wayne2up Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Witam, moze ktos mi pomoze, albo spotkal sie z podobnym roblemem, mam kawasaki zx9r z 2001 roku i jest problem , bo niepali na 4-rty tlok,a przed rozgzaniem nawet i na 3 odrazu niepali.Wymienilem swiece na nowe, sprawdzilem cisnienie na tlokach( wszystkie 4 takie same) , sprawdzilem czy rozrzad sie nie przestawil, i luzy zaworowe - wszystko ok!!przelozylem od innego cewki i tez tosamo, a on naddal niepali na jeden tlok,iskra jak patrze na sucho to jest, gazniki tez rozkrecalem i czyscilem,.paliwo z tego jednego cylindra spala sie dopiero w wydechu ( jest w nim katalizator) i za kazzdym razem caly wydech jest goracy ( a nawet czasem i czerwony ) widocznie to paliwo w nim sie spala- swiadczy to tez ze owe paliwo dochodzi)ten 4 kolektor jest zaledwie letni. sprawdzalem innstalacje czy niejes uszkodzona i niema w niej uszkodzenopzostalo mi jeszcze sprawdzenie modulu zaplonowego- ale niemam skad wyczarowac :) :) moze ktos wie oco chodzi mojej kawie bo zaczyna mnie wkur... prosze o pomoc i dzieki z gory... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Nie jestem jakimś ekspertem, ale może zapłon przestawiony na tym cylindrze?PozdrawiamBajko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 moze nie dostawac paliwa swieca jest zalana jakies objawy mi tez kiedys nie palil na 1 cylinder jak byl zimny i pomogla regulacja gaznikow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Tuż po odpaleniu pracuje 1. i 2. cylinder, po chwili dołącza się 3. i na tym koniec. Iskra jest w każdej świecy a w tłumiku spala się mieszanka z 4. cylindra. Dobrze rozumiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RooSu Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 sprawdzałeś fajki?Miałem podobny przypadek z tym, że moto na 4 pracowało powyżej 5k obr. Po długich poszukiwaniach okazało się, że fajka na 3 cylindrze jest uwalona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Tuż po odpaleniu pracuje 1. i 2. cylinder, po chwili dołącza się 3. i na tym koniec. Iskra jest w każdej świecy a w tłumiku spala się mieszanka z 4. cylindra. Dobrze rozumiem? dokladnie tak sprawdzałeś fajki?Miałem podobny przypadek z tym, że moto na 4 pracowało powyżej 5k obr. Po długich poszukiwaniach okazało się, że fajka na 3 cylindrze jest uwalona. w tym modelu sa fajki razem z cewkami- wymienilem wszystkie 4 od innego i nic sie nie zmienilo :icon_mrgreen: moze nie dostawac paliwa swieca jest zalana jakies objawy mi tez kiedys nie palil na 1 cylinder jak byl zimny i pomogla regulacja gaznikow swieca wyglada jak nowa- nie przydyniona no i praktycznie sucha- na nowej jak i na starej niema roznicy, sadze ze paliwo dochodzi bo przepala sie w tlumiku , ale mam wakuometry to zrobie synchro i regulacje,- oby pomoglo bo trace juz glowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Jeśli chcesz zdiahnozować , czy to przypadkiem nie wina układu zapłonowego.... to najprościej przełóz fajkę z cewką z działającego dobrze cylindra nr 1 i zobacz co się dzieje jeśli będzię git to wniosek taki że gaźnik działa a coś masz w układzie zapłonowym... (podejrzewam że mapy zapłonu są takie same dla 1 i 4 cylindra ale inne niż w 2 i 3) Jeśli 4 gar nie będzie palił nadal z fajką z 1 no to może być też coś namieszane w gaźniku... ( może membrana, może pływak opcji jest trochę) jeśli to nie poprawi sytuacji... sprawdź kompresję i zawory... jak nie ściągać głowicę i zajrzeć co się dzieje... Jeden właściciel zx9 opowiadał mi przypadek dość dziwny, a mianowicie wypaliło mu dziurę w tłoku na jednym cylindrze... jak i dlaczego nie wiem...ale miał taki przypadek... zatem trzeba lecieć wszystko pokolei.