Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

suzuki dr 650 se - masa z paliwem 166kg

yamaha xt 600e - 159kg

kawasaki klx 650 r - 138kg

 

 

najwiecej przyjemnosci z jazdy jest na drogach tak trudnych, ze samochód nie przejedzie, co najwyzej traktor na pole. Dziury koleiny, strzały z manety i skoki nad nimi. powyższe sprzęty się do tego nie nadają. Raz pojechał z nami klx (niby najlżejszy) szkoda takiego sprzętu, za mało mocy za duża waga by przeskakiwać, walka z masą to mordęga.

to fajne sprzęty w praktycznym zastosowaniu, np dojazd leśnika do lasu itp a nie do szaleństw

Najwięcej przyjemności jest w miejscach gdzie nikt nie sporóbowałby nawet wjechać ciagnikiem ;)

Ostatnio śmigamy w tamtych okolicach

http://www.youtube.com/watch?v=IjW_oQbn5Oc

Po połowie zbiornika mam dość wagi swojej dwusetki ;) Ale to jest to co mi się podoba najbardziej, nie licząc ostrych podjazdów, ktorych na filmie z zawodów nie ma, bo gdyby ktos z nich spadł to zablokowalby trasę dla innych, zwirownie, piachy, czy traktorowe drogi są traktowane u nas jako zło konieczne, dojazd do miejscówek :D

Poza tym, jeśli miszesz ze klx 'r' ma mało mocy na jakąś drogę to chyba w zyciu nim nie jechales, albo mylisz go z 'c' (ten faktycznie jest pewnie podobny do dr i xt) "r" ma tyle mocy co wr 450 (48KM) a pewnie ma wiecej Nm od niej.

ja chyba pójdę w stronę ,,udualowienia'' xr600

xr to właściwie jest juz dual, uzywanie xt mając xr to w ogóle jakis masochizm, koszty są podobne, a jazda lepsza, ja jestem w innej sytuacji bo liczę, ze na klxie będę taniej śmigał, jakieś prędkosci przelotowe, czy brak stacyjki nie są dla mnie w ogóle istotne

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne trasy :-) u nas za plasko, glownie pola, czasem lasy ale bez takich wąwozów , owszem jest puszcza bukowa pod szczecinem z niezlymi podjazdami, ale w weekendy sporo tam ludzi bo to blisko miasta

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma się co czepiać motocykla, bo 300 2T można wszystko zrobić, teraz trzeba zajać się forma fizyczna, ja dawniej też zwalałem winę na motocykl jak nie mogłem go przez kłode przerzucić , wziałem się za siebie i teraz nie ma problemu. A tereny mam takie jak na filmiku niedaleko domu,

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pocieszę cię, nie ma nic lżejszego już w enduro :)

jest

http://otomoto.pl/ga...t-M3216488.html

to nie trial, bo ma siedzenie :icon_mrgreen:

 

bez przesady, na kazdym exc, nawet 520 taki teren to nie powinien byc problem, trzeba tylko jezdzic, jezdzic i jeszcze raz jezdzic, a nie jeden podjazd i pod drzewko

 

na filmie widac jak jakis desperat atakuje chyba dr 600 ;) chciałbym to zobaczyc

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest

http://otomoto.pl/ga...t-M3216488.html

to nie trial, bo ma siedzenie :icon_mrgreen:

 

bez przesady, na kazdym exc, nawet 520 taki teren to nie powinien byc problem, trzeba tylko jezdzic, jezdzic i jeszcze raz jezdzic, a nie jeden podjazd i pod drzewko

 

na filmie widac jak jakis desperat atakuje chyba dr 600 ;) chciałbym to zobaczyc

Ostatnio byłem na zawodach enduro w podkarpackim, dość hardcorowy teren koleś na KLX 650C się przedzierał, ale w końcu tak zaj**ał w drzewo że odpadła kierownica... a szkoda, bo kolesie na EXC zrobili mniej kółek niż on.

