Skocz do zawartości

SUZUKI GSR 600 wady - zalety


Rekomendowane odpowiedzi

czy napewno piszesz o tym samym (chodziło mi o GSR600, poza tym zrobiłem od czerwca już ponad 10000 i też mi rama nie pękła i jestem zajebiście zadowolony :flesje:

 

 

Sorki,moja wina dodałem sobie "x" , myślałem , że o gsxr chodzi a nie gsr . :wink:

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wygląda na wadę konstrukcyjną(......)

Jeżeli po roku eksploatacji pojawiają się takie historie, to co dopiero będzie w innych za kilka lat :) I ciekawe jest to pęknięcie w dwóch miejscach - jednak dzwon?

Może to być odosobniony przypadek, wadliwa seria, np. z powodu zbyt mocnego/słabego dokręcenia śrub, złej obróbki odlewu, ale takie rzeczy powinno się uwzględniać na etapie projektowania i testów. Nie jestem uprzedzony, i proszę nie strzelać, ale coś ostatnio Zuzie zaliczają kolejne wpadki z ramami.

Można to diagnozować, ale co dzień/tydzień jeździć na badania chyba nie jest tym, czego szukasz.

 

Pozdrawiam

 

Tomek

 

teoria początkowo wydaje się sensowna i konkretna, ale jest jeden szczegół: w Polsce jeszcze nie słyszałem o przypadku pęknięcia, a już od dwóch lat jeździ sporo GSRów po naszych drogach.

z upływem czasu coraz bardziej mi się wydaje, że to jakaś podpucha (która powstała chyba we Włoszech lub Francji) lub rzeczywiście pierwsze egzemplarze były zbyt mocno skręcone itp., w każdym razie ja jeżdżę bez stresu i polecam GSRa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoria początkowo wydaje się sensowna i konkretna, ale jest jeden szczegół: w Polsce jeszcze nie słyszałem o przypadku pęknięcia, a już od dwóch lat jeździ sporo GSRów po naszych drogach.

z upływem czasu coraz bardziej mi się wydaje, że to jakaś podpucha (która powstała chyba we Włoszech lub Francji) lub rzeczywiście pierwsze egzemplarze były zbyt mocno skręcone itp., w każdym razie ja jeżdżę bez stresu i polecam GSRa

 

To tylko pogratulować udanego zakupu i zadowolenia z jazdy :P

 

Proces produkcyjny jest bardzo skomplikowany, i nawet najlepszym zdarzają się potknięcia. A szeptany marketing działa, więc może ktoś faktycznie sztucznie rozdmuchał na zachodzie tą sprawę i tak naprawdę nie ma się czym przejmować.

 

Pozdrawiam i szerokiej

 

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozważałem bardzo poważnie zakup GSR600 na początku wiosny. Byłem wręcz na niego napalony :eek: Z czystej ciekawości jednak "przymierzyłem się" do FZ6 Yamahy i pomimo, że dwa razy wracałem do salonu Suzuki żeby sobie wyperswadować że Yamaha jest wygodniejsza w końcu kupiłem Yamahę.

 

Wada Suzuki u nas to mała liczba salonów/serwisów (niezrozumiała polityka Suzuki Motor Poland), a co za tym idzie kolejki do serwisu i lekka olewka przez salony (np. do mnie nie oddzwonili w ogole z Poland Position, do kolegi także).

 

Mi w GSR600 nie leżała wąska kanapa, ma się wrażenie że się zjeżdza na bak (siedząc na postoju!). No ale ja duży i cieżki jestem więc może dlatego :cool: Proponuję jednak zwrócić uwagę na ten detal.

 

Zaletą zaś GSR600 jest sporo tańszy ABS niż w Yamahach.

 

pozdrawiam

tomeczek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłbym się chętnie, że nawet setki nie kupiono w polskich salonach. Jak to sprawdzić?

 

Chetnie sie zaloze bo min. setke sprzedano.

 

Wada Suzuki u nas to mała liczba salonów/serwisów (niezrozumiała polityka Suzuki Motor Poland), a co za tym idzie kolejki do serwisu i lekka olewka przez salony (np. do mnie nie oddzwonili w ogole z Poland Position, do kolegi także).

Tylko ze kazdy serwis Suzuki ma kompa do diagnostyki a serwisy Yamahy nawet w dzisiejszych czasach nie maja tego urzadzenia :biggrin: (przynajmniej na Slasku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze kazdy serwis Suzuki ma kompa do diagnostyki a serwisy Yamahy nawet w dzisiejszych czasach nie maja tego urzadzenia :) (przynajmniej na Slasku).

 

no i..? jaki ma to związek z wadami i zaletami gsr600? pytanie retoryczne

w miarę możliwości bardzo proszę o wypowiedzi w temacie, bez bicia piany i wojenek między wyznawcami poszczególnych marek

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i..? jaki ma to związek z wadami i zaletami gsr600? pytanie retoryczne

A jaki zwiazek ma twoj post z zaletami i wadami GSR???

Poza tym dlaczego nie czepiasz sie goscia ktory wspomnial o Yamasze tylko mnie???

Widze ze tu sa jacys nadgorliwi moderatorzy ktorzy sie wszystkiego czepiaja :)

 

Tu jakos nie pekla mimo dzwonu http://moto.allegro.pl/item262747951_suzuk...0_rok_2007.html

Edytowane przez WhiteDevil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Latałem kilkadziesiąt km GSRem i Z750.

Osobiście wybrałbym Zeta. Zet ma fajniejszy silnik, który jest znacznie bardziej agresywny, ponadto nawet na seryjnym wydechu fajnie brzmi. Zet jest też lepszy stylistycznie - GSR z początku może się podobać, ale szybko się przejada. Kawa ma bardziej ponadczasowy design.

Wady Z750 jak dla mnie - zawiechy często dobijają na nierównościach, spalanie 7-8l (jeśli lubisz dość dynamiczną jazdę), mniej wygodna niż w GSRrze kanapa.

Generalnie jednak moje wrażenia z obcowania z tymi sprzętami przemawiają zdecydowanie na korzyść kawy. Z750 to fajny sprzęt z charakterem, podczas gdy GSR sprawia wrażenie delikatnej tandetnej zabawki.

 

Mam pytanie do użytkowników GSRa:

 

Czy gdybyście mieli ponownie stanąć przed wyborem nakeda to również wybralibyście GSR??

Czy może coś innego?

 

Pytam gdyż na wiosnę planuję zakup nakeda i waham się pomiędzy kilka modeli:

 

GSR 600, Z750, Hornet, Fazer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam

 

Stałem sie szczesliwym posiadaczem Suzuki GSR 600,wczesniej jezdziłem DRZ i teraz mam kłopot,czy to normalne ze temperatura jak postoi odpalony dochodzi do 100 stopni??W czasie jazdy jest 79-81.

 

czy to termostat czy tak ma byc??

 

i pytanie kolejne czy ktos orientuje sie gdzie dostane lewy podnózek pasazera??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie masz sie czym obawiac.te motorki tak maja. ja mam w czasie jazdy (po trasce predkosc ok 140) tak 74-77stopni. natomiast gdy postoisz na swiatlach albo jedziesz w korku to temp wzrasta dosc szybko osiagniecie 100-104 stopni to zaden problem . mi przy 103 wlacza sei wentylator. raz jak prowadzilismy kordon weselny to dobilem nawet do 108 :)

 

a jesli chodzi o czesci to kolego allegro. czesci do gsxr-ow jak mrowkow :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...