Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kup EXC 200, bez problemu ograniesz. Zwinność 125 a moc prawie jak 250.

no wlasnie w ta strone sie kierowalem ale powiem szczerze wole miec 125 ogarniete w 100 % jak 200 i sie go bac musze sie szlifnac na jednym na drugim to podejme decyzje a dt bede mial do jezdzenia po bulki do sklepu :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie w ta strone sie kierowalem ale powiem szczerze wole miec 125 ogarniete w 100 % jak 200 i sie go bac musze sie szlifnac na jednym na drugim to podejme decyzje a dt bede mial do jezdzenia po bulki do sklepu :D

Bierz 200 duzo przyjemniejsza do jazdyy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Niedługo planuję kupić motocykl cross/enduro, mój wzrost to 185, ważę 75 kg. Mój budżet to około 5000 zł. Co do doświadczenia wcześniej śmigałem Simsonem po lasach i rowerem po prowizorycznych trasach DH, obecnie jeżdżę od ponad pół roku gpz-ką (bez przerwy na zimę :P ). Zastanawiam się jaki motocykl wybrać, nie wiem czy dam radę z pojemnościami rzędu 450. Bardzo spodobała mi się Husqvarna te410, tylko nie wiem czy dam radę utrzymać tego potworka pod względem finansowym. Większość napraw jestem w stanie wykonywać samemu, także zostają jedynie koszty części. Motocykl mam zamiar używać dość konkretnie, dlatego nie chciałbym kupić czegoś za słabego. Jeśli chodzi o dojazd to fajnie by było kupić enduro, ale jeśli w tej cenie znajdę jakiegoś lepszego full-crossa to nie pogardzę :P. Jeżeli ten motocykl jest złym wyborem proszę o polecenie czegoś bardziej adekwatnego :) Z góry dzięki.

Edytowane przez Sante
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy jaki teren -ja na moje realia exc 200 nie chciałbym....

 

XR 650 czy tam 600

 

obie mają wymianę oleju co 1000km (600 co 1500km) co może być upierdliwe przy robieniu sporej ilości km ......no ale fakt chyba najlepsza propozycja........ja bym jeszcze rozważył tt600 tylko że kopaną....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Niedługo planuję kupić motocykl cross/enduro, mój wzrost to 185, ważę 75 kg. Mój budżet to około 5000 zł. Co do doświadczenia wcześniej śmigałem Simsonem po lasach i rowerem po prowizorycznych trasach DH, obecnie jeżdżę od ponad pół roku gpz-ką (bez przerwy na zimę :P ). Zastanawiam się jaki motocykl wybrać, nie wiem czy dam radę z pojemnościami rzędu 450. Bardzo spodobała mi się Husqvarna te410, tylko nie wiem czy dam radę utrzymać tego potworka pod względem finansowym. Większość napraw jestem w stanie wykonywać samemu, także zostają jedynie koszty części. Motocykl mam zamiar używać dość konkretnie, dlatego nie chciałbym kupić czegoś za słabego. Jeśli chodzi o dojazd to fajnie by było kupić enduro, ale jeśli w tej cenie znajdę jakiegoś lepszego full-crossa to nie pogardzę :P. Jeżeli ten motocykl jest złym wyborem proszę o polecenie czegoś bardziej adekwatnego :) Z góry dzięki.

 

jak masz do wydania 5000 to nie baw sie w stare Huśki TE :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myslę że lepiej było by założyć temat czego nie kupować. Tzn. opisać na bazie doświadczeń co w jakim moto najczęściej się psuje jakie mają wady i generalnie coś w ten deseń. Powstało by takie kompedium po kolei dla każdego modelu a tak trzeba mocno szukać i nie wszystko jest solidnie opisane.

13703312764b45157fd8fe5.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 5K nie ma mowy o zadnym krosie 4T, nawet 2T bedzie ciezko trafic w jakimś znośnym stanie, od razu trzeba szykowac kasę na łożyska, klocki, opony, oleje, smary, filtry, szprychy itd, poza tym jeśli myślisz ze dasz radę 450tce bo jezdziłeś na czyms tam szosowym, to wiedz ze moc terenówek nalezy mnozyc x3 zeby miec jako takie pojęcie jaką robotę robi taki sprzęt

 

wklejam ci foto tego co zostało koledze z piasty od crf 450, wszystko bylo dokręcone jak nalezy ale ta moc po prostu niszczy...

94c6d4757fbd734em.jpg

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sante myślę że za ok 5500 kupisz jakąś w miarę możliwą 125 crossową 2T, z roczników gdzieś 1999-2001. Licz sobie tak bardzo optymistycznie że te 500zł trzeba włożyć przeważnie na jakieś drobne poprawki (o ile będziesz robił przy moto sam). Taki motocykl jako pierwszy w teren będzie wystarczający, bo moc 40KM w terenie to tak jak na ulicy ze 120 ( ale to takie porównanie ogólne które nie wiele wnosi). Kup jakąś YZ czy tam inną setkę i ucz się techniki przede wszystkim a nie samego odkręcania na prostych (choć wydaje mi się ze po GPZ takie 125 i będzie dla Ciebie potworem prostej ) Tak że kupuj moto+ komplet porządnych ochraniaczy i zaczynaj przygodę :cool:

 

Mój kolega też kupił jako pierwsze "enduro" crf450. Był z nami dwa razy i sprzedał. Motocykl go przeraził i zraził do dalszej jazdy enduro.

Niech to będzie nauka dla innych napaleńców.

Nie wiem jeszcze jak u Ciebie , ale u nas panuje dziwne przekonanie bo każdy "laik" który chce kupić pierwszego enduraka mówi " Pasuje jakaś 450 bo kupie 125 to zaraz mi się znudzi" :biggrin: Dałem takiemu klientowi jednemu się przejechać na mojej YZ 250 to zsiadł blady jak ściana jak ma na 4 koło podniosło przy wejściu na obroty hahaha :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...