Skocz do zawartości

YAMAHA TTR 600E


Rekomendowane odpowiedzi

Okazje (promocje) to możesz mieć w biedronce. W takim sprzęcie super okazja=mina. Zaznaczam że zdarzają się cukiereczki za małe pieniądze ale trafić na taki motor to jak wygrać w totka. Tanio kupujesz to dwa razy kupujesz, albo wkładasz równowartość motoru w remont.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niekoniecznie... można kupić padło po taniości igo zrobić pod siebie....wyjdzie tyle samo co byśdał za SUPER PRO a wiesz co masz pod dupą...

 

co do sprzęgała- zmieniaj sam, za 300 masz nowe tarcze, a wymiana to jest 20 minut roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli się kupuje naprawdę za bardzo małe pieniądze to wtedy tak. Ale najczęściej zakup padaki + remont wychodzi więcej niżeli kupic sprzęt w bdb stanie. Nie ma co się oszukiwac cześć do japońców tanie nie są. Wyremontowanie motocykla ma bardzo duży plus - wiadomo na czym się jeździ. Nawet kupując sprzęt w bdb stanie nie mamy pewności co w nim siedzi.

 

[email protected] widzę że pytasz o sprzęgło czyli remontujesz swoją brykę. Podliczasz koszty wszystkich części, ewentualny koszt robocizny, paliwa na dojazdy do sklepów do mechaników. Stracony czas na te dojazdy. No i najważniejsze stracony czas jak moto stoi na klocku, a nie ujeżdżane jest w błocie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie martw się moto jest ujeżdżane cały czas śnieg czy mrozy ,błoto cały czas jeżdżę a to sprzęgło jeszcze może nie jest do wymiany ale przydało by się :D

no masz rację w dzisiejszych czasach bardzo ciężko kupić moto w bardzo dobrym stanie za małą kasę , mnie się akurat poszczęściło :)

 

Mam do was jeszcze jedno pytanko bo stłukło mi się szkło które ochrania licznik czy da się je jakoś wymienić ? A i czy ślimak od xt 600 pasuje do TTR 600 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ślimak nie pasuje. TTR ma jedyny w swoim rodzaju od niczego innego nie dopasujesz wiem bo przerabiałem to samo, a w serwisie za ten kawałem badziewnego plastiku trochę Ci za śpiewają. Qpa 2 tyś. na sam silnik to tak ale całościowo to raczej słabo. Za łożyska kiwaczki w serwisie Ci zaśpiewają pewni ok 1 tyś, a gdzie reszta ?? A do TTR bardzo słabo z zamiennikami uwierz mi przerabiałem to. A jak sprzęt jest zajechany to samo naprawianie silnika nie wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie dziś w salonie byłem po prowadnicę łańcucha na tył za główny korpus, który muszę wymienić wołają 140zł + 80 zł za drugi element ślizgu, co daje ponad 200zł. Gdzie zamienniki do innych motocykli są w cenach od 40-80zl :bigrazz: ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie dziś w salonie byłem po prowadnicę łańcucha na tył za główny korpus, który muszę wymienić wołają 140zł + 80 zł za drugi element ślizgu, co daje ponad 200zł. Gdzie zamienniki do innych motocykli są w cenach od 40-80zl :bigrazz: ..

 

Bo ttr to moto dla szejka.

Kupić ttr to nie problem, utrzymać w oryginale przy ostrym lataniu to wyzwanie dla portfela :biggrin:

 

Qpa, podpisuję sie pod Bartkiem, 2 tysie ttr wciąga jedną dziurą od nosa. Zrobisz w oryginale ( klamoty o dealera) przednie zawias, jak kolega ptr85 chyba opisywał plus np przednia lampa i tylni błotnik i już z tych 2 tysi nic nie zostało a co dalej?

Edytowane przez murdoch2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik to najlepiej zamontować jakiś rowerowy. Ale trzeba się trochę przy tym napracować. Mi kilka razy zrywało kabelki lub czujnik bo miałem to na szybko podłączone. Magnesik dopasowujesz i wklejasz w tarcze hamulcową tak żeby nic nie wystawał. Czujnik kleisz do lagi dodatkowo jakoś mocujesz try-tytkami. Przewody obowiązkowo dajesz w jakimś wężyku który dość gęsto mocujesz try-tytkami do lagi a potem do przewodu hamulcowego z zachowaniem odpowiedniego luzu na dobicie i odbicie całkowite amortyzatora. W zależności jakiej marki zakupisz licznik wyjdzie cię to od 25 zł w górę. Wg mnie w oryginalny nie warto inwestować nie dość to że ślimak jest bardzo słaby i drogi to linka też za długo nie wytrzymuje, a kosztuje też ok 100 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema rrradzio

Słuchaj, nie poddawaj się, tylko szperaj po necie. Prędzej, czy później znajdziesz ten ślimak moim zdaniem.

Poczytaj moje posty, w których żaliłem się na ceny tulei do przedniego zawieszenia u dealera. Poszukałem dobrze w necie i kupiłem komplet za 1/5 ceny oryginałów.

Jestem przekonany, że to samo można zdziałać ze ślimakiem od licznika.

Tak, jak już wcześniej pisałem, gdyby nasza szanowna TTRa była rozprowadzana również w ju es end ej, nie byłoby najmniejszych problemów z zamiennikami. A tak, to trochę orki na ugorze jest.

Zajrzyj do sklepów o których wyżej napisałem. Ja właśnie stamtąd mam większość części od niedawna. Tuleje, kity naprawcze do gaźnika- proszę bardzo.

Dilerowi powiedziałem do widzenia, chyba że będę musiał kupić jakiś poważniejszy element silnika, przed czyn ma razie udaje mi się uciec :icon_razz:

 

P.S. A tak z innej beczki, to za łożyska do dźwigni kiwaczkowych 1 tyś nawet nie wystarczy. Już sam przegub na dole tylnego amora pociśnie około 800 zł z portfela :smile: Swego czasu poszedłem ten element kupić do ASO Yamahy. Grzecznie się przywitałem, podałem numer części, pan odwrócił do mnie monitor z kosztem i ja się grzecznie pożegnałem. Przegub i pozostałe łożyska kupiłem w sklepie z łożyskami. Te same numery katalogowe nabite na elementach, te same firmy produkujące... cena już zupełnie inna- ludzka :wink:

Edytowane przez ptr82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...