Skocz do zawartości

Podstawy jazdy Enduro


Rekomendowane odpowiedzi

silnikiem 2T kategorycznie nie mozna hamowac silnikiem ! w 4T silnik jest smarowany z miski olejowej pod tlokiem i czy bys odciol paliwo czy nie bedzie mial zawsze takie samo smarowanie zas w 2T silnik jest smarowany olejem zawartym w paliwie jak puszczas gaz a silnik jest na zalozmy 7k rpm to masz efekt jak bys jechal bez oleju w paliwie (nie polecam) a pozatym 2T praktycznie nie hamuje silnikiem, za male pojemnosci...

 

silnikiem 2T kategorycznie nie mozna hamowac silnikiem ! w 4T silnik jest smarowany z miski olejowej pod tlokiem i czy bys odciol paliwo czy nie bedzie mial zawsze takie samo smarowanie zas w 2T silnik jest smarowany olejem zawartym w paliwie jak puszczas gaz a silnik jest na zalozmy 7k rpm to masz efekt jak bys jechal bez oleju w paliwie (nie polecam) a pozatym 2T praktycznie nie hamuje silnikiem, za male pojemnosci...

 

a i jak chamowac silnikiem i strzelac przegaza w miedzy czasie ? :icon_mrgreen: ja sobie tego nie wyobrazam :notworthy:

poprostu lekko dodajesz gazu albo muskasz sprzęgło i po gazie mu ja tak robie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mała jedna uwaga, czy ktoś kiedykolwiek rozpoławiał silnik 2t ?

chyba nie, wał pływa cały czas w oleju z mieszanki, więc jeśli zamkniemy gaz na te 200m to absolutnie nic się nie stanie

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_biggrin:

jak zwykle zmasakrował przeciwników - polecam filmiki

http://www.scigacz.pl/Erzberg,Rodeo,2008,,...strie,5900.html

 

pzdr

(jak nie ten dział to admin - przerzucaj)

Edytowane przez mbk

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mała jedna uwaga, czy ktoś kiedykolwiek rozpoławiał silnik 2t ?

chyba nie, wał pływa cały czas w oleju z mieszanki, więc jeśli zamkniemy gaz na te 200m to absolutnie nic się nie stanie

chyba lejesz za dużo oleju do benzyny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie bo u mnie na torze jest duzo piasku... i teraz mam 50 (BETA RR) ktora ma tylko ok. 10 koni :crossy: u teraz moje pytanie brzmi: wchodzic na wysokich obrotach w zakret? wylapywac koleiny? dawac gaz na full? chcialbym dobrze opanowac wchodzenie w zakret i jechanie w nim oraz opuszczenie go:P dotychczas to wygladalo tak: hamuje przed zakretem redukuje, wchodze z malutka predkoscia w zakret i sie kopie, a czasem lece na bok :/ co poradzicie ??? Plis odp :biggrin:

 

 

 

P.s jest to oczywiscie 2T :evil::D:D:D

 

 

Pozdro :D

Edytowane przez Patryk_99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wchodząc w zakręt :

-leciutko hamujemy ,

- redukujemy bieg ,

- tak ok w połowie zakrętu dajesz gazu na całego ( w przypadku tej Bety [ 10 koni ] )

 

No i tyle xP Alleluja i do przodu :crossy: :biggrin:

 

Aha .. zadałeś pytanie czy wchodzić na wysokich obrotach , zapewne ta Beta to 2T i jeżeli nie chcesz redukować bieg to możesz wejść na wyższych obrotach ( ale silnik będzie wył ) no i w połowie zakrętu na całego gaz :evil: KJa bym, radził już wcześniej przed zakrętem wrzucic taki bieg żeby potem dobrze ci było go zredukować i dać na całego gaz w połowie zakrętu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wchodząc w zakręt :

-leciutko hamujemy ,

- redukujemy bieg ,

- tak ok w połowie zakrętu dajesz gazu na całego ( w przypadku tej Bety [ 10 koni ] )

 

No i tyle xP Alleluja i do przodu :crossy: :biggrin:

No i jeszcze żeby nie dojezdzał na zamkniętym gazie do zakretu tylko w ostatniej chwili hebel i redukcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...