Skocz do zawartości

mixer_mr

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mixer_mr

  • Urodziny 05/26/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Koszalin

Osobiste

  • Motocykl
    CRF 250 R
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia mixer_mr

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam, proszę o poradę, potrzebuję jakiegoś dobrego kasku najchętniej w stylu adventure (taki mix kasku MX i integrala) do 800 zł, może być z lekkim plusem 😉. W ogóle to proszę o jakieś opinie czy ten typ kasku to dobry wybór? Jazda raczej w mieście, ale okazjonalnie też jakieś szutry itp., bez typowego off-roadu. Motocykl (jeszcze nie kupiony) to na 80% Yamaha TDR 125, albo DT 125 X (albo coś w ten deseń - Aprillia SX 125, albo nie wiem) - generalnie funbike, supermoto. Odpowiadając na pytanie dlaczego akurat ten typ kasku - podoba mi się, to raz. Dwa - jeździłem na CRF 250 w kasku MX, ale nie widzę tego typu w jeździe po ulicy (chyba, że do miasta się nada? Mojego już nie ma, po dzwonie został zutylizowany, więc nie mam jak się przekonać), a chciałbym coś podobnego stylistycznie. Trzy - jak już będę jeździł po tych szutrach to daszek się przyda, żeby żeby kamyczki w szybę nie łoiły (tak myślę). Moje typy: Airoh S5: https://www.24mx.pl/wyposazenie-cross/kaski_c293/kaski-adventure_c287/kask-hybrydowy-airoh-s5-czarny-mat_pid-PM-0059929?fmb=0 FLY Trekker: https://www.24mx.pl/wyposazenie-cross/kaski_c293/kaski-adventure_c287/kask-adventure-fly-trekker-szary-hivis_pid-PM-0088871?nosto=is-pdp-category-cross-sale&fmb=0 O'Neal Sierra II: https://www.24mx.pl/wyposazenie-cross/kaski_c293/kaski-adventure_c287/kask-oneal-sierra-ii-flat-czarny_pid-PM-0075530?fmb=0 Bell MX-9 ADV MIPS: https://www.24mx.pl/wyposazenie-cross/kaski_c293/kaski-adventure_c287/kask-bell-mx-9-adv-mips-czarny-matowy_pid-PM-0097648?fmb=0 Oczywiście nie upieram się przy tych konkretnych, ani nawet przy typie kasku, może być zwykły integral, standardowy MX z goglami, chyba raczej nie.
  2. Miałem CRF 250 z 2006 i na dłuższą metę jazda tym poza torem jest dość upierdliwa. Jeśli ma być 90% las i 10% tor to zdecydowanie lepiej jakieś enduro, np. WR 250 F.
  3. Jakoś mi wersja 660 umknęła w poszukiwaniach, ale widzę, że ciekawe moto. Co do oferty, aktualnie nie jestem przygotowany na zakup już teraz. Powiedzmy, że to wczesna faza rozglądania się. Zbieram informację co i jak i jaki budżet szykować, ale dzięki.
  4. Witam wszystkich, mam szybkie pytanie. Coś tam w życiu jeździłem. Miałem przez jakiś czas CRF 250 R z 2006 roku (niestety została mi skradziona) trochę polatałem, amatorsko oczywiście, ale już do MX raczej nie wrócę, a enduro na CRF to jednak więcej problemów niż zabawy. Chciałbym pojeździć po szosie, więc wybór padł na supermoto. Aktualnie jestem w trakcie ogarniania kat. A prawa jazdy. Wymyśliłem sobie, że KTM LC4 640 (620) będzie odpowiednim wyborem. W terenie może i bym się trochę obawiał, ale na szosie wydaję mi się, że będzie OK. Teraz