Skocz do zawartości

Nowa HONDA CBR 1000 RR - 2008!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Widziales kiedys kierowce wyscigowego o masie wiekszej niz 100 kg :lalag: :clap: :clap:
Ja widziałem http://img439.imageshack.us/my.php?image=1...04121857ry8.jpg :lalag: choć z drugiej strony dwunastka to chyba już bardziej sport-turystyk niź sport :biggrin:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak japońcy chyba juz zapomnieli o kierowcach których masa przekracza 100kg i wzrost np 180cm.

A w jakimś Ferrari czy 911 to myślisz że jest aż tak dużo miejsca? :lalag:

Nie pękaj, tylko zasuwaj na siłownię 2-3 razy w tygodniu i po sprawie :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CBR na 2008 w porownaniu z modelem 2007 to kompletna porazka stylistyczna :/

Dokładnie :banghead: Tą co ja mam w avatarze to jest najpiękniejsza co może być :D Ta nowa to jakaś taka...przód spoko ale tył to porażka, zadupek pasażera klapa i wydech taki jakiś Gixerowy :wink:

Czyżby z roku na rok motocykle...brzydły :( :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CBR na 2008 w porownaniu z modelem 2007 to kompletna porazka stylistyczna :/

Zastanawia mnie ten wydech...

Tyle sie naczytalem w folderach RR'ki (600 i 1000) o centralizacji masy - ze to najlepsze rozwiazanie, by polepszyc prowadzenie oraz ulatwic zmiane kierunku jazdy (przerzucanie z ucha na ucho), a teraz...

 

ZONK! :)

 

Albo Honda stwierdzila, ze owa centralizacja (poprzez wydech pod zadupkiem) nic nie daje...

Albo Honda nie chce odbiegac za bardzo od konkurencji z rozwiazaniami pseudo-futurystycznymi...

Albo nie widzimy lewej strony motocykla, gdzie moze miescic sie drugi komin :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie ten wydech...

Tyle sie naczytalem w folderach RR'ki (600 i 1000) o centralizacji masy - ze to najlepsze rozwiazanie, by polepszyc prowadzenie oraz ulatwic zmiane kierunku jazdy (przerzucanie z ucha na ucho), a teraz...

 

ZONK! :D

 

Albo Honda stwierdzila, ze owa centralizacja (poprzez wydech pod zadupkiem) nic nie daje...

Albo Honda nie chce odbiegac za bardzo od konkurencji z rozwiazaniami pseudo-futurystycznymi...

Albo nie widzimy lewej strony motocykla, gdzie moze miescic sie drugi komin :icon_mrgreen:

 

 

Właśnie, szkoda, że wszystkie dotychczasowe fotki przedstawiają motocykl tylko z prawej strony :bigrazz:

A może zmiana konstrukcyjna wydechu miała na celu jeszcze większe obniżenie środka ciężkości, w związku z czym postanowili umieścić końcówkę na wysokości osi kół...

Poczekamy zobaczymy, ja choć jestem trochę zawiedziony, na tą chwilę nie dyskwalifikuję nowego "bladego", muszę go najpierw zobaczyć i przymierzyć się do niego :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie kiedy będzie dostępny w salonach... Na żywo inaczej sie ogląda.

 

 

a to nowy konkurent:::::::

 

 

http://www.scigacz.pl/Kawasaki,ZX-10R,2008...burza,3813.html

Edytowane przez jkar

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...