jjank Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 ogólnie moto jest zajefajne, ale trzeba mu poświęcać więcej czasu niż hondom czy suzuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CormaC Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Co wybrać do 6k,jak dla mnie moja yamaha xt 350 jest za ciężka do jazdy w terenie mam 2 lata doświadczenia w jeździe off road głównie lasy,pola itp.Aha mam 182cm wzrostu i ważę 78kg.Dzięki i pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 CormaC Wybierz Kawasaki klx 300R motor waży tylko 105kg(suchy), moc 33KM, zawieszenie przód usd, bardzo fajny motor w teren. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CormaC Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Fajne moto ale wolałbym coś mocniejszego xt 350 ma podobną moc i jest jak dla mnie za słaba.Czy yz 250 byłby dobrym rozwiązaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Witam. Po kilku latach przerwy mam zamiar wrócić do enduro. Ostatni motocykl jakim jeździłem to DR350. Planuję wydać do 8000zł. Motocykl oczywiście jak najmłodszy, 4t 300-400ccm pojemności. Żaden tor, lekkie endurzenie, jakieś żwirownie, etc. Zarejestrowany lub do rejestracji - czasem chciałbym wyskoczyć na miasto. Motocykl najlepiej z Warszawy lub okolic, gdyż w tygodniu pracuję i nie mam zbytnio czasu by jeździć po całej Polsce i oglądać. Chciałem ponownie kupić DRke, ze względu na niski koszty utrzymania jednak nie znalazłem żadnej w normalnym stanie na allegro. Z DR-Z też ciężko w takiej kwocie :/ Znalazłem jedynie WR400F, jednak nie wiem, czy to nie zbyt wymagający finansowo motocykl. Co o tym sądzicie? Może macie jakieś lepsze pomysły? Z góry dzięki za jakieś rady. Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Soku11 XR 400/600 sam miałem dr 350,sprzedałem,kupiłem xr i jestem mega zadowolony,dra sie chowa jak dla mnie ;] Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 No wiadomo że się chowa - większa pojemność :) Kwestia tego, że nigdzie blisko nie ma żadnej XR400 :/ Dlatego pytam o koszty utrzymania takiej WRy lub jakieś inne alternatywy. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 nie chodzi już o samą pojemność i moc(która jest już wystarczająca w przeciwieństwie co do odczuć na drce) ale o chociażby prowadzenie,wagę,rozwiązania techniczne -wszystko według mnie jest o klasę wyżej ;] i zawieszenie też na twoim miejscu szukał bym albo xr albo jeszcze wpadł mi do głowy ktm lc4 400 tak czy siak mało tych sprzętów i ciężko znaleźć,powodzenia w poszukiwaniach Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam. Po kilku latach przerwy mam zamiar wrócić do enduro. Ostatni motocykl jakim jeździłem to DR350. Planuję wydać do 8000zł. Motocykl oczywiście jak najmłodszy, 4t 300-400ccm pojemności. Żaden tor, lekkie endurzenie, jakieś żwirownie, etc. Zarejestrowany lub do rejestracji - czasem chciałbym wyskoczyć na miasto. Motocykl najlepiej z Warszawy lub okolic, gdyż w tygodniu pracuję i nie mam zbytnio czasu by jeździć po całej Polsce i oglądać. Chciałem ponownie kupić DRke, ze względu na niski koszty utrzymania jednak nie znalazłem żadnej w normalnym stanie na allegro. Z DR-Z też ciężko w takiej kwocie :/ Znalazłem jedynie WR400F, jednak nie wiem, czy to nie zbyt wymagający finansowo motocykl. Co o tym sądzicie? Może macie jakieś lepsze pomysły? Z góry dzięki za jakieś rady. Pozdrawiam. Rozglądaj się raczej za 426 są o wiele bardziej dopracowane.. 400 z pierwszych roczników omijał bym szerokim łukiem. Koszt utrzymania mniej więcej taki sam jak w DRZ, tłok, korba, napęd, łańcuszek rozrządu, filtry, płytki zaworowe, opony itd. wszystko kosztuje podobnie, jedynie zawory są troche droższe, ale nie zmienia się ich co sezon, jak dbasz o filtr to w ogolę nie ma potrzeby ich regulować i oczywiście jak w każdym motocyklu... najsłabszym punktem jest poprzedni właściciel więc radze dobrze sprawdzić sprząta :icon_mrgreen: jak coś kupisz to wpadaj na Kołbiel :crossy: Edytowane 10 Sierpnia 2010 przez lukopr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 (edytowane) Jedna 426 była na allegro, jednak kosztowała 5,5k 2001r. Domyślam się, że nie była w dobrym stanie, chociaż poszła prawie od razu. Innych WR426 w mazowieckim nie ma w tej cenie :( Ogólnie można w tej kwocie