Skocz do zawartości

krzysiek8104

Forumowicze
  • Postów

    925
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana krzysiek8104 w dniu 10 Grudnia 2011

Użytkownicy przyznają krzysiek8104 punkty reputacji!

O krzysiek8104

  • Urodziny 04/02/1981

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dęblin / Wawa

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ZZR600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia krzysiek8104

KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów (23/46)

10

Reputacja

  1. Jak to się mówi..... potwór nie potwór, byle miał otwór :icon_twisted: :icon_twisted: :icon_twisted: :icon_twisted:
  2. A ja polecam pastę do mycia zabrudzonych rąk. Zrobiona jest z jakichś wiórek drzewa. Nie zawsze jest, ale jak się pojawia to kupuję 2 puszki. Ładnie smar z łap schodzi.
  3. Kumpel takie coś zbudował. Najważniejszy jest materiał z którego zbudowany jest świder. Końcówka świdra strasznie się grzeje. Obrotów dużych to to nie musi mieć, dlatego trzeba zastosować odpowiednie przełożenie.
  4. Taaaa, samolot, to ja Ci powiem, że dla mnie motocykl ma być przyjemnością. Jak w upale mam ubierać kombinezon to ja to pier... ekhm ... chrzanię. Jadę w spodenkach i podkoszulku. Mam świadomość, że tak ubrany, po randce z asfaltem będę miał peeling, ale równie dobrze na pasach ktoś może mnie potrącić. Dlatego jeżdżę powoli. Chyba jestem wygodny, i jeśli miałbym wybrać jazda moto w pełnym ubraniu w upale ze spoconymi jajkami, cały mokry od potu, to wolę albo autem z klimą, albo motocyklem w koszulce i spodniach.
  5. Chcesz podetrzeć dupę szkłem? Podpiłować ramę na jakieś 2 cm? :icon_eek: A później będziesz jechał, i w najmniej oczekiwanym momencie motocykl złoży ci się w pół, albo rozdzieli się na 2. Weź i daj sobie na wstrzymanie. Z Twoich postów wynika że nie bardzo znasz się na mechanice motocyklowej. Szukaj silnika. Jak teraz nie ma, to poczekaj ze 2 tygodnie, może wtedy pojawi się. Jak masz znajomego który wyjeżdża za granicę, to pogadaj z nim, aby kupił Ci za granicą. Są różne możliwości ALE NIE PIŁUJ RAMY!!!
  6. Ścisz trochę tłumik. Zapytaj się dyrektora szkoły o zgodę na jazdę po boisku.
  7. Wszystko zależy od tego czy jest to seria limitowana z naklejkami mocy czy nie. :icon_rolleyes:
  8. Ja jak miałem MZ i wstawiłem "gorącą" świecę to też miałem podobne objawy. Spróbuj o większej wartości cieplnej. Aby przekonać się czy nie jest to wina zatkanego korka, odkręć go i przejedź się.
  9. Jak dla mnie to najbardziej szpecą te skrzynki na narzędzia i podstawka centralna spięta na drut do wahacza.
  10. Stary, nie pleć głupot. Wątpię aby diagnosta sprawdzał momenty dokręcenia kół i innych śrub, szukał mikropęknięć szczególnie jak coś jest zasyfione smarem lub błotem itd. Taki przegląd trwałby 2 dni i kosztowałby tyle że ho ho. Tutaj problemem są wysokie ceny opon, przez co stare są bieżnikowane, mechanicy co nie znają klucza dynamometrycznego itd.
  11. Nie gasi się paliwa wodą gdyż paliwo jest lżejsze od wody i wypływa na wierzch i może spowrotem się zapalić. Aczkolwiek lepsze to niż nic.
  12. Jak chcesz aby w terenie lepiej się spisywała, to kup naklejkę mocy
  13. Wiesz... wszystko to zależy od tego czy masz zamiar w przyszłości wstawić tą deskę rozdzielczą czy nie. Jeśli nie, to zdobądź schemat elektryki, przerysuj i zmodyfikuj ten schemat pod własne potrzeby. Rozpruj wiązkę i pousuwaj kabelki. Choć jak dla mnie to szkoda byłoby niszczyć tak moto. Lepiej kupić gdzieś zestaw wskaźników i podłączyć tak jak powinno być
×
×
  • Dodaj nową pozycję...