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po połowie zbiornika mam dość wagi swojej dwusetki ;)

 

już ci chłopaki napisali -brak kondycji jesteś dupa i tyle a nie że motocykl :D ja dzisiaj według licznika przebiegu zrobiłem 45km na xr w terenie i też ledwo trafiam w klawiaturę i co to znaczy że xr600 jest ciężka ?? nie ja od 2 miesięcy łoję browary, dupę woże skuterem albo samochodem motór wyciągam raz na 2-3 tygodnie na godzinne oranie płaskiej łąki i po prostu brakuje mi kondycji i sił, tyle w temacie a nie że kondycja spada to kupie crossową setę teraz bo musze mieć lżejsze moto :D :D :D trzeba pracować nad soba kochany a nie nad moto-mniej fajek więcej ruchu :D

 

 

nie wiem co lżejszego byś mógł miec od 200 -sete crossową ?? albo crossowe 85 :D

 

mnie się takie podjazdy podobają-xr jest w sam raz nawet po glebie pali względnie :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat seta crosowa i nie tylko seta bo i 250 na takie kamienie to jest dramat, ciężko ruszyć nawet na suchym i za dlugie biegi, ciężko w ogóle czasami mają chłopaki zeby trafić w wąwóz, bo często trzeba praktycznie w miejscu zawrócic i wykorzystać 1m łagodnego miejsca aby złapać jakikolwiek rozpęd przed stromizną, a crossem to wiadomo albo pełna moc albo nic, poza tym zawias w crossie wyliczono aby lądować dalekie skoki i nigdy to nie będzie dobrze pracować przy malych obciązeniach, nie bedzie trakcji a kazdy kamyk czuc na rękach

mnie się takie podjazdy podobają-xr jest w sam raz nawet po glebie pali względnie :D

no zeby zaliczyc glebę na takim podjezdzie to juz trzeba wybitnie nie ogarniac, kilometr rozpędu, szeroko, przyczepnie, zadnych schodków ani korzeni, no daj pan spokój

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie się takie podjazdy podobają-xr jest w sam raz nawet po glebie pali względnie :D

 

heh,

U nas podjazdy wygladają tak:

http://www.youtube.com/watch?v=eWPLP4qC9pI

 

albo ciekawiej:

http://www.youtube.com/watch?v=saHiy1s4QEo&feature=channel&list=UL

 

Acha jest coś lżejszego niż 200EXC -> EC200 Podobno wazy 94 kila bez paliwa, 10 kg mniej od mojej 300 :) to musi sie prowadzić

Edytowane przez bully
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szeroko, przyczepnie, zadnych schodków ani korzeni, no daj pan spokój

 

no to akurat ciekawe :D podłoże wygląda jak ziemio gruz i wcale nie jest przyczepne tylko śliskie(twarde ale wyślizgane) a u góry są schodki kamienisto asfaltowe(dlatego ok 0:14 tak balansuje gazem bo tam jest kawał asfaltu zakopany i jak odwijasz to strasznie rwie na koło a jest stromo i nie chciałbym się tam nakryć xr :D ) -aparat z biedronki nie oddaje tego :D

 

fakt że jest szeroko i rozpęd spory....

 

ta góra jest usypana z odpadów z budowy trasy s14 i generalnie podłoże jest jak w kamieniłomie, sporo kawałów asfaltu, gruzu, żwiru kamieni, są i korzenie z drzew (bez drzew :D ) jakaś ziemia wykopowa, glina, śmieci w sumie wszystko :D

 

Ja mam taką górkę koło domu, jeździłem tam MZ dawno temu :biggrin: :biggrin:

 

ja podjechałbym tam chińskim kiblem 50 ale nie chciałem się aż tak lansować, wolałem pokazać jaki cienki jestem :D mazak od autografów na cycach panienek mi się wypisał i czym bym się podpisał ??