pytanie - czy jest realne, żeby kupić zdrowego LC4 640 w wersji supermoto w budżecie 8000 zł? Czy lepiej od razu dokładać do 10000 zł i wtedy szukać? Patrząc po ogłoszeniach są motocykle do 10, do 8 też są, ale mniej. Z opisów wszystko to igła, jak wiadomo, ale jak to jest z aktualną sytuacją rynkową (do tej pory najświeższy temat "czy da się kupić LC4 za..." znalazłem z 2013 roku bodajże)? Ewentualnie co można znaleźć innego w 4T na kategorię A o podobnych kosztach utrzymania i charakterystyce (po przygodzie z CRF raczej nie chciałbym wyczynowych torówek itp.) Dzięki za odpowiedzi i sugestie.
  5. Dzięki panowie za wszystkie wypowiedzi. Motocykl kupiony. Jednak 125 2T nie dla mnie (nie pasowała mi charakterystyka), a sprzęt typu DT (KMX, RX, TS) 125, nie do końca spełniał oczekiwania, więc kupiłem 250 4T (CRF 250 '06). PS. Tak, wiem z jakimi kosztami wiąże się wyczynowe 4T :)
  6. Witam, przymierzam się do powrotu na moto (jeździłem już różnymi od Jawki i Simsona, przez WSK, MZ Thropy itp.). Zawsze kręcił mnie offroad, ale nie miałem okazji posiadać takiego motocykla :(, a po kilku jazdach na CRF 450 się zakochałem :). Przymierzałem się do crossa 125 2T (pisałem nawet w temacie Co kupić/Wybrać?), ale odpuściłem temat - pojeździłem trochę i na razie nie dla mnie taka charakterystyka. Naczytałem się wiele dobrego o Aprilii RX 125, znalazłem nawet ciekawe ogłoszenie, ale niestety kawałek mam. Może ktoś był, oglądał i może się podzielić opinią. http://olx.pl/oferta/aprilia-rx-125-kat-b-CID5-IDcS4En.html#be7d6f190c W zakładanym budżecie się mieści, fajnie bo świeży rocznik, ale mimo to stoi już trochę na olx. Jakby ktoś coś wiedział, to proszę o info, bo nie chciałbym w ciemno jechać, zwłaszcza, że z czasem u mnie to trochę nie bardzo ostatnio. Dzięki.
  7. To, że mam Simsona, nie oznacza, że na Simsonie moja przygoda z motocyklami się zakończyła :) Fakt, mogłem to napisać - jeździłem różnymi motocyklami, większymi, mniejszymi (ale nie w offroadzie). CRF 450 R też zahaczyłem, ale to przelotnie, głównie za jej sprawą zacząłem się rozglądać za crossem. Seta ma moc, zdaję sobie sprawę, bo jeździłem - ale ze mnie też kawał silnego chłopa i myślę, że w głowie też wszystko poukładane.
  8. Witam, niedawno szukałem jakiegoś enduro w 4T, ale ostatnio mi się pozmieniało. Mam tor MX niedaleko domu, jakaś żwirownia i podobne tematy też są o rzut beretem. Sądzę, że podołam finansowo utrzymaniu crossa 125 2T. Zastanawiam się nad zakupem, budżet powiedzmy 7000 zł, z tym, że chciałbym kupić moto za, powiedzmy, max 5000 zł i resztę zainwestować w remont. Czy taki plan jest realny? Powiedzmy, że nie musi być zadbany wizualnie, bo plastiki to najmniejszy problem - i tak polegną :) Moim zdaniem poszukam czegoś ze zdrowym zawieszeniem, a silnik od razu na stół (tłok, korba, łożyska, uszczelniacze itp.). Myślę, że dam radę się zamknąć w budżecie. Pytanie tylko, czy dobrze myślę? Ceny mniej więcej znam - ubrudzić się nie boję, w 2T sporo dam radę