Skocz do zawartości

Cezar

Forumowicze
  • Postów

    63
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Cezar

  • Urodziny 06/06/1991

Osobiste

  • Motocykl
    Hornet 600 04'
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8702774
  • Strona www
    http://www.bikepics.com/members/caesary/

Informacje profilowe

  • Skąd
    Piaseczno

Osiągnięcia Cezar

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Cezar

    [S] Buzery/Zbroje

    Wszystko w aukcji Dla FM wysyłka gratis http://www.moto.allegro.pl/show_user_aucti...php?uid=2520651
  2. http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=491613134
  3. Sorry za odkopanie. Czy taniej wyjdzie utrzymanie EXC 250, czy CRF 250. Wiem że 2t i 4t, bardziej mi chodzi o to jak często trzeba wymieniać podzespoły itd. Myślałem też na EXC 125, ale to jest mocno wyżyłowany sprzęt i wiem że nie każdy chwali go za bezawaryjność. Dzięki za odp. Pozdro
  4. Taaak.. Pan precel doradza latać po sądach i prawnikach do usranej śmierci. Wystarczy zgarnąć 3 solidnych kolegów i nie będzie musiał go łamać. Na jakim Ty świecie żyjesz? Oni mu zbarali coś na co ciężko pracował? To nie ma skrupułów.
  5. Jeżeli dostaniesz dane świadka to nie ma się co bawić. Idź do niego i nie ma to tamto gadać musi. Łącznie z adresem. Na bank masz kumpli, którzy za małą darowizną Ci pomogą. Najpierw możesz mu pogrozić, że może dostać te 3 lata i nie będzie to dla Ciebie problem. Jak się nad tym nie zastanowi to moglibyście mu zrobić operację plastyczną twarzy bez przyrządów. Jeżeli sprawą zajmuje się jakiś spoko pałkarz to powinien Ci dać te dane. Policjant też człowiek. Jak flaszkę postawisz to pomoże. A co do pieniędzy, to podobnie możesz postąpić z właścicielem tego parkingu. Ustal gdzie przebywa w ciągu dnia, wpadnij z kolegami porozmawiać powinno mu się odechcieć zabawy w kotka i myszkę.
  6. Albo wozić latarkę taką jak mówiłeś, power tape i bez kombinowania
  7. To zawór musisz wyregulować. Po prawej stronie taka gumowa zawleczka. Zdejmij to, kręć tymi linkami aż ustawią się na równo ze strzałkami na metalowym kółku. Do tego masz pewnie zębatki na przyspieszenie. Normalnie 14/41. Najlepiej wyjmij zawór wyczyść, bo pewnie dużo nagaru i ledwo się rusza. Jak coś to pisz na gadu, w miarę możliwości pomogę. 8702774 Zwężki żadnej nie ma. Blackbox, zawór, zębatki. Tyle było u mnie a mam moto z Niemiec.
  8. ZX6 i R6 nie będą wygodne dla pasażera/pasażerki. Jeżeli te dwa typy odrzucimy, to YZF 600 / F4 mają najlepszą ochronę przed wiatrem (wygoda) i są najmocniejsze
  9. Nie jestem adminem, ale na pewno autorzy nie życzą sobie kopiowania treści ich forum. Dopisz chociaż źródło skąd to jest. A tak poza tym nie dowiesz się niczego więcej niż tam :biggrin: :bigrazz: :(
  10. Power wheelie jak Stiflera to super wygląda w nocy w miescie :icon_twisted: Najlepiej na moście :] A o tej nauce to spoko pomysł. Popieram. Co do gixa to postawić go na gumę to nie powinno być trudne :buttrock: Tylko musisz mieć porządne, miękkie gumy.
  11. hehe byłem pewny że ktoś mi tak właśnie dopowie ;] Chyba będzie B12. Tylko jeszcze musi być ofc jazda próbna, ostateczna decyzja co do chęci zakupu i git :] Dzięki
  12. Jeszua - wybrałem te modele, które się mojemu ojcu spodobały. Tego że nie będzie palił 5l to wiem odpisałeś jakbym nic kompletnie nie wiedział. Po prostu piszcie wady i zalety. - Stosunkowo mocny dół - żeby nie trzeba było go kręcić do 10 000rpm - Wygodny zarówno dla kierowcy jak i pasażera - W miarę pakowny, żeby kufry i pasażer nie sprawiły problemów - Około 120KM mocy (Nie interesuję mnie wasze własne poglądy co do tego czy za dużo czy za mało) - Jak najmniej awaryjny - Powinien dawać trochę frajdy jeżdżąc solo - Wcale nie musi palić 5l, ale żeby nie był jak sportowe V2 po 15l ;] - Żeby nie był zbyt egzotyczny (części) - Cena max 17tyś Co waszym zdaniem wpisuje się w te kryteria? Nie musicie się sugerować moimi typami, tylko przemyślcie co napiszecie.
  13. A jak Thundercat spisuje się w jeździe z pasażerem? I jak pozycja?
  14. No właśnie o tym zapomniałem (finanse), bo późno już było :) Tata jest zielony jeżeli chodzi o sprzęty, jeździć umie i 110KM to optymalna moc. Cena to max. 17tyś. Dlaczego przy VFR tak kosztuje service? Chodzi o dosyć nietypowy układ V4? Tata nie jest emerytem i nie kręci go: "kask jet, 70km/h i kamizelka (nie obrażając nikogo)" Jak będzie jeździł sam to myślę że i zdarzy mu się podejść pod 200km/h jak droga pozwoli ;D a tak to prędkości do 160km/h. Który z nich (Z moich typów) będzie najoszczędniejszy? Ja namawiałbym go na VFR bo ciągnie mnie do niego. Ale wytypowałem kilka innych maszyn, żeby doradzili doświadczeni jeźdzcy :)
  15. Wytypowałem narazie tak: VFR 800 98' Bandit 1200S 02' Z750S 05' V-Strom 1000 03' Fazer 600 02' Ogólnie poszukuję do 120KM w miarę spokojne, nie wymagające kręcenia, wygodne dla pasażera również, oszczędzające kręgosłup, duży moment. Co byście polecili poza moimi typami? A jak nic więcej to co najlepsze z tych? Najbardziej skłaniałbym się do VFR i B12 co o tym myślicie? P.S Ofc szukam moto dla taty, ale on zielony, więc ja w miarę możliwości się tym zajmuję, także pomóżcie. Chętnie skontaktuję się z kimś z Warszawy, lub okolic do 40km, żeby się przyjżeć tym motocyklom.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...