Tomski_01 Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 (edytowane) Poszukaj. Byl caly temat o tym. http://forum.motocyklistow.pl/Kask-Enduro-t67592.html Edytowane 2 Marca 2007 przez Tomski_01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Nie wiem czy to odpowiedni temat, ale sprubuje. Chce jakoś nauczyc sie skakać na moto i jak powinny byc zbudowane hopki?? wydaje mi sie że powinny być nieco inne niz na rower. I jak miejwiecej powinno sie je pokonywać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 (edytowane) Prawda jest taka że mając odpowiednią prędkość wyskoczysz na każdej hopie tylko bedzie różnie Cie podawać. Pod mtb buduje sie hopy o większym kącie dlatego lecisz wyżej ale blisko. Do mx lepiej zrobić coś takego : (http://www.sendspace.com/file/yxk4u7), jest to najbezpieczniejszy typ hopy bo nie jesteś w stanie zrobić niedolota tak jak w przypadku trapezika czy trumny. Na hope najezdzasz równym gazem ale nie za płytkim bo Cie skantuje na wyskoku. Trzymaj tak 3/4 (wykręcony silnik) odrotu manetki i nie wolno przed wyskokiem odpuścić gazu. Jak puścisz za wcześnie gaz to polecisz na szczupaka przed siebie i nawet podciąganie gazem nic nie pomoże. Jak dasz za dużo gazu na wyskoku to polecisz na plecy. Także nie można przesadzać, 3/4 gazu na wykręconym biegu i nic sie nie powinno stać. Chwile przed lądowaniem powinieneś odkręcić manetke do oporu i trzymać dopóki bezpiecznie nie wylądujesz. Odkręcenie pełnego gazu przed lądowaniem spowoduje że nie odczujesz tak uderzenia o ziemie. Edytowane 23 Marca 2007 przez Kaze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Hopy rowerowe się nie nadają bo najazd często jest krótszy niż rozstaw osi motocykla i mocno podbija tył. Najeżdzaj na wyższym biegu, łatwiej się uratować w razie lotu na przód i maszyna jest spokojniejsza na najeździe na hope (trudniej przesadzić z gazem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 A co radzicie przy jezdzie w koleinie na sliskim blotku - np koleina po aucie 4x4 czyli z 15 cm szeroka i z 10 gleboka. Ja mam zawsze jakis glupi odruch,ze kierownice probuje skrecic jak juz czuje ze wypadam i lapie poslizg,no i wtedy ratuje sie podparciem przy malej predkosci lub gleba :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 A co radzicie przy jezdzie w koleinie na sliskim blotku - np koleina po aucie 4x4 czyli z 15 cm szeroka i z 10 gleboka. Ja mam zawsze jakis glupi odruch,ze kierownice probuje skrecic jak juz czuje ze wypadam i lapie poslizg,no i wtedy ratuje sie podparciem przy malej predkosci lub gleba :icon_rolleyes:równym gazem, staraj się jechać "spokojnie", tzn. bez żadnych nerwowych ruchów...Jeżeli skręcasz już kierownicę, to dodaj gazu a uda Ci się wyjechać z tej koleiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 A czy DT 50 R (99kg) nadaje się do małych skokow??Jak zrobić taką małą hopkę na początek?? Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 A czy DT 50 R (99kg) nadaje się do małych skokow??Jak zrobić taką małą hopkę na początek??stary nie zadawaj glupich pytan bo sam z siebie robisz posmiewisko. Male skoki zawsze mozna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cross21 Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Mam prośbe, niech ktoś napisze jak się powinno skakać i robić bączki na crossie? Jak się uczyć tych w sumie podstaw? 1) SKOKIJaką trzeba przyjąć pozycje i jak się zachowywać?Jak próbuje wyskoczyć to strasznie mnie podbija tak że tylko trzymam się rękoma a reszta ciała w górze i mało co przez kiere nie wypadam.2) BĄCZKIKiedy próbuje zrobić bączka i odkręcam manetke by wprawić tylnie koło w poślizg to stawia mi go na koło. Wiem że powinno się docisnąć przednie koło ale nie wiem w jakiej pozycji. Jak powinienem trzymać motor? ma być przechylony? kierownica prosto czy skręcona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 (edytowane) ObrótkaSkoki Tam jest odpowiedź na Twoje pytania dotyczące obrótki i skoków czyli pozycja, kolana, gaz i wszystko co powinieneś wiedzieć. Edytowane 26 Marca 2007 przez Kaze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Mam prośbe, niech ktoś napisze jak się powinno skakać i robić bączki na crossie? Jak się uczyć tych w sumie podstaw? 1) SKOKIJaką trzeba przyjąć pozycje i jak się zachowywać?Jak próbuje wyskoczyć to strasznie mnie podbija tak że tylko trzymam się rękoma a reszta ciała w górze i mało co przez kiere nie wypadam.2) BĄCZKIKiedy próbuje zrobić bączka i odkręcam manetke by wprawić tylnie koło w poślizg to stawia mi go na koło. Wiem że powinno się docisnąć przednie koło ale nie wiem w jakiej pozycji. Jak powinienem trzymać motor? ma być przechylony? kierownica prosto czy skręcona?1. Zależy jaka duża hopka. Zawsze powinno lądować się na 2 kołach. Jednak ja zrobiłem sobie dosyć strome hopki wysokości ok 1 metra i wyskakuje z nich przy ok 20 km. Przy tak małych hopkach wole jednak lądować na tylnym kole. Przyjmuje postawę lekko odchylonego do tyłu i gdy już jestem prawie na hopie to lekko sie wybijam. Dzisiaj robiłem mały test i próbowałem wyskakiwać na siedząco. Tak jak w twoim przypadku strasznie mnie podbijało, ogólnie nie wygodnie i nie poręcznie. SKACZ NA STOJĄCO 2. Musisz się przechylić pod średnim kątem na jedną ze stron. Odkręcasz manete i kręcisz. Kierownica skręcona prawie na max. na początku rób bączki na 1 biegu. Z czasem próbuj na wyższych biegach. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Chyba jeszcze o tym nie było. Jak redukuję biegi w jeździe terenie czyli w większości przypadków bez sprzęgła, to da się wtedy robić coś a'la przygazówka, żeby bieg mięko wszedł czy poprostu olać temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Chyba jeszcze o tym nie było. Jak redukuję biegi w jeździe terenie czyli w większości przypadków bez sprzęgła, to da się wtedy robić coś a'la przygazówka, żeby bieg mięko wszedł czy poprostu olać temat?raczej nie.. Ja staram sie jednak musnąć sprzegło w miare mozliwosci przy redukcji ale faktycznie czesto zdaza mi sie na torze ze poprostu wbije nizzszy bieg bez sprzegła i jest ok i nawet bez jakis stuków i zgrzytów sie to odbywa. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Witam mam taki problem iż skacząc moją kawką zawsze ląduje na przednie koło jak to zniwelować?? może to przez to że zawsze pod koniec górki opuszczam gazu a w czasnie lotu dodaje go?? POzdrawiam i FAJNIE ŻE FORUM JUŻ DZIAŁA!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr-z Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 to nie odpuszczaj gazu jak wyskakujesz tylko przytrzymaj go do konca az tylne koło się oderwie od ziemi a potem dopiero odpuść gazu jeśli czujesz ze spadniesz na tylne koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.