brud Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 przerwa na przerywaczu 0,3 przerwa na zaplonie to 0,5-0,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letek Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 problem został rozwiązany, powodem było paliwo z pobliskiego cpn w którym pływały sobie radosne kolorowe oczka. teraz pytanie: jak to jest właściwie z tą przerwą na przerywaczu? mam ustawione na 0,3 i wydaje mi się że jest bardzo dobrze, wczoraj śmigałem cały dzień, pracuje równo, przyspiesza dobrze. jaka przerwa jest zalecana? Cytuj owca-czarna.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 od 0,4 do 0,5mm (niekiedy 0,6mm) Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brud Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 jak to jest właściwie z tą przerwą na przerywaczu? Gdy przerwa jest zbyt mala styki szybciej sie wypalają jaka przerwa jest zalecana? Taka jak podala wild. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Mam pytanie jaka jest różnica pomiędzy gażnikami do dolniaków a do górnozaworowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Nie ma takiego rozgraniczenia, ktos cie wprowadza w blad, do dolniaka i do gorniaka mozna stosowac te same gazniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 (edytowane) Mam pytanie jaka jest różnica pomiędzy gażnikami do dolniaków a do górnozaworowych Różnica dotyczy gaźników K302 i K301 oraz K37 i K38. Gaźniki K-38 i K301 mają komorę pływaka ustawioną pod kątem 15 stopni w stosunku do osi przepustnicy i są przeznaczone odpowiednio do M61, M62 i M63 a te nowsze do Dnieprów i Urali. Gaźniki K37 i K302 nie mają skośnego ustawienia pływaków i przeznaczone są odpowiednio do M72 i K-750. Gaźniki nowszej konstrukcji, z centralną komorą pływaka (K63, K63T i najnowsze z okrągłą przepustnicą K68Y i K68T) mogą być stosowane zarówno w dolniakach jak i górnozaworowych silnikach. Jest tylko jeden myk, o którym należy pamiętać. Gaźniki K68T przeznaczone są do silników o pojemności 750 ccm, a K68Y do silników 650 ccm. Dla zainteresowanych i znających język polecam: http://oppozit.ru/modules.php?name=News&ne...ic=37&pagenum=1 Edytowane 4 Marca 2009 przez HD1940 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 No tak, jesli chodzi o sposob mocowania w konkretnym modelu to zapewne ma to znaczenie, ja pytanie odebralem jako ogolny problem silnika dolno i gornozaworowego;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Różnica dotyczy gaźników K302 i K301 oraz K37 i K38. Gaźniki K-38 i K301 mają komorę pływaka ustawioną pod kątem 15 stopni w stosunku do osi przepustnicy i są przeznaczone odpowiednio do M61, M62 i M63 a te nowsze do Dnieprów i Urali. Gaźniki K37 i K302 nie mają skośnego ustawienia pływaków i przeznaczone są odpowiednio do M72 i K-750. Gaźniki nowszej konstrukcji, z centralną komorą pływaka (K63, K63T i najnowsze z okrągłą przepustnicą K68Y i K68T) mogą być stosowane zarówno w dolniakach jak i górnozaworowych silnikach. Jest tylko jeden myk, o którym należy pamiętać. Gaźniki K68T przeznaczone są do silników o pojemności 750 ccm, a K68Y do silników 650 ccm. Dla zainteresowanych i znających język polecam: http://oppozit.ru/modules.php?name=News&ne...ic=37&pagenum=1 No dobra kupiłem chińskie gażniki z prostą komorą i pomiędzy gażnik a głowicę dorobiłem bakielitową wkładkę u góry ma 12 mm a u dołu 5,5mm komora pływakowa jest prawie w pionie a małe odchylenie nie powinno stanowić problemu myślę że pływak nie będzie się zacinał raczej na pewno będzie dobże. Jak natomiast odróżnić gażnik K68T od gażnika K68Y CZY NA NICH COŚ PISZE??? Wszyscy podają tylko oznaczenie K68 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Jak natomiast odróżnić gażnik K68T od gażnika K68Y CZY NA NICH COŚ PISZE??? Wszyscy podają tylko oznaczenie K68 . Od razu mówię, że sam nie widziałem, ale podejżewam, że na korpusach będą wybite lub odlane symbole ( tak jak w K37-38). Informację o oznaczniach podałem za witryną rosyjską. Jak to w tamtym kraju bywa, możliwe, że różne odmiany są jedynie w literaturze i dokumentacji, zaś handel oferuje tylko 1 typ. Ale ponieważ tym towarem się nie zajmuję, najlepiej sprawę rozpoznać na jakimś najbliższym Motobazarze. :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 HD1940 jedyna różnica to według mnie przepustowość dysz, w k-68 spotkałem się z dwoma rzeczami, chromowane przepustnice i przepustnie z teflonu, na niektórych były bite znaki PYRKAR czy jakoś tak a na niektórych nie. Po 2 sezonach mogę powiedzieć tyle, rewelacja, tylko trzeba uważać na plastikowe nakrętki na gaźnik, delikatnie;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Dyskusje na temat gaznikow sa stare jak radzieckie motocykle, ja to samo moge powiedziec o gaznikach K-63 z tym ze nie mam problemow z plastikowymi nakretkami;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 roznica byla w gardzieli oraz w przepustnicach. nie pamietam dokładnie jak spora. chinskie k68 można na oko wybadać - wystarczy popatrzec na wykonanie, napisy czy ssanie. Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 No nareszcie mój cudak stanie na kółkach przyszły piasty z chromowania wyszło dosyc dosyć ale mogło lepiej Mam niestety mały i smieszny problem rawki mam czeskie w jasym dekoracyjnym chromie falbany też dekiel aluminiowy pochromowany ale jakie szprychy teraz założyć chromowane dekoracyjnie błyszczące, czy mniej błyszczące satynowe w chromie technicznym żeby był jakiś kontrast. Wiem wiem to strasznie śmieszne pytanie szprychy mam takie i takie gotowe , na pięć kół z każdego rodzaju a może by tak dać co drugą Ludziska poradzcie ale się nie śmiejcie. Może będziecię mieli świeższe spojżenie na ten mój problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychmz Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 a może czarne szprychy... to tak apropo nowych wizji :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.