żółf Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 A zapytam co mi szkodzi. Chociaż jeszcze nie mam przygotowanych funduszy, to zapytam, bo ciągle o tym myślę. Chciałbym kupić 2 motocykl. Mam lc4adv i nie zamierzam się go pozbywać. Motocykl genialny, świetnie mi się nim jeździ, ale jazda po torze to po prostu męczarnia. W okolicy mam dużo żwirowni i torów z kopnym piachem, a adv jest do tego za ciężki(a przy tym nie mam jakiś super umiejętności). Do tego na początku wakacji wywaliłem takiego placka, że odechciało mi się szaleństw, a naprawianie czachy, stelaża, baku, kierunków w końcu wyjdzie mnie tyle co 2 motocykl. Dlatego szukam lżejszego enduro.Jeżeli chodzi o budżet to aktualnie nie istnieje:) Więc od ceny moto zależy kiedy go kupię:)Podstawowym kryterium jest masa, musi być znacznie niższa od lc4, bo bez sensu dublowac motocykle. Mechanicznie wszystko robię sam, więc jest to jakaś podpowiedź czy wybierać w 2t czy w 4t.Zastosowania to przede wszystkim wypady w promieniu max 50km (mam 1 miejscówkę 5km od siebie, drugą 20 trzecią 35, a pewnie w miarę zwiedzania znajdzie się jeszcze coś jeszcze)I teraz pytanie co wybrać.Myślałem o exc 125/200, ale nigdy nie jeździłem nowym 2t.Zastanawia mnie jeszcze xr400. Jeździłem na tym sprzęcie i naprawdę daje radę. Tylko ciężko dostać coś godnego w normalnych pieniądzach.Suzuki dr/drz raczej odpada bo jak widzę łożyskowanie wałka rozrządu na panewkach to mnie szlag trafia :)Może jakiś gas gas, albo jakaś aprilka(jaka)? Są tańsze od ktm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gringo77 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Może jakiś gas gas, albo jakaś aprilka(jaka)? Są tańsze od ktmNapisałeś tak że wątpię żebyś się doczekał odpowiedzi.Sporo jest motocykli 2t/4t lżejszych od lc4adv.Jaki mniej więcej przedział cenowy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Napisałeś tak że wątpię żebyś się doczekał odpowiedzi.Sporo jest motocykli 2t/4t lżejszych od lc4adv.Jaki mniej więcej przedział cenowy??? Napisałem, że im taniej tym lepiej;) Ale zdaje sobie sprawę, że pewnie 6-7k będę musiał położyć. Chociaż jakby było coś godnego za 4 to może i w tym roku coś udałoby się nabyć. Zapomniałem dodać, że w grę wchodzą tylko sprzęty z rejestracją, nie widzi mi się wszędzie na przyczepie tachać sprzęta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gringo77 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Napisałem, że im taniej tym lepiej;) Ale zdaje sobie sprawę, że pewnie 6-7k będę musiał położyć. Chociaż jakby było coś godnego za 4 to może i w tym roku coś udałoby się nabyć. Zapomniałem dodać, że w grę wchodzą tylko sprzęty z rejestracją, nie widzi mi się wszędzie na przyczepie tachać sprzęta. Za 4 tysiące to możesz sobie kupić coś co będzie ładnie wyglądać w garażu bo jeździć to nie koniecznie :-) chyba że coś w stylu DR350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Dzieki za rady . Pozdrawiam. A jak sie prezentuja zawieszenia w obydwu modelach? W starszej DR-ce 650 do 96 roku ? Obydwa to kanapy, ale ja wybrałbym TT. DR przed 96? Zawias jaka zawias. Prymitywna kanapa bez regulacji i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 TT600E ma dobre zawieszenie z pełną regulacją, przód USD, co jest rzadko spotykane w tej klasie motorków.DR SE jest poprawiony w stosunku do starszych drek, nie powinien się sypać.Osobiście do lekkiego terenu wolałbym coś z XR, Lc4, KlxR, DRZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nico28 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Rafael dzięki Twojm postom jestem skłonniejszy kupić TT-ke. JJANK, a co według Ciebie do lekkiego terenu bardziej przemawia za Honda XR niz za TT-ka ??? Z tego co wyczytałem na forach honda jest trudniejsza do opanowania "bardziej kapryśna" chodz to bardzo wytrzymały i wdzięczny sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Xr600r jest lzejsza, wyższa, ma parę KM więcej, lepiej idzie na koło, jest prostsza kontrukcyjnie i ogólnie jest bardzo wdzięcznym sprzętem, skoro kosztuje podobne pieniadze (dobry stan od 4 do 7k) to po co brać TT? Jak kupisz moto w dobrym stanie to zarówno XR jak i TT będą długo i bezawryjnie słuzyc bo obydwą są jeszcze budowane wg starej szkoły japońskich enduraków, ale TT szybciej się znudzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nico28 Opublikowano 15 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 No, tak tylko,ze xr600r jest na allegro jak na lekarstwo i jest cięzko kupic w dobrym stanie, a pozatym trzymaja sie w cenie. A warto by było wziąć tą honde i troszke w nia zainwestowac? http://moto.allegro.pl/honda-xr-600-xl-xt-dr-i2627752376.html I jak sie przedstawia zawias w tej hondzie, jest tak dobrze jak w TT600E ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 zadzwoń do wróżki w sprawie tej XR ;) osobiście wolałbym kupić takie moto ze sprawnym silnikiem za wiekszą kasę niż remontować od razu, ale są rózne podejscia, XR łatwo sprawdzić przy kupnie bo silnik ma chodzić bez zadnych dziwnych dzwięków, ma nie dymić ani zimny ani ciepły i odpalać od kopa, tt zresztą także XR 600 ma, przestarzały zawias, nawet jak na tamte lata ale i tak jedzi się lepiej niż na TT, gdzie zawias jest OK, ale rama jest w ogóle mało terenowa, silnik jest "elementem nośnym" (rama otwarta) co jest wątpliwym rozwiazaniem dla terenówki, ja bym miał opory zeby przy mojej wadze na tym skakać, ogólnie belgardy składane we Włoszech są słabej jakosci, plastiki pękają, wszystko sie rozlautuje, koledze pękla kiedyś kiwaczka...zobacz jaki to moto ma niski tył a jak jeszcze na nie siądziesz to ogóle nie wygląda jak endurak (plus jak jesteś niski) popatrz na forum suzuki DR w dziale giełda, tam bardzo duzo ludzi lata an starszych maszynach (nie tylko dr) takich jak szukasz i moze znajdziesz tam coś godnego uwagi, powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nico28 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 jjank no wlasnie mam 183 cm wzrostu, ale czegos tu nie rozumie jak TT-ka ma wpelni regulowany zawias w wersji TTS ( TTE-nie ma takiej mozliwosci - gdzies przeczytalem) to bym mogl ustawic sobie kanape na odpowiedniej wysokosci??? chyba, ze sie myle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Regulacja zapewne polega na zmianie szybkości odbicia i dobicia a nie wyskości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 tts jest całkiem fajna-jakby ten silnik jeszcze trochę wyrywał flaki to wolałbym ją od xr600.... tt600s waży 130kg na sucho-jak na starą konstrukcję chłodzoną powietrzem klasy 600 posiadająca full wyposażenie drogowe (stacyjka, zegary, 2 osobowa ) jest nieźle i przyjemnie się tym jeździ........ skacze się lepiej niż na xr600 bo zawias w tt600s jest porównywalny z drz i ma pełną regulację czyli jest przynajmniej o klasę wyżej od xr600..... do tego tt ma rzadszy serwis niż xr-prawie 3x rzadziej wymiana oleju....... minusem jest silnik-dopracowana bezawaryjna konstrukcja z tanimi częsciami i prostym serwisem ale strasznie nudna -mułowato oddaje moc nie ma pierdolnięcia jak w lc4 czy xr :D kumpel kiedyś znalazł opis przeróbki silnika od xt600 2kf na gaźnik mikuni z pompką od dr600 ale to była bardzo gruba i kosztowna robota, cały króciec trzeba było robić na zamówienie, airbox też ale podobno moto się zmieniało nie do poznania :D można by też pokombinować z 2 prostymi mechanicznymi gaźnikami od jakiegoś 2T-w sumie gaźnik w xr600 jest prosty jak w dt125 (nawet w dt jest trudniejszy bo ma normalne ssanie :D ) ale to już sporo rzeźby..... tt600e to porażka -waga w okolicach 160kg na sucho jak w jamniku 3TB zawias też sporo gorszy niż w S-w sumie TT600E to xt600 3TB w ładniejszym plastiku..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Panie i Panowie, Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie zakup ęduro, jako drugiego moto. Chciałabym coś nie większego niż 250ccm, chyba raczej 4T, jak najlżejszego i z jak najniższą kanapą. Coś dla początkującego ędurowca...Nie chciałabym też wydać na to więcej niż 6k.Co moglibyście mi polecić?Z góry dziękuję :biggrin:.Aga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Honda CRF 230Kawasaki KLX 250Suzuki DRZ-250Przy większym budżecie Yamaha WR 250 RHonda najlepsza według mnie z tej czwórki, sam się dziwię dlaczego tak mało tego jeździ, mały wybór, ale można trafić dobry rocznik.Wszystkie te motorki mają nisko siedzenie, a w razie czego zawsze można obniżyć tył na amortyzatorze a z przodu lagi trochę wsunąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.