pablo diablo Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 (edytowane) Witam juz wczesniej sie przedstawilem i powracam do pasi z młodzieczych lat czyli do motocykli. Poszukuje fajnego sprzecika w stylu sportowym Moze byc to scigacz , ale równiez tez naked. Czytalem wszystkie posty jakie sa zwiazane z kupnem moto i doradzacie rózne maszyny. Wiec poszukuje sprzeta nie starszego niz 1998 rok i o pojemnosci nie wiekszej niz 600cc. Chcialbym wam pszedstawic pare motocykli takich jak:- kawasaki ninja zx6r- Yamaha YZF-600R THUNDERACE- HONDA CBR 600 F4- Yamaha r6- honda cb HORNET 600- Suzuki bandit 600n- Kawasaki ZR 7 Poszukuje moto juz dosc dawno ale ostatnio zalozylem teman na forum i zostal usuniety wiec prosze zeby ten pozostał. Mam do wydania 15tys. zł. Motorku poszukuje do miasta i na niedalekie wypady poza miasto. Mysi byc mocny ladny i niezawodny. Te wszystkie maszyny mi sie podobaja i nie moge wybrac faworyta. Moze pomożecie mi w dokonaniu dobrego wyboru. Motor musi dawac troche wygody dla pasażera bo czesto bede wozil kogos ze soba. We wszystkich sprzetach siedzenie pasazera wydaje sie byc wygodne( tak żeby tyłeczek panienki nie bolał po dłuższej jeździe). Czytalem o tych sprzetach w necie i na róznych forach włacznie z tym i nie znalazłem faworyta. Piscie który waszym zdaniem bedzie najlepszy do miasta i w niedaleka traske z pasażerem z tylu. Prosze tylko nie wspominajcie tu o skuterze ani innym sprzecie który nie jest powiązany ze sportem i nakedem. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi. Pablo diablo ((( Paweł ))) Prosze o nieusuwanie tematu tak jak wcześniejszego. Edytowane 14 Lipca 2007 przez pablo diablo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cezar Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 ZX6 i R6 nie będą wygodne dla pasażera/pasażerki. Jeżeli te dwa typy odrzucimy, to YZF 600 / F4 mają najlepszą ochronę przed wiatrem (wygoda) i są najmocniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Proszę byś korzystał z opcji szukaj, przed zadanie pytania.Teamat zamykam. PzodrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 15 Lipca 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Temat otworzę. Autora przywołuję do porządku - wie, o co chodzi. Należy także korzystać z wyszukiwarki - nie tylko z tematów z ostatnich 30 dni, ale z dorobku ponad 5 lat!! Wystarczy w wyszukiwaniu wybrać odpowiednią opcję! Ślepota nie boli...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Hornet (z pół owiewką) lub FZS fazer ... Takie moje skromne zdanie. Pozdro Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 zależy jakie masz doświadczenie, ale:motocykle sportowe zasadniczo mają niewygodną pozycję kierowcy, wisisz na nadgarstkach; tak samo pasażera, raz że siodło często symboliczne, dwa że podnóżki wysoko ze względu na wystrzelony w kosmos wydechz tych powodów do jazdy po mieście oraz z pasażerem polecałbym nakeda. a ponieważ jak sam piszesz będziesz wracał do jednośladów, a wiek wskazuje, że przed przerwą raczej nie miałeś do czynienia z poważnymi motocyklami, to polecałbym coś o niewygórowanej mocy i dynamice: jeśli nie xj600, to nie więcej niż gsf600 czy zr7 kawy. lepiej w wersji s, czyli z owiewką, bo jednak po wyjechaniu za miasto będziesz jej ewentualny brak wyraźnie odczuwał, a podczas kręcenia się po mieście nie będzie jakoś nadmiernie przeszkadzaćchyba, że specjalnie zależy ci nie na wartości użytkowej motocykla, tylko na lansie ;) tylko wtedy kosztem będzie komfort codziennego toczenia się po miejskich zatłoczonych ulicach, przez korkijsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 ja uzywam F4 w podobny sposob co Ty zamierzasz ... no moze bardziej z naciskiem