michal750 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Moj moto dziwnie zachowuje sie w zakretach. Jezdzac innym sprzetami nie zauwazylem tego zjawiska. Dodam, ze motocykl mam bezwypadkowy i w salonowym stanie.Skrecajac w prawa lub lewa strone czuje, ze motocykl sam zaciesnia zakret. Musze walczyc z kierownica i mocno ja odpychac. Np skrecajac w prawa strone na wolnej predkosci czuje jak prawa strona kierownicy mocno cisnie na moja prawa dlon. Musze mocno ja odpychac i gdybym ja puscil pewnie walnelaby w ogranicznik.Przy jezdzie na wprost jest wszystko OK.Troche to meczace przy jezdzie po miescie.Macie jakies pomysly co sprawdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Dość dziwne zjawisko... A nie hamuje Ci koła podczas skrętu?? Jak z łożyskami?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Hamowania na zakretach nie sprawdzalem, bo i jak? Ale z hamulcami wszystko OK. O lozyskach w kole nie pomyslalem i na pewno je sprawdze. Jesli chodzi o lozyska w glowce ramy to mialem je zbyt mocno skrecone. Troszke popuscilem i kierownica o wiele lzej chodzi, ale nadal zaciesnia zakrety :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Hamowania na zakretach nie sprawdzalem, bo i jak? Ale z hamulcami wszystko OK. O lozyskach w kole nie pomyslalem i na pewno je sprawdze. Jesli chodzi o lozyska w glowce ramy to mialem je zbyt mocno skrecone. Troszke popuscilem i kierownica o wiele lzej chodzi, ale nadal zaciesnia zakrety :/ Podnieś moto na centralke i sprawdź czy koło się ładnie kręci, i czy przy skręconej kierownicy nie ma jakiś dziwnych objawów.. przy okazji czy nie masz luzów na główce, bo może za bardzo popuściłeś. Sprawdź jeszcze ciśnienie w kołach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Ja mysle ze odwrotnie, nie popusciles dostatecznie i kierownica dalej jest mechanicznie hamowana przy skretach przez lozyska.Podnies przod moto, ustaw przod prosto i sprawdz czy pod nacisnieciu reka na ktoras strone kierownicy przod opada do ogranicznika, czy jeszcze go cos ( lozysko ) zatrzymuje. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 A może wymieniałeś uszczelniacze i źle wsadziłeś lagi w półki? mi kiedyś jeden magik tak złożył i moto samo składało się od razu na maxa. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 mi tez tak moj gs robil ale zmienilem lozyska w kole i jest super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Niektóre opony mogą powodować takie coś . Sportowy Avon w zakręty wchodził bez żadnego wysiłku , ale w zakręcie i na wyjściu trzeba było użyć stosunkowo dużej siły . Ale u Ciebie zdaje się jest jeszcze większa siła .A może masz odwrotnie założoną oponę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Adam M: wkrotce sprawdze czy jest tak jak mowisz. Dziki YZF: nie bardzo rozumiem jak mozna zle wsadzic lagi w polki? Owszem kiedys je tam wyciagalem z polek, ale na pewno powrocily we wlasciwe miejsce. Ale dzieki za zwrocenie na to uwagi. Dariusz L: moja opona Michelin Pilot na pewno jest dobrze zalozona. Musze tylko sprawdzic czy trzyma odpowiednie cisnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 jak miałem tak samo - przyczyna okazała się prozaiczna - zbyt niskie ciśnienie w oponach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 ciśnienie powinno sprawdzać się dość często, np. raz w tygodniu... ja również obstawiam na zbyt niskie ciśnienie z przodu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Odswiezam temat, poniewaz po 8 miesiacach znalazlem rozwiazanie swojego problemu.Dariusz L mial racje. To byla wina opony. Zmienilem na inna i zupelnie inna jazda :buttrock: Nie sadzilem, ze mozna odczuwac taka przyjemnosc z jazdy i z taka latwoscia wchodzic w zakrety :banghead:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Pochwal sie co za oponkę kupiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Nic specjalnego - METZELER MEZ4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Dobrze ze napisales - to jest wlasciwe zakonczenie tematu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.