Skocz do zawartości

Tomski_01

Forumowicze
  • Postów

    711
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa-Wilanow

Osobiste

  • Motocykl
    Honda i BMW
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    https://www.youtube.com/bmsvideo

Osiągnięcia Tomski_01

KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami (21/46)

0

Reputacja

  1. Siemanko, 3 kolejne odcinki Montowanie licznika motogodzin Regulacja luzów zaworowych w Kawasaki ZRX 1100 Unboxing i kilka rad na temat przygotowania nowej krossowki/enduro do pirwszej jazdy
  2. Cześć wszystkim! Nie pisałem tutaj kilka ładnych lat więc wybaczcie jeżeli piszę nie w tym dziale co potrzeba. Z kilkoma kolegami (też tutaj swego czasu pisali) uruchomiliśmy serię tutoriali o naprawach motocykli. Kanał jest regularnie aktualizowany. Mam nadzieje że znajdziecie coś dla siebie. Jeżeli macie sugestie lub pomysły na naprawy dajcie znać.Dzięki. Odpowietrzanie przedniego hamulca (dwa zaciski) Serwisowanie sprzęgła Wymiana oleju i uszczelniaczy w teleskopach Zaplatanie oraz centrowanie koła
  3. Seryjnie zalewaja 568ccm. Seryjne ustawienia zawieszenia klikniecia sie podaje od regulacji maxymalnie wkreconej (in) i potem sie wykreca (out) dana ilosc klikniec. Przod: Komprecja dobicia (to na gorze) 13 out, Odbicie (to na dole) 12 out Tyl: ustaw sobie prawidlowo SAG znajdziesz jak to zrobic na necie albo na motox Ustawienia: Dobicie Hi-comp czyli srubka u gory amortyzatora 1i1/8 obrotu out Dobicie low-comp czyli to na plaski srubokret u gory amortyzatora (to sie znajduje "w srodku" srubki od Hi-comp) 13out Odicie: u dołu amortyzatora 13out Powodzenia.
  4. Nie wiem jak te nowsze kolekcje yamahy, ale te starsze to byla półka Formy terrain.
  5. Siemano! A moze jakies starsze EXC lub EXE 125. Nie wiem jak z cenami ale mozna probowac. KDX tez jest dobra opcja to jest praktycznie KX z lampami i homologacja, Suzuki TS125 wersja z upside downem jest lajtowa RM'ka. Ja zaczynalem od Suzuki TS50 bo miala mi sluzyc jako srodek lokomocji, ale gdybym mial drugi motor crossowy to TS'ka byla by w lepszym stanie przy sprzedazy a ja bym jeszcze wiecej sie nauczyl z techniki jazdy. Jest mnostwo goon'ow ktorzy jezdza na motocyklach juz kilkadziesiat lat i uwazaja sie za przekotow no bo przeciez juz jezdza te 15lat, ale tak naprawde sa tak samo masakrycznij jak osoba ktora ma 2miesiac motocykl. Brak techniki utrudnia zycie tylko jeźdźcom. Wiec dlaczego nie zaczac przygody od fajnego motorku ktorym mozna juz konkretnie pośmigać? Takie DTki KMXy inne soft enduro nie ucza dobrze techniki, na takim motocyklu bezpieczniej jest nie trzymac go kolanami bo zawiesznie jest tak gowniane ze musisz mu pozwolic isc swoim rytmem, innaczej sprezyna by ci przestrzelila czaszke. Te soft enduro nie maja regulacji zawieszenia, mozliwosc utwardzenia zawieszenia razem ze wzrostem umiejetnosci umozliwia ci szybsza jazde (regulacja odbicia jest niezmiernie wazna). Podejscie typu "yeah enduro wlasnie ma byc niebezpieczne i lubie kiedy wychodzac za zakrętu nie wiem czy lezy tam drzewo, a moze jest wbita galaz ala "dzida" jest jakas paranoja. Czlowieku zycie ci nie mile? Jakbys szybko jezdzil to bys nie pisal takich glupot, bo bys wiedzial ze z duza predkoscia przy wyjsciu z zakretu jest wstanie nie wiele zrobic. Slepy zakret z pulapka po drugiej stronie to gwarantowane nie szczescie. Zapraszam wszystkich kozakow na zawody Cross Country (nie odbierajcie tego jako wyzwanie z mojej strony, po prostu was zapraszam ;) ) kazdy jezdziec czy enduro czy motocross odnajdzie tam cos dla siebie. A satysfakcja z ukonczenia jest olbrzymia. Wielu sie moze bronic "ze niejezdza dla rywalizacji z innymi" to chociaz spróbujcie sami dla siebie, tak zeby zobaczyc czy naprawde jestes takim kotem za jakiego sie uwazasz-szczegolnie na forum. PZDR PANY
  6. elo jezeli pasuje cylinder od 2004 to mam takowy, uzywany. Tuleja do wbicia lub nicasil.
  7. Zgadzam sie z wami. Mam tez swoja teorie np. co mnie zniechecilo do odwiedzania tego forum. A mianowicie zal dupe sciskal jak ludzie pisali watki o byle co, nawet jak zalozyc gripa czy opona bez strzalki jest kierunkowa. Woleli czekac po 3dni na odpowiedz niz isc do garazu i samemu pomyslec. Wiele osob tak sie uzależniło od forum ze przestali myslec samodzielnie. Klotnie o technike jazdy "bo mi jest tak wygodniej- mam was w dupie" tez nie mialy sensu jak sie wie lepiej to po co pytac. A jak wiesz ze zle robisz to poczytaj, wysluchaj i idz potrenuj, to ze "sie tak wydaje" nie znaczy ze jest to wlasciwa technika. Takie podejscie wielu uzytkownikow ktorzy czekaja na gotowy przepis strasznie zniechęca do pomocy. Tu trzeba pokombinowac. Kolejna sprawa radze kazdemu kociaz raz pojechac wyscig, najlepiej CC bo kazdy wystartuje. Nowe doswiadczenia rozwieja wiele watpliwosci i odpowiedza na wiele pytan ktore sa stawiane na forum. Poz wszystkich.
  8. mozna na zbroje, czy nie przeszkada mysle ze to juz osobista sprawa. Dakarowcy lataj wlasnie w zolwiach z leattem.
  9. wg manuala 10w30 ale dostanie 10w30 graniczy z cudem wiec 10w40.
  10. kazdy but puszcza wode. Polecam formy dominator comp. Wygodny z kapciem i zawiasem.
  11. Wszystko zgodnie z opisem. Sprzedajacy jest jednym z forumowiczow. Mozecie dzwonic pod numer podany w aukcji. Strasznie jest kupic dobry motocykl za dobre pieniadze. Lepiej wy**bac kupe pieniedzy na zakup i wlozyc drugie tyle zeby uruchomić maszyne. Czas zaczac korzystac z okazji i wiezyc w swoje szczescie, a nie zawsze szukac haczyka.
  12. tak ten adventure chroni tak samo tylko ma mniej regulacji. Naprawde sprawa godna polecenia. Jak masz buzerek to bedziesz musial go sobie dociac tak zeby Leat sie miescil ale to jest zabiek kosmetyczny.
  13. raczej chodzi o to czy lubisz miec wszystko ladnie dopasowane, czy moze masz podejscie a niech bedzie. Drozszy model ma wiecej regulacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...