michuu23 Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Może mi ktoś podpowiedzieć co może być przyczyną dziury między 3 a 5 tys. obrotów w 954. Wydawało mi sie że motor słabo ciągnie. Sprawdziłem go ostatnio na Bemowie i na wykresie mocy ma dziure, a nawet załamanie mocy między 3 a 5 tys obrotów. Reszta jest OK- ma 140KM. Dodam że ma "exup" który ma dobre ustawienia, w airboxie klapka chodzi... Wydech Lazer, filtr K&N...Czy jest w 954 jakaś sonda lambda czy coś takiego?? Nie wiem co jest przyczyną tej dziury??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 (edytowane) nie znam się za bardzo, ale podczas czytania tego forum takie objawy były diagnozowane brudnym filtrem powietrza.Pozdro Edytowane 27 Maja 2007 przez Piotreek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 A nie zmieniales przypadkiem wydechu na sportowy (przelotowy) ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 moze napisze glupote... ale zawsze jak pojawiala sie dziura to trzeba bylo regulowac gazniki...954 to chyba ma wtrysk... jest mozliwe, ze nalezy go wyregulowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 nie znam się za bardzo, ale podczas czytania tego forum takie objawy były diagnozowane brudnym filtrem powietrza.Pozdro No raczej nie, to wyglada na objaw za ubogiej mieszanki. Widocznie twoj uklad nie ma mozliwosci skompensowac ilosci powietrza jaka dostaje z przelotowego filtra ( K&N ) i przelotowego wydechu.Najtansze rozwiazanie to zalozyc oryginalny wydech a zostawic filtr, sadze ze niezbedne jest zalozenie power comandera, albo przeregulowanie obecnego chipa zeby wyregulowac to w istniejacej sytuacji.Zadzwonil bym do Damiana w DynoTech w Katowicach zeby sie upewnic jakie rozwiazanie uznaja zazadowalajace - oni sie zajmuja tego typu przerobkami. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuu23 Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 A nie zmieniales przypadkiem wydechu na sportowy (przelotowy) ?? Zmieniłem wydech na sportowy Lazer, i założyłem K&N. Tzn. nie ja tylko poprzedni właściciel. A co masz na myśli?? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 i tu objawia sie prawda o sportowych wydechach i filtrach;] Sport niezawsze sprawdza sie na ulicy i w codziennym uzytkowaniu;] Adam pisze sensownie. Nalezy zmienic ustawienia wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szekal Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 zmiana mapy paliwowej konieczna i hamownia, bez tego wymiana wydechu i filtra to wyzucanie pieniedzy w błoto. opisze na przykładzie.Kolo ma hayabusa 1300., zafundował se wydech sportowy za jedyne 900 gbp, oczywiscie z kolektorami. motor po wstawieniu na hamownię przed wymianą na tylnym kole podkreślam pokazało 148 kucy. po wymianie wydechu moc skoczyła do 151 kucy. kolo mi opowiada (900 gbp i czuje ze robie się siwy, najdrozsze trzy konie), potem mechanior mówi jedzi bo K&N , więc następne 150 gbp i 1,5 kuzy więcej (kolo na to- czuje ze siwieje w oczach), na to mechanior no teraz się nim pobawimy. czyli hamownia i zmiana mapy paliwowej specjalnym urządzeniem, bez zadnych power commanderów itd. cztery godziny go meczył i czysty odlot, 172 konie na tylnym kole. do tego doszło zdjecie odciecia zapłonu przy 300 km/h i hayabusa przy 200 km/h pali gume, a v max około 360. szkoda tylko ze on tego magika znalazł gdzies koło Londynu, bo tam mieszka. dlatego uwazam ze zmiana filtrów i wydechów bez hamowni i ingerencje w dawke paliwa, czyli zmina mapy lub dysz iglic w gaźnikach to bezsens, wyzucanie pieniędzy. bo dosyc ze masz dziure, to i mozesz zaszkodzić silniczkowi np za ubogą mieszaneczką. a ocenianie na zasadzie ze wydaje mi się ze lepiej to tak troche nie bardzo dobre rozwiązanie.więc na polecam znaleźdź kogoś z hamownią i potrawiącego grzebac w mapie paliwowej, lub najprostrza metoda to dla otpowiedniego modelu, wydechu, filtra zamontuj powercommandera, a ze stronki www.powercommander.com ściągnij gotowy program z odpowiednią mapą.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Dlatego napisalem o Damianie i Dyno Tech w Katowicach, druga mozliwosc to Kedzior i PolandPosition w Piasecznie k Wwy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 szekal, hayabusa ma 148KM ? a może chodziło o 148kW ? czegoś chyba nie rozumiem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Dono może poczytasz ten tekst kilka razy to zrozumiesz.148 kucy na gumie a nie wyssane z pala kuce na wale !!! Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dono Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 czytałem i doczytałem sie że na gumie a nie na wale, za pierwszym razem. ale ~40KM to spora strata ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 szekal napisał:najprostrza metoda to dla otpowiedniego modelu, wydechu, filtra zamontuj powercommandera, a ze stronki www.powercommander.com ściągnij gotowy program z odpowiednią mapą. Gotowce nigdy nie były dobrymi programami. Siedze troche w temacie modyfikacji TDI i często gęsto gotowe propgramy mogą narobić więcej szkody niż pożytku. Dlatego najlepiej stroić maszyne i korygować program pod konkretny sprzęt, gdyż każdy jest inny. Poza tym mozna dostosowac parametry do swoich potrzeb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuu23 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Dlatego napisalem o Damianie i Dyno Tech w Katowicach, druga mozliwosc to Kedzior i PolandPosition w Piasecznie k Wwy. Adam M. Musze do nich zadzwonić i dogadać sie z tym strojeniem. Nie wiesz jaki może być tego koszt?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 A niby jak mam wiedziec, kiedy mieszkam kolo Toronto ?Jedno moze cie pocieszyc ze u mnie na pewno drozej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.