na szybkie odkrecanie manetki ... Polecam zdecydowanie ... super sprzet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasioo Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Do moderatora:Sorki za tamto. szukałem w wyszukiwarce i przeczytałem wszystkie związane tematy z kupnem tych motocykli i za bardzo mic z nich nie wywnioskowałem. Najbardziej to by mi leżał hornet po 2001 roku bo z przodu ma 17cali kolo i podobno lepszy konfort i nie wpada tak w szimy i kawa zr7 , ale to prawie to samo tylko mocą sie różni. Nie wiem na co wypadnie wybór ale pewnie na jakiegos nakeda z dobrym silnikiem i dobra sumka koni zeby nie zmieniac motorku bo nie bede mial kaski na nastepne motocykle. Jak bym bral nastepne moto to pewnie bym sie przesiadl na horneta 900 ma tylko 110 koni i bardzo nisko osiaga moment i swoja moc która jest zaleta w nakedach. Horneta 600 trzeba krecic tak jak sciga zeby cos z niego wyscisnac ciekawego. Piscie dalej. Jeszcze raz przepraszam za tamto moteratora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Horneta 600 trzeba krecic tak jak sciga zeby cos z niego wyscisnac ciekawego. Piscie dalej. A to bardzo ciekawe. Jezdziles nim kiedys ze tak twierdzisz? Ja nie jezdzilem, ale jezdze na sprzecie ktory ma 2 razy mniej koni, a mimo to pokazuje mi bardzo wiele ciekawego, nawet jak go nie krece. Mysle ze jak bys sie przejechal hornetem to raczej on moglby z Ciebie cos wycisnac, ale to mogloby nie byc przyjemne. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasioo Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 no bo moim zdaniem trzeba krecic jak max moc ma przy 11 tys a moment gdzies kolo 9 tysAle watpie ze ma zly dól bo w nakedach powinien byc w miare dobry bo imi sie jezdzi do 8 tys i wtedy maja umiarkowane spalanie. Chyba wybiore hornecika bo bardzo mi sie podoba tylko musze jeszcze dozbierac tysiaczka i jade po jakiegos horneta 600 po 2001 roku. Co do ubioru to mozecie mi cos polecic. Nie chce kupowac calego kompletu narazie bo kurtka i dobre dwa kaski ( do 500zl ) powinny zdac swoje zadanie a spodnie dokupie pozniej. Jakies buty tez zakupie. Doradzcie jakiej firmy kask i kurtke kupic. Zima nie bede jezdzil ani w deszcz wiec tylko na lato ubioru szukam i wiosne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEH Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Na początku male sprostowanie. Yamaha yzf600 r to THUNDERCAT a nie THUNDERACE. Jakieś Pol roku temu miałem podobny dylemat, chciałem 600 cm ładne i przede wszystkim wygodne i dobre.Wybrałem Thundercata i nie żałuje. R6 to typowa wyścigówka, mało wygodna na dalekie trasy, tym bardziej z plecakiem. Bandyta w wersji N fajny sprzęt ale przyjmujesz wiatr prosto na klate, tak jak w każdym nejkedzie. CBR to fajny, popularny motocykl. Dużo używanych części tp. ale prawie każdy ma CBR i to mnie zniechęciło do tego sprzęta. :icon_rolleyes: Tcatem zrobiłem już około 10 tys i jestem mega zadowolony. Wygodna pozycja zarówno kierowcy i pasażera, spalanie granicach 6 do 7 litrow. Wygląd to indywidualna sprawa, mnie się bardzo podoba… :icon_razz: wiec zdecydowanie polecam Tcata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konse Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Jeśli naked to ja bym wziął HONDE CB750 sevenfifty czy jak to tam się pisze. MINUS - nie ma owiewek. Pozatym same plusy :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasioo Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Mi w nakedzie nie beda potrzebne owiewki poniewz bede zakupywal mala szybke która moim zdaniem poprawia wyglad naked bike A ta honda co probonowales to ona mi sie nie podoba nie moj gust. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.