sam zrobić. Mam kilka ogłoszeń, rzucicie okiem? Opcja najtańsza: http://olx.pl/oferta/suzuki-rm-125-kx-cr-yz-dt-kmx-lub-zamiana-na-auto-bmw-audi-CID5-IDewi3r.html Z rozmowy tel - jeszcze nicasil, tłok 54,50; dziś jadę oglądać. Strasznie zmęczony wizualnie. Opcje droższe: http://olx.pl/oferta/sprzedam-yamahe-yz-125-CID5-IDe2S2t.html Nic nie wiem, właściciel za granicą, umówiliśmy się na sobotę. http://olx.pl/oferta/honda-cr-125-CID5-IDesTwW.html#93c676da2b Ponoć silnik nierozbierany (nie wierzę), wyskakuje dwójka, ale gościowi nie ufam. Dziś obejrzę. Opcja najdroższa: http://olx.pl/oferta/yamaha-yz-125-yz-kx-cr-sx-rm-CID5-IDeegnj.html Tuleja, po drugim szlifie, wygląda najlepiej, chyba też w sobotę jadę oglądać. Jakieś opinie? Dziękuję z góry.
  9. Dziękuję za odpowiedzi. Zacząłem rzeczywiście rozważać DT 125, albo KMX 125 - chyba, że trafię na coś ciekawego w 4T. Wciąż się rozglądam.
  10. Witam wszystkich, jestem tutaj nowy, choć forum przeglądam już jakiś czas. Motocyklami trochę jeździłem, ale nigdy w off-roadzie, choć zawsze mnie to kręciło, a kręci jeszcze bardziej po przejażdżce na CRF 450 :D, ale to nie dla mnie, nie teraz przynajmniej, (aż dziwne, że nie miałem nigdy takiego motocykla :) ). Teraz przyszedł czas, żeby sobie coś takiego sprawić :) Z tego co już przeczytałem i rozeznałem się w temacie to szukam enduro, raczej w 4T, z niezbyt dużymi kosztami obsługi, czyli raczej dual sport, niż hard, ale nie chcę krowy pod 200 kg, tylko coś zwinnego. Moje parametry to 175 cm wzrostu, 91 kg wagi, z siłą i kondycją nie mam problemów (regularnie trenuję sporty walki). Budżet to powiedzmy 5000 zł, mogę wysupłać dodatkowy 1000 na ładną sztukę. Skłaniam się w kierunku Suzuki DR 350, dużo dobrego, oprócz głowic się naczytałem o tych motocyklach. Pytanie, czy mój budżet wystarczy na ładną sztkuę? Mam też kilka ogłoszeń z okolicy: http://olx.pl/oferta/suzuki-dr-350-po-remoncie-zarejestrowana-CID5-IDb8SwP.html - ładna wizualnie i niby po remoncie, muszę zapytać o kwity, no i martwi zerwana linka, nie będzie można sprawdzić na miejscu. http://olx.pl/oferta/suzuki-dr350-r-92-CID5-IDc6O8l.html#92eca7e072 - najtańsza, ale nic nie wiadomo o niej więcej. http://olx.pl/oferta/motocykl-enduro-suzuki-dr350s-gdansk-dr-350-CID5-IDbHK17.html#d5ca09b2c8 - podobnie jak powyżej, różnica w cenie niewielka. http://allegro.pl/suzuki-dr-350-super-stan-i5728915232.html - chyba najlepsza w zestawieniu, ładna na zdjęciach i dobrze opisana, ale też najdroższa. Co myślicie? Z innych sprzętów to myślałem jeszcze o LC4 400, albt Husqvarna TE 410, ale nie wiem, czy to nie za ostre sprzęty i jak z budżetem. Może są inne podobne do DR jeśli chodzi o specyfikację i koszty (KLX 300?). BTW. Mam świadomość, że istnieje też szeroko polecana DT 125 i podobne jak KMX 125, alb TS 125 R, ale wolałbym jednak 4T, chyba, że ktoś mnie zagnie siłą argumentów za 2T (innych niż koszt serwisu). To chyba tyle, dzięki za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...