kate_k Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Co sądzicie o motocyklach tej klasy? Np. Cbr 400rr, Zxr 400 czy Gsxr 400 ? Pojemność nie duża, ale czy dobra dla początkujących? A jeżeli chodzi o utrzymanie, części itd.? Proszę o opinie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Co sądzicie o motocyklach tej klasy? Np. Cbr 400rr, Zxr 400 czy Gsxr 400 ? Pojemność nie duża, ale czy dobra dla początkujących? A jeżeli chodzi o utrzymanie, części itd.? Proszę o opinie ;) Moim zdaniem sprzęt tego typu jest dobry jak jest w miarę nowy dzisiaj dostępność części jest no delikatnie mówiąc- bardzo utrudniona a jak już ktoś ma części to wie ze trudno cokolwiek dostać i odbija mu z cenami . Z drugiej strony klasa 400 jest i tak najbardziej popularna z "dziwnych" pojemności bo np 250 to już raczej marzenie żeby cokolwiek dostać ;) :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pixel Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Jeżeli chodzi o części to napewno je trudno zdobyć, ponieważ są to motocykle rzadko spotykane. Kolega ma GSX-R 400 i że tak powiem najłatwiej z tymi częściami nie ma, ale wszystko da się załatwić. Ale za to rekompensuje mu to swoją mocą, silnik pięknie chodzi (co najmniej jak 600) i jeździ się też dobrze. Również planuje nabyć motocykl z tą pojemnością (Bandit) i sam nie wiem czy to dobry pomysł, także będę śledził ten temat i szukał informacji.Pozdrawiam i dzięki za temat :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 A ja sadze, ze producenci powinni powrocic do produkowania motocykli o tej pojemnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 A ja sadze, ze producenci powinni powrocic do produkowania motocykli o tej pojemnosci.Jestem ZA. To byłoby super rozwiązanie dla początkujących, którym nie podobają się GS-y, CB itd. Taki GSXR o pojemności 400 chyba nadawał by się do nauki jazdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonasz12 Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 ja osobiście sie uczyłem na Hondzie VT 250 (2 gary w V) i bardzo mile wspominam tem motocykl. Co do 400 to też szukałem długo ale są one drogie, często sie psują i cięzko z częściami. Do tego ZXR 400 jest masakrycznie sportowy (reszta z tej klasy zapewne też) i strasznie niewygodnie sie nim jeździ (na dłuższą trase masakra kręgosłupa). Szczerze powiedziawszy lepiej kupić jakąś 600, nie koniecznie od razu ninje itp. bo na takiej 400 bardzo szybko ci sie znudzi....... fajne są VFR 400 ;) nie tak diabelnie niewygodne i fajny wahacz :) poza tym to Honda która chociaż daje nadzieje na bezawaryjność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 -sportowe moto o tak niskiej pojemności, grzeszyć momentem obrotowym w średnim zakresie obrotów nie będzie. Zatem możesz być zawiedziony.Ja uważam ze jest to sprzęt dobry tylko na tor wyścigowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olorol Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 A ja dodam, że dla początkującego zxr bęzdzie dobry :bigrazz: Od wczoraj jestem posiadaczem i nie narzekam na moc. To jak mini 600-tka :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 A ja sadze, ze producenci powinni powrocic do produkowania motocykli o tej pojemnosci.Ależ nigdy nie zaprzestali produkcji. Są kraje, gdzie pojemność 400 ccm bije rekordy popularności: http://www1.suzuki.co.jp/motor/full_line/cap_400.htmlhttp://www.yamaha-motor.jp/mc/lineup/sportsbike/index.htmlhttp://www.kawasaki-motors.com/model/http://www.honda.co.jp/motor-lineup/displa...r400/index.html Uważam, że walory maszyn tejże pojemności są u nas niedoceniane, być może czas najwyższy to zmienić; jeżeli motocykli 400 ccm zacznie na naszych drogach przybywać, to łatwiej będzie o części zamienne (popyt wymusi podaż). Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 To nie sa czterysetki tylko zdlawione modele o wyzszej pojemnosci. Wiadomo jakby to wygladalo w rzeczywistosci w Polsce. Poza tym wyczuwam letko przesmiewczy ton dzieki slowu 'Alez', ktorego uzyles na poczatku swojej wypowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Są zdławione bo zapewne od 400 wzrasta znacznie opłata itp. sprawy, w polsce różnicy w sumie nie ma większej.Chciałbym, żeby więcej było pojemności 250 i również 400, a nie same sześćsetki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Chodzilo raczej o to, ze przecietny Polak kupowalby tansza 400 i szedl do mechanika, zeby zdjal blokade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LENAR Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 To nie sa czterysetki tylko zdlawione modele o wyzszej pojemnosci. Wiadomo jakby to wygladalo w rzeczywistosci w Polsce. Poza tym wyczuwam letko przesmiewczy ton dzieki slowu 'Alez', ktorego uzyles na poczatku swojej wypowiedzi. wybacz, ale co ty piep...ysz ??!! :cool: jakie zdławione wyzsze pojemnosci?? czy nie zwrociles uwagi ze pod zdjeciami oprócz tych japonskich znaczkow są cyfry tj "399cm3", "398cm3" ?? chyba ze wg Ciebie to oznacza zdławioną "1000" gratuluje bystrosci :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 To nie sa czterysetki tylko zdlawione modele o wyzszej pojemnosci (...) i żeby nam się dzieci nie czepiały rakiet... :) to SĄ motocykle o pojemności 400ccm, bliźniacze modele (o tych samych nazwach) do tych oferowanych w europie i stanach; na dokładkę właśnie u japsów popularne ze względów ubezpieczeniowych/ podatkowych. przepisy kierunkują ludzi na taką pojemność: powyżej niej rośnie stawka ubezpieczeniowa lub podatkowa, więc jeśli komuś motocykl ma służyć do jazdy, a nie do podkręcania ego, to na taki się decydujenie da się z nich "zdjąć blokady", bo żadnej nie ma :) problem z takimi maszynami u nas polega na tym, że praktycznie nie ma ich w oficjalnej sieci dystrybucji, a tylko z importu prywatnego. nie wiem, jak z częściami: ktoś się wypowiadał, że żaden problem (i tak do większości motocykli trzeba na coś bardziej skomplikowanego niż filtr czekać kilka tyg) inna sprawa, że u nas każdy chce mieć przynajmniej "litra", więc nie rokuję im żadnych szans na rynku. a zmiana przepisów ubezpieczeniowych..? no cóż, można nagminnie u nas 125ccm rejestrować na 50, to i 600 (i większe) w przypadku takich restrykcji dałoby się rejestrować na 400ccm... :( jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Ależ nigdy nie zaprzestali produkcji. Są kraje, gdzie pojemność 400 ccm bije rekordy popularności: http://www1.suzuki.co.jp/motor/full_line/cap_400.htmlhttp://www.yamaha-motor.jp/mc/lineup/sportsbike/index.htmlhttp://www.kawasaki-motors.com/model/http://www.honda.co.jp/motor-lineup/displa...r400/index.html Uważam, że walory maszyn tejże pojemności są u nas niedoceniane, być może czas najwyższy to zmienić; jeżeli motocykli 400 ccm zacznie na naszych drogach przybywać, to łatwiej będzie o części zamienne (popyt wymusi podaż). biją rekordy popularności, bo przepisy są tak restrykcyjne, że w takiej Japonii na ulicy nie uraczysz dużego sporta czy golasa, same jakieś skutery i takie właśnie "popularne" 400 ccm :) , które uchodzą za big biki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.