JĘDRZEJ Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Wjakich granicach powinien się mieścić prąd ładowania akumulatora?Coś mi się zdaje że u mnie jest za mały.Aku ma pojemność 10Ah, a napięcie ładowania 13 v. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 prąd ładowania - około 1/10 pojemności (czyli np dla aku 15 Ah prąd 1,5 A) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Moze trochę żle ująłem temat .Chodzi mi o wartość napięcia jaką powinien dawać regler na akumulator.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Moze trochę żle ująłem temat .Chodzi mi o wartość napięcia jaką powinien dawać regler na akumulator.Pzdr Powinno byc w okolicach 14,4V. Moze sie jednak wahać w zakresie 13,5-15,5V w zależności od obciążenia i obrotow silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Nie ma tragedii, ale dobrze też raczej nie jest. Zarówno w XJcie (172.000km przebiegu) jak i w GPZcie (150.000 lub jak kto woli 250, 350...) miałem ładowanie w okolicach 14,2-14,4V...a GPZ to przecież Kawasaki :biggrin: W kwestii szczegółów napisz do Adama M. Na pewno będzie wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Jak masz oryginalny regler Suzuki to stawialbym na to ze sie kiepsci.Widze ze po zostaniu mechanikiem amatorem ( GSX 550 ) teraz bedziesz musial zostac elektrykiem :icon_mrgreen:.Ile ci pokazuje przy wlaczonym swietle na wolnych i przy 5 tys. obr ?Moze jednak niesprawiedliwie go oceniam - obejrzyj kostke laczaca altek z reglerem czy czasem nie jest zgrzana, a przewody sztywne.Podlacz multimetr ( OHMY ) pod przewod masowy reglera i sprawdz czy to polaczenie jest naprawde dobre. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Cholera,przy zwiększaniu obrotów napięcie maleje do 13,1v, regler grzeje się jak głupi.muszę szukać nowego.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 To ja się podepnę pod temat. W moim Farerku ładowanie wynosi ok 13,5V przy 5 000obr i włączonych światłach, czy to jeszcze norma , czy szukać usterki? PS. Zdarzyło mi się ostatnio że musiałem go odpalić na pych, bo rozrusznik zaczynał zdychać. Ale stałloe to tylo raz i przez ostatni tydzień jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 (edytowane) Jędrzej, spróbuj podłączyć bezpośrednio kabel "dodatni" do + akumulatora, a masę poprowadzić oddzielnie. Mi to pomogło, a miałem takie same objawy. Jak to nie pomoże to walnięty regler. Edytowane 30 Sierpnia 2007 przez krzysiek8104 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Cholera,przy zwiększaniu obrotów napięcie maleje do 13,1v, regler grzeje się jak głupi.muszę szukać nowego.PzdrW takim wypadku raczej potrzebne nowe aku. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygi12 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 W takim wypadku raczej potrzebne nowe aku. RACJA wina aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 No ja mialem takie objawy na dobrym akumulatorze, tzn na wolnych niezly prad ladowania, a razem z obrotami swiatlo przygasalo.Tak ze jezeli sprawdzisz aku i okaze sie zle to aku do wymiany, a jak dobre to szukaj reglera starszej Hondy - Suzuki sa kiepskiej jakosci. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 No ja mialem takie objawy na dobrym akumulatorze, tzn na wolnych niezly prad ladowania, a razem z obrotami swiatlo przygasalo.Tak ze jezeli sprawdzisz aku i okaze sie zle to aku do wymiany, a jak dobre to szukaj reglera starszej Hondy - Suzuki sa kiepskiej jakosci. Adam M.No właśnie Adam , ja mam to samo.Akumulator był sprawdzony przez speca ,jest dobry a nawet bardzo dobry :icon_razz: .Jak mam zimny silnik i regler też to napięcie z reglera wynosi nawet do 17 V.Jak regler się zagrzeje to napięcie na wolnych wychodzi 14,1 V,a jak silnik wprowadzę na 4000 to napięcie spada do 13,4-13,2 V.To teraz doradż mi czy zostawić to czy zmieniać autumat.Namierzyłem firmę która robi reglery do moto i to z regulowanym napięciem przez potencjometr.Narazie mam wyjazd do Zakopca to na wszelki wypadek birę ze sobą prostownik do kufra.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 No właśnie Adam , ja mam to samo.Akumulator był sprawdzony przez speca ,jest dobry a nawet bardzo dobry :icon_razz: .Jak mam zimny silnik i regler też to napięcie z reglera wynosi nawet do 17 V.Jak regler się zagrzeje to napięcie na wolnych wychodzi 14,1 V,a jak silnik wprowadzę na 4000 to napięcie spada do 13,4-13,2 V.No to na 100% masz padnięty regulator.Jeśli go szybko nie wymienisz to szlak trafi też akumulator.Z tym potencjometrem to mogą być same kłopoty (wilgoć,wibracje)Elserwis z Ostrołęki robi regulatory, może ktoś przetestował.Ja u siebie mam wstawiony wynalazek i działa bez problemu już cztery lata.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 ja mialem kiepskie ladowanie ale sprawdzilem po kolei wszystko (aku, altka) i na koncu kopłem regler na smietnik. wymienilem go i ładowanie wrocilo do normy, swiatla biel a rozrusznik kreci jak wariat. gadalem z elektrykiem i najlepiej podlaczyc amperomoerz wyhylowy do instalacji i wtedy widac jak na dloni czy regler laduje czy nie. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.