Skocz do zawartości

Wymiana świec kawasaki


Rekomendowane odpowiedzi

Jak masz narzędzia ,klucz do świec , przyrząd do mierzenia przerwy na elektrodach , wiedzę o wymaganej przerwie oraz pompkę , to tak .

 

Pompka? Czyzby do wydmuchiwania syfu z kanałow :) Bo tylko to mi do głowy przyszło .. Mysle ze bez szczelinomierza obejdzie sie jezeli świece sa pod konkretny model to ta przerwa powinna byc ok.

 

Ps. Dasz rade ja wykrecałem świece to zadna filozofia podstawa to porzadny klucz i dokręcaj z wyczuciem bo urwanie gwintu to nic fajnego..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można tak

 

1. Odżałuj troche kasy i jedź do serwisu. Postaraj się być przy wymianie świec, wtedy zobaczysz i może się czegoś nauczysz.

 

2. Znajdź kolegę, który Ci pomoże. To też jest szansa na naukę.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh chyba po to żeby przedmuchać przed wykręceniem jakiś np. brud … ja jak już to używam czasami odkurzacza :icon_biggrin: żeby wyssać syf … co by przy wykręcaniu nic nie wpadło :biggrin:

 

 

tez trzeba uważać, co by np. kluczem nie uderzać-stukać o izolator mimo ze nie widoczne mogą powstać pęknięcia które już zmieniają właściwości świecy

Edytowane przez loko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zabrał jeszcze stołek - żeby na czymś siedzieć, szmatkę - aby wytrzeć łapy i piwko aby sobie przy wymianie wypić (a lepiej po jeździe testowej)

 

A teraz rada 100% na serio dla człowieka który po rza pierwszy wymienia świece.

 

Zwróć uwagę na trzonek wykręconej świecy (końcóweczka na którą wchodzi fajka) - chodzi mi o jej grubość.

Na nowo zakupionych świecach znajdują się nakręcone nakrętki dopasowujące średnicę czpienia świecy do czapeczki. Jeżeli tego nie masz na starych świecach to je odkręć !! Jeżeli są - pozostaw.

Jeżeli tego nie zrobisz to nie założysz czapeczek i będziesz musiał wykręcać ponownie świece aby odkręcić te właśnie tulejki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i świecę wkręcać trzeba DELIKATNIE, przykręcić już mocniej. Ja wkręcałem kluczem z przedłużką śrubę spustu oleju i zmieliłem cały gwint w misce olejowej.

Edytowane przez kvos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Trochę odświeżę wątek :eek:

 

A ciekaw jestem co powiecie na wymianę świec w ZX-12R :icon_exclaim:

Też powiecie, że to prosta sprawa?

Tak się sklada, że tam jakiś pijany japończyk zaprojektował system RAM-AIR i nad samym silnikiem jest po prostu... rama :biggrin: i nie ma żadnej dziurki ani nic! Jedyne wyjście to opuszczać silnik... sic! Myślałem, żeby sie w to pobawić, ale nie mam na to czasu tak więc serwis mi zostaje :)

 

pozdro!

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pijany japończyk, tylko jak goni sie w pogoni za każdym jednym kucykiem (jakby to miało co zmienić... 130 czy 135...) to takie efekty są. Są Toyoty w których do wymiany swiecy trzeba silnik poruszyć. W takich sprzętach fabryka zakłada irydki.

 

Chcesz mieć po byku motunga, to masz po byku problemy.. :icon_razz:

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pijany japończyk, tylko jak goni sie w pogoni za każdym jednym kucykiem (jakby to miało co zmienić... 130 czy 135...) to takie efekty są. Są Toyoty w których do wymiany swiecy trzeba silnik poruszyć. W takich sprzętach fabryka zakłada irydki.

 

Chcesz mieć po byku motunga, to masz po byku problemy.. :icon_rolleyes:

 

 

Pptymistyczne Buber nie powiem :icon_rolleyes: Pomyśle nad tymi irydowymi. pozdro!

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a od gory ni da rady? zdejmujesz bak air boxa i chyba powinno być coś widać. nie jest to era wsk gdzie świece się woziło na zapas w schowku i wymieniało na polnej drocze przy użyciu tandetnego klucza rurowego i kawałka pręta a to były czasy aż się łezka w oku kręci. :icon_mrgreen:

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a od gory ni da rady? zdejmujesz bak air boxa i chyba powinno być coś widać.

 

Problem w tym, że tam jest rama która jest jakby częścią airboxa i właśnie ona zasłania dostęp do głowicy, od przodu też nie ma dojścia bo jest chłodnica tak więc jedyne co to opuścić silnik tak aby można było łape wsadzić gdzieś od boku na przykład. :wink: Fajne nie? :)

 

pozdro

Edytowane przez Kamel-WGJG

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...