Patryk_99 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 (edytowane) Właśnie kupiłem nowe :biggrin: Klocuszki :crossy: Czyli zblizam sie do zakretu, redukuje, wyzsze obroty, gaz na full, noga wcyiagnieta, siedze prawie na baku, pokonuje zakret na full gazie wyhodze? wiec wlasnie wychodzac czasami mnie zucilo :evil: co wtedy ? Aha i jeszcze na tym torze jest tez piasek na prostch co wtedy? dociazac tyl na maxa? Edytowane 27 Czerwca 2008 przez Patryk_99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HondaCR Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 No to sie pochylaj coś w tych zakrętach to cie z nich nie wyrzuci :biggrin: ;] Przyczepnoisć teraz będziesz miał ;p Tylko żeby cie te nowe kolcuszki nie zmuliły moto bo to tylko 10 koni ... :crossy: Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 "Klocuszki" "klocuszkom" nie równe. Nie zapomnij usiąść blisko przodu motocykla, żeby zwiększyć przyczepność przodu i jednocześnie odciążyć tył, eliminując (zmiejszając) ryzyko zakopania się tyłu w piachu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_99 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 A jakie zębatki, aby było więcej mocy? Jak myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HondaCR Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 A jakie masz obecnie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 "Klocuszki" "klocuszkom" nie równe. Nie zapomnij usiąść blisko przodu motocykla, żeby zwiększyć przyczepność przodu i jednocześnie odciążyć tył, eliminując (zmiejszając) ryzyko zakopania się tyłu w piachu.No raczej na odwrót. Ma się usiąść bardziej do tyłu żeby motor miał lżej pchać przednie koło. Jak siądziesz na baku to wbijasz przednie koło i w tym samym momencie tył nie dociążony zaczyna kopać. Dla tego zawsze na miękki teren robi się twardy przód a tył miękki. A jakie zębatki, aby było więcej mocy? Jak myślicie?Du dużo nie zdziałasz bo i tak ten silnik ma krótkie biegi. Co najwyżej o jeden ząb mniejszą zębatkę z przodu(jak jest 13z to na tył większą o 2-3z). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 przed zakrętem redukcja na obroty z mocą gdy przednie koło wchodzi w zakręt to dajesz gazu , przy większej mocy można sobie pozwolić na późniejsze dodanie gazu zewnętrzną nogę wciskasz w motocykl , zewnętrzny łokieć starasz się unosić w piachu siadasz tak aby przód nie był zbytnio wciskany, mniej więcej na środku Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_99 Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 To jak w końcu usiasc bardziej kolo baku? czy na tyle jak jestem w piachu? :notworthy: I noge przykladowo zakret w lewo to noge lewa wystawic prosto w kolanie ? :flesje: a ten drugi lokiec (prawy) wyprostowany i jak najwyzej ? :D :P :P :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 nogi nie prostuj całkowicie, ma być lekko zgięta w kolanie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti_dg Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Na szybko- przy lataniu po torze bardzo czesto przod "lapie rybe", na dohamowaniu i na prostych . Jak to zminimalizowac? Utwardzic/ zmiekczyc przedni zawias? A moze cos nieswiadomie robie blednie? Czy po prsoto jest to normalne i trzeba z tym zyc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Na szybko- przy lataniu po torze bardzo czesto przod "lapie rybe", na dohamowaniu i na prostych . Jak to zminimalizowac? Utwardzic/ zmiekczyc przedni zawias? A moze cos nieswiadomie robie blednie? Czy po prsoto jest to normalne i trzeba z tym zyc?? Ogólnie to jest tak, że to nie Twoja wina, tylko zestrojenie zawieszenia. ewentulanie tor posiada muldy, które przy prędkości powoduja taki efekt. Aby to zminimalizowac lub całkowicie tego uninąć, powinno się śrubą od regulacji przy której jest napisane reb (lub reboud lub jakos tak) pokręcić na minus. Twardość czyli comp na amorze nie powinno tutaj kolidować i może być ustawione do toru. Lepiej na tor który nie ma hopek zmiękczyć amortyzator, wygodniej się jeździ przy duzych prędkościach. Pozdrawiamurban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 a jak zmiekczyć zawieszenie na tyle jestem strasznie lekki 64 kg i napięcie sprężyny nic nie daje tak samo kręcenie pokrętłem na tym zbiorniczku gazowym.Można spuścić z niego troche azotu bo tam jest normlany wentylek?? mysle że to by coś dało a później jak będe chciał utawrdzić to można dopompować zwykłe powietrze w końcu jest 78% azotu w powietrzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 nie można bo stracisz tłumieniechyba że już straciłeś skoro piszesz że nic nie daje kręcenie śrubą od tłumienia. jeśli chodzi o rybke to zmiększ tył bądź wysuń kapke lagi z półek jeśli można Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 a jak zmiekczyć zawieszenie na tyle jestem strasznie lekki 64 kg i napięcie sprężyny nic nie daje tak samo kręcenie pokrętłem na tym zbiorniczku gazowym.Można spuścić z niego troche azotu bo tam jest normlany wentylek?? mysle że to by coś dało a później jak będe chciał utawrdzić to można dopompować zwykłe powietrze w końcu jest 78% azotu w powietrzupowietrze możesz dobić ale to nie to samo... a co do ryby tak jak enduromaster mowi wysuń lagi troche... jak nie reaguje na kręcenie śrubką to napewno juz tam nie masz powietrza a azotu ani tyle jak masz możliwość nabij azot z 8 atm a jak nie powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 (edytowane) no ale chyba jakby powietrza nie było to by był zajebiście mięki a jest na odwrót Edytowane 3 Lipca 2008 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.