mahermnih1 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Zarysowany jeden ślizgacz amorka, w miejscu styku z simmeringiem i sączy się tędy olej. Poradźcie, jak można to zregenerować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 4 Października 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Co to ten ślizgacz? Mówisz o rurze nośnej?Jeśli tak, to nic z tym nie zrobisz, trzeba zmienić rurę - koszt 300-400 zł za sztukę. Zapomnij o jakiejkolwiek regerenacji, bo to są metody na tydzień. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 A nie da sie naspawać i przetoczyć? Albo przetoczyć na większy wymiar i wstawic tulejkę redukcyjną. każda rura jest inna. jeżeli tylko twoja da się zamocowac w tokarkę to nie widze problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 henio lepiej by bylo jakbys nic nie napisal.............co do twojego problemu mnichu to wymiana na noweczke ew zakup jednej uzywanej rury w przyzwoitym stani Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 A nie da sie naspawać i przetoczyć? Albo przetoczyć na większy wymiar i wstawic tulejkę redukcyjną :banghead: Po co "drutować" skoro są dostępne nowe i cena przystęna.... Ehh.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 panowie.. jakie toczenie?przeciez to WSK, czesci do tego jest w korek Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Przecież nie napisał że chodzi akurat o WSK. Jeżeli ma dostęp do dobrej części to wymienia i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 To nie jest wsk to jawa 350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 A to chyba mam jakieś amory w garażu :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 popytaj o używki w dobrym stani .Wyjdzie taniej niż toczenie i cudowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 w swiecie restauracji starych japoncow sa 2 metody1. na szybko i na krotki okres - wyczyscic i dobrze odtluscic, nalutowac lutem i dociagnac wodnym papierkiem do glansu - krotkotrwale, ale trzyma.2. oddac do firmy (w polsce jeszcze chyba takich nie ma) ktora rechromuje TWARDYM chromem i szlifuje na specjalnej szlifierce - efekt lepszy niz z fabryki. Ale jak to jawka, to szukaj uzywek.... Cytuj Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Ale ty mówisz o rurze nośnej. A problem chyba polega na nieumiejetnym wyciąganiu uszczelniacza z dolnej części amorka i porysowaniu powierzchni pod uszczelniacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 A to chyba mam jakieś amory w garażu :flesje: Do 350 tki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 nie no, da sie. nie tylko w jawolcu. ktos wyzej napisal: odtluscic, podgrzac, zalutowac, spolerowac i zapomniec o sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 nie no, da sie. nie tylko w jawolcu. ktos wyzej napisal: odtluscic, podgrzac, zalutowac, spolerowac i zapomniec o sprawie.Dokladnie tak jak Mlody VFR napisal. Sposob sprawdzony.I na dodatek wbrew czyims sugestiom , naprawde trwaly.Bo niby co ma go tam zdzierac--uszczelniacz???? Powodzenia :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.