końcu jakoś trzeba zacząć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brylu 1989 Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 macie racje , ja napisałem o zupełnym ''zielonym'' w innym przypadku uważam tak jak wy Cytuj Jawa mustang x 3 --->Wsk 125-->quad hensim 110 ---> Yamaha RD80 --->Gilera Coguar 125---> Jawa TS 350 ---> Suzuki Bandit 600 N ---> KTM SX 450 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mf24 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Witam Panowie, po 3 latach z Hondą crm125 chciałbym przesiąść się na coś mocniejszego ale równie zwinnego i bezawaryjnego i raczej w kierunku 4T najlepiej z homologacją. Niestety w promieniu 150km ode mnie nie ma w moim budzecie - do 7500-8000 zł - ani Hondy Xr400, ani Suzuki Dr 400z, dlatego patrząc na to co jest dostępne mam pytanie odnośnie modeli Yamaha WR426f oraz Honda CRF450. Jazda głównie po lasach, drogach polnych średnio co weekend ~2-3h. Co sądzicie o tych ofertach? 1. Yamaha wr426f -2001 - 6700http://olx.pl/oferta/yamaha-wr-426-zarejestrowana-4t-crf-yz-kxf-ktm-rm-cross-CID5-IDdZHV9.html#8b3d62da02 2. Yamaha Wr426f -2002 - 7400http://olx.pl/oferta/yamaha-wr-426-CID5-IDdousT.html#8b3d62da02 3. Honda CRF450 -2003 - 6700http://olx.pl/oferta/honda-crf-450-CID5-IDeHR5l.html#fda789f101 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 CRF odpada na starcie skoro chcesz coś z homologacją, a z tych dwóch WR-ek wybrałbym tą.. 1. Yamaha wr426f -2001 - 6700http://olx.pl/oferta/yamaha-wr-426-zarejestrowana-4t-crf-yz-kxf-ktm-rm-cross-CID5-IDdZHV9.html#8b3d62da02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mf24 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Ostatnio coś wyczytałem, że jest możliwe OC dla pojazdów bez homologacji, więc powiedzmy, że poszukuje lepszego(cena/jakość) pomijając możliwość rejestracji. A może jest jeszcze coś godnego uwagi mniej więcej w tej cenie i tym przedziale mocy ? Jest tu jakiś posiadacz wyżej wymienionych sprzętów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixer_mr Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Dzięki panowie za wszystkie wypowiedzi. Motocykl kupiony. Jednak 125 2T nie dla mnie (nie pasowała mi charakterystyka), a sprzęt typu DT (KMX, RX, TS) 125, nie do końca spełniał oczekiwania, więc kupiłem 250 4T (CRF 250 '06).PS. Tak, wiem z jakimi kosztami wiąże się wyczynowe 4T :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mf24 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Panowie, co sądzicie o poniższym sprzęcie ? Planuje jechać oglądnąć ale to 100km więc warto zapytać wcześniej. http://olx.pl/oferta/yamaha-wr-426-zarejestrowana-4t-crf-yz-kxf-ktm-rm-cross-CID5-IDdZHV9.html#8b3d62da02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.