kupić jakąś WR do jazdy (czytaj niezakatowaną)? Cały czas się zastanawiam nad tą 400. Co w niej takiego "be"? Na forum wyczytałem tylko (lub aż), że świece lubi psuć... Rocznik 2000 należy do pierwszych roczników? Widzę masz WR - jak miałbyś czas napisałbyś co w tym motocyklu warto sprawdzić szczególnie (oprócz rzeczy oczywistych)? Oglądając DR350 bym wiedział, ale ten motocykl to dla mnie nowa bajka :) Dużo więcej taka WR pali w porównaniu do np. DR? Dzięki za informację - jak kupię na żwirownię na pewno wpadnę :) Pozdrawiam. Edytowane 10 Sierpnia 2010 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Koszt utrzymania mniej więcej taki sam jak w DRZ, tłok, korba, napęd, łańcuszek rozrządu, filtry, płytki zaworowe, opony itd. wszystko kosztuje podobnie, jedynie zawory są troche droższe, ale nie zmienia się ich co sezon, jak dbasz o filtr to w ogolę nie ma potrzeby ich regulować i oczywiście jak w każdym motocyklu... najsłabszym punktem jest poprzedni właściciel więc radze dobrze sprawdzić sprząta icon_mrgreen.gif pewny jesteś ?? drz400 jest sprzętem pokroju xr400, zmieniasz olej dolewasz benzynę i czasem można umyć :D a wr426f ma silnik prawie ten sam co yz426f więc nie chce mi sie wierzyć że przejeździ np 30-40tys km bez remontu (dla drz to żaden problem dla xr400 też ) WR - jak miałbyś czas napisałbyś co w tym motocyklu warto sprawdzić szczególnie (oprócz rzeczy oczywistych)? http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=37&t=11634 miłej lektury :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Jedna 426 była na allegro, jednak kosztowała 5,5k 2001r. Domyślam się, że nie była w dobrym stanie, chociaż poszła prawie od razu. Innych WR426 w mazowieckim nie ma w tej cenie :( Ogólnie można w tej kwocie kupić jakąś WR do jazdy (czytaj niezakatowaną)? Cały czas się zastanawiam nad tą 400. Co w niej takiego "be"? Na forum wyczytałem tylko (lub aż), że świece lubi psuć... Rocznik 2000 należy do pierwszych roczników? Widzę masz WR - jak miałbyś czas napisałbyś co w tym motocyklu warto sprawdzić szczególnie (oprócz rzeczy oczywistych)? Oglądając DR350 bym wiedział, ale ten motocykl to dla mnie nowa bajka :) Dużo więcej taka WR pali w porównaniu do np. DR? Dzięki za informację - jak kupię na żwirownię na pewno wpadnę :) Pozdrawiam. Spalanie WR jest praktycznie takie same jak DR 350 ;) Sprawdzić trzeba to co w DR plus chłodnice czy nie są zmasakrowane, poczytaj ten temat: http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=37&t=11634 pewny jesteś ?? drz400 jest sprzętem pokroju xr400, zmieniasz olej dolewasz benzynę i czasem można umyć :D a wr426f ma silnik prawie ten sam co yz426f więc nie chce mi sie wierzyć że przejeździ np 30-40tys km bez remontu (dla drz to żaden problem dla xr400 też ) Jak nią pyrkasz po lasach to może tak będzie, chociaż nie sądzę żeby DRZ 400E zrobiła 40 tyś w terenie bez wymiany przynajmniej tłoka. paru wymian łańcuszka rozrządu itd. to ma prawie 50km z 400ccm wiec tyle co WR i serwisowo trzeba ją traktować tak samo w przeciwnym wypadku szybko zamieni się w kupę złomu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianio Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Co sądzicie o tym moto?? http://moto.allegro.pl/item1181176044_yama...2001_pilne.html Gosc napisal mi ze opony do wymiany i klocki tyl... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 zapytaj go co go skłoniło do malowania ramy i tylnego wahacza Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flq1337 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Witam, od pewnego czasu poszukuję motocykla który spełniłby te kryteria. -pojemność do 450 ccm -4T -moc do 45km -masa do 130 kg -rzadka wymiana części takich jak łańcuszek rozrządu, olej, filtr -możliwość rejestracji -nie częste czynności serwisowe Będzie używany w 30-35% na torze i w terenie w 65-70% jako super moto. Brałem pod uwagę KTM EXC 400 lub Yamahe WR 250/400 lecz odstrasza mnie częstotliwość wymiany oleju, filtra i rozrządu (zrobienie 1000km na asfalcie nie zajmuje dużo czasu wiec koszty rosną, chyba że używanie tych sprzętów jako SM nie ogranicza do serwisu co 1000km i można go dokonywać rzadziej). Czekam na propozycje z jakimś uzasadnieniem ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.