Skocz do zawartości

DZIS PYTANIE-DZIS ODPOWIEDZ


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

problem został rozwiązany, powodem było paliwo z pobliskiego cpn w którym pływały sobie radosne kolorowe oczka. teraz pytanie: jak to jest właściwie z tą przerwą na przerywaczu? mam ustawione na 0,3 i wydaje mi się że jest bardzo dobrze, wczoraj śmigałem cały dzień, pracuje równo, przyspiesza dobrze. jaka przerwa jest zalecana?

owca-czarna.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie jaka jest różnica pomiędzy gażnikami do dolniaków a do górnozaworowych

Różnica dotyczy gaźników K302 i K301 oraz K37 i K38. Gaźniki K-38 i K301 mają komorę pływaka ustawioną pod kątem 15 stopni w stosunku do osi przepustnicy i są przeznaczone odpowiednio do M61, