Skocz do zawartości

JĘDRZEJ

E.K.G.
  • Postów

    393
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O JĘDRZEJ

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    TENIS NARTY STARE MOTOCYKLE
  • Skąd
    Piotrków Tryb.

Osobiste

  • Motocykl
    BMW R1100S.KTM 250 EXC
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    606979627
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia JĘDRZEJ

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta (17/46)

0

Reputacja

  1. czujnik włączania wentylatora masz sprawny i to jest najważniejsze.Jeśli chodzi o odczyt temperatury to może być to co mówi Janusz albo brak przewodzenia prądu,gdzieś jest za duży opór.PZDR.
  2. KLAUDIO ,kiedy to było .zobacz jaki już duży syn Janusza
  3. Zacznij od gażników a konkretnie od poziomu paliwa w komorach pływakowych
  4. Oczywiście że ocena wzrokowa , chyba każdy potrafi zauważyć róznicę między trójkątnym zarysem zęba dobrego , a zębem w kształcie haczyka . W Manualu jest stosowny rysunek . Pozdrawiam . TY swoje ja swoje.W poprzednim poście napisałem ,że ocena zużycia zębatek jest do bani i uzasadniłem dlaczego.A jeśli chodzi o manuale i jeszcze te tłumaczone z orginału to wiedz że niektóre zawierają poważne błędy.Nie wiem czy to jest świadome działanie ,ale takie są fakty.Pozdrawiam
  5. Nie ma co gdybać tak czy siak tylko trzeba rozpiąć zawory i wszystko pomierzyć ,być może gniazda da się podfrezować a przylgnie zaworów przeszlifować.Masz dużo nagaru na glowicy to trzeba wymienić uszczelniacze.Jeżeli chcesz wymienić tłok to ja bym zrobił szlif cylindra nie są to duże pieniądze.
  6. Z Twojego postu wynika ,że na dwóch zebatkach tylnich zrobiłeś sto tysięcy km.Gratuluję ,to absolutny rekord świata. :icon_razz: Odnośnie instrukcji,na pewno dotyczy Twojego motocykla,a może to instrukcja eksploatacji bicykla parowego? :icon_razz: A teraz poważnie,jak ocenisz stopień zużycia zębatek po całkowitym zużyciu łańcucha,bo przecież nie na oko?Żeby jednoznacznie ocenić zużycie zębatki trzeba sprawdzić jej podział,profil i zarys zęba,można to zrobić za pomocą dość skomplikowanego oprzyrządowania typu podzielnica i mikroskop warsztatowy z rzutnikiem optycznym.Ja takiego oprzyrządowania nie widziałem w żadnym warsztacie motocyklowym ,jestem pewien że po maksymalnym wyciągnięciu łańcucha obie zebatki nie będą spełniały norm jakości,choćby wydawałoby się,że na oko są idealne.Dlatego właśnie wymienia się cały zestaw napędowy,bo tak jest po prostu najbezpieczniej dla motocykla i motocyklisty.Popytaj się mechaników motocyklowych co potrafi zrobić zerwany łańcuch motocyklowy,czasami potrafi się owinąć wokół wału korbowego.Pozdrawiam
  7. Ciekawe,ale ja bym sprawdził ustawienie dekompresatora połączonego z kopniakiem,tzn nie znam dokładnie budowy Twojego silnika ale w mojej XL 600 to właśnie było przyczyną ni palenia na ciepłym silniku
  8. Sprawa jest bezdyskusyjna.ZAWSZE zestaw napędowy wymienia się cały.Posty typu (zmień tylko przednią zębatkę )nadają się do forum samobójców.Oczywiście można naprawiać i dbać o stan techniczny motocykla za pomocą drutu,sznurka czy poxyliny ale nie o to chodzi.Stosowanie metod częściowej wymiany zestawu napędowego prowadzi do poważnej awarii motocykla albo bardzo poważnego wypadku.Pozdrawiam.
  9. Nie wiem jaki silnik ma to enduro,jeżeli 4T to wygląda mi to na to,że któreś z gniazd zaworowych jest lużne i wypada.Zdarza się to nieraz po ostrym katowaniu.
  10. Szukaj nowego rozrusznika,to samo miałem w swoim GSX 1100,wszystkie spece elektryki mówili,że rozrusznik dobry tylko nie mógł obrócić wału :icon_mrgreen: .Kupiłem używany za 100 zeta i problemy się skończyły.Mojego rozrusznika żaden elektryk nie potrafił naprawić :banghead:
  11. Głowica kupiona założona ,wszystko O.K
  12. Magnesem nie wolno wyjmować płytek zaworowych :banghead:
  13. Ja mam to samo w swojej xl.Zimna jest cicha,a potem zaczyna cykać.Ponieważ głowica jest na pewno dobra.to podejrzewam ,że tocykają pierścienie,bo lużny sworzeń tłokowy wydaje inne dżwięki.
  14. O klejach zapomnij,temp w okolicy gniazda wynosi około 600 stopni celsjusza.Gniazdo ze stali ma wcisk 0,3 mm,ale do osadzenia z takim wciskiem potrzebny jest ciekły azot.Ja w swojej głowicy dałem wcisk 0,2 mm,ztym ,ze głowicę podgrzałem w piekarniku na maxa,a gniazdo potraktowałem gaśnicą śniegową,temp około minus 70 stopni,no igniazdo zrobiłem z BA 1044.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...