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Jeśli chcesz zdiahnozować , czy to przypadkiem nie wina układu zapłonowego.... to najprościej przełóz fajkę z cewką z działającego dobrze cylindra nr 1 i zobacz co się dzieje jeśli będzię git to wniosek taki że gaźnik działa a coś masz w układzie zapłonowym... (podejrzewam że mapy zapłonu są takie same dla 1 i 4 cylindra ale inne niż w 2 i 3) Jeśli 4 gar nie będzie palił nadal z fajką z 1 no to może być też coś namieszane w gaźniku... ( może membrana, może pływak opcji jest trochę) jeśli to nie poprawi sytuacji... sprawdź kompresję i zawory... jak nie ściągać głowicę i zajrzeć co się dzieje... Jeden właściciel zx9 opowiadał mi przypadek dość dziwny, a mianowicie wypaliło mu dziurę w tłoku na jednym cylindrze... jak i dlaczego nie wiem...ale miał taki przypadek... zatem trzeba lecieć wszystko pokolei.. Chyba nie przeczytałeś tego posta dokładnie bo on pisze że iskra jest i komprecha też . Jedyne co mi przychodzi do głowy to że skoro świeca jest "sucha" to coś się dzieje z gaźnikami i od tego właśnie bym zaczął >>> co do modułu to raczej gdyby coś się z nim działo to byłyby wcześniej jakieś jaja a tu jest iskra na wszystkich cyl. Ja obstawiam ze to gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
renegatx Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 (edytowane) Ja się nie znam ;p To jest na wtrysku czy gazniki. ? Bo jak gazniki to nie dostaje paliwa. Gaźnik 3 zatkany. Edytowane 12 Sierpnia 2007 przez renegatx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Chyba nie przeczytałeś tego posta dokładnie bo on pisze że iskra jest i komprecha też . Jedyne co mi przychodzi do głowy to że skoro świeca jest "sucha" to coś się dzieje z gaźnikami i od tego właśnie bym zaczął >>> co do modułu to raczej gdyby coś się z nim działo to byłyby wcześniej jakieś jaja a tu jest iskra na wszystkich cyl. Ja obstawiam ze to gaźnik.Narazie obstawiasz gaźnik ale aby to sprawdzić i potwierdzić Twoją diagnozę to trzeba zrzucić obudowę filtra powietrza i po uruchomieniu silnika do niepracującego cylindra puścić strumień samostartu lub nawet WD40.W tym momencie cylinder powinien się odezwać i wszystko będzie jasne. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 mialem kiedys podobna sytuacje. przyczyna tkwila w odleglosci impulsatora w zaplonie. wg. mojej serwisowki u mnie odleglosc impulsatora od palca rozdzielacza powinna byc 0,5 mm a byla tak mala ze szczelinomierz 0,05 mm nie chcial wejsc. objawy tej dolegliwosci byly takie ze motocykl nie chodzil na 1 czasem 2 gary, nie chcial trzymac wolnych obrotow, byl utrudniony rozruch zimnego jak i cieplego silnika, dopierp w gornym zakresie obrotow silnika cos sie te gary zaczynaly odzywac. sprawdz w serwisowce jaka ma byc odleglosc impulsatorow od palca rozdzielajacego w zaplonie i sprawdz. objawy u mnie mialy charakter taki jakby siadlo cos w gaznikach. meczylem sie 2 tygodnie z ta dolegliwoscia szukalem i szukalem, a potem wystarczylo 15 minut zeby to naprawic. powodzenia i daj znac co i jak. Narazie obstawiasz gaźnik ale aby to sprawdzić i potwierdzić Twoją diagnozę to trzeba zrzucić obudowę filtra powietrza i po uruchomieniu silnika do niepracującego cylindra puścić strumień samostartu lub nawet WD40.W tym momencie cylinder powinien się odezwać i wszystko będzie jasne.Panie Piotrze a w jaki sposob WD40 wpłynie na to ze ten gar sie powinien odezwac?? jestem ciekaw na jakiej zasadzie ten eksperyment dziala. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 wd40 dziala na tej zasadzie, ze jest palny.. jezeli gaznik nie podaje paliwa, to psikajac w gardziel tym specyfikiem spowodujesz podanie porcji substancji palnej do cylindra, ktora przy prawidlowo dzialajacej swiecy powinna sie zapalic, efektem czego bedzie chwilowa praca tegoz cylindra ;) Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 a spoko, znam ta operacje tylko nie wiedzialem ze wóda40 tez sie pali.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.