 

zresztą nie wkleiłem tego dla lansu tylko jak pokazujemy gdzie latamy to ja też -na własnym przykładzie :D fakt że to jest praktycznie szczyt mojego skilla hehehe :D

akurat seta crosowa i nie tylko seta bo i 250 na takie kamienie to jest dramat, ciężko ruszyć nawet na suchym i za dlugie biegi, ciężko w ogóle czasami mają chłopaki zeby trafić w wąwóz, bo często trzeba praktycznie w miejscu zawrócic i wykorzystać 1m łagodnego miejsca aby złapać jakikolwiek rozpęd przed stromizną, a crossem to wiadomo albo pełna moc albo nic, poza tym zawias w crossie wyliczono aby lądować dalekie skoki i nigdy to nie będzie dobrze pracować przy malych obciązeniach, nie bedzie trakcji a kazdy kamyk czuc na rękach

 

masz trochę racji ale

skoro exc 200 ciężki, seta crossowa źle zestrojone biegi i twardy zawias to może wrotki odrzutowe będa w sam raz :D ??

 

jest jakiś motocykl który się w te wasze wąwozy nadaje żeby się przyjemnie jeździło :D ?? może do KTM-a napisać żeby opracowali 200 lubelskie wąwóz ediszyn :D ??

 

 

bullymnie to sie ten podoba od was

 

 

takiego czegoś mi u mnie brakuje -piach amortyzuje glebę , jest stromo, szeroko, jest rozpęd tylko końcówka trochę zbyt pionowa :D

 

dobra starczy tego spamu :D

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam. Jakie enduro polecacie do jazdy po lesie, oraz troche na zwirownie??? Kupuje motor za rok ale juz teraz cos szukam. Za rok zdaje prawko a2 wiec poszukuje enduro do 48 koni. moj wzrost to 180cm. 30 końmi tez sie zadowole. motor do 4tys- 4.5tys bez wkladu wlasnego

Edytowane przez Flisek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jakie enduro polecacie do jazdy po lesie, oraz troche na zwirownie??? Kupuje motor za rok ale juz teraz cos szukam. Za rok zdaje prawko a2 wiec poszukuje enduro do 48 koni. moj wzrost to 180cm. 30 końmi tez sie zadowole. motor do 4tys- 4.5tys bez wkladu wlasnego

 

nie istnieje coś za 4 tyś bez wkładu własnego. Np ja kupiłem za 10 tys po remoncie (który faktycznie był) ale i tak przez ten sezon i 2500km które przelatałem w terenie wydałem 6 tyś zl na rzeczy które wyszły w trakcie (bez opon, oleju, klocków i wahy oczywiście ) a tu piasta padła, a tu stator, wysprzęglik itp...

 

 

no chyba, że poszukasz modelu który tanio chodzi na allegro i jest dość trwały, jak np klx 650, znajdziesz zadbany egzemplarz z małym przebiegiem, sam będziesz latał nim co najwyżej w średnim terenie i nie za dużo w sezonie, to jak będziesz miał szczęście, skończy się na eksploatacyjnych

EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jakie enduro polecacie do jazdy po lesie, oraz troche na zwirownie??? Kupuje motor za rok ale juz teraz cos szukam. Za rok zdaje prawko a2 wiec poszukuje enduro do 48 koni. moj wzrost to 180cm. 30 końmi tez sie zadowole. motor do 4tys- 4.5tys bez wkladu wlasnego

W tej kwocie nie ma szans, dołóż 3tyś zł a wtedy będzie można gadać. Tylko nie rób jak niektórzy forumowi buntownicy że "a co oni się znają, za tą kase spokojnie zajebiste enduro kupie". Kupił jakiś czas temu tu gość takie choć wszyscy mu mowili zeby tego nie robił. Teraz rozpacza bo motor rozlatuje się co jazde. Drugi znów kupił i wybuchł silnik za 2 dni. No ale "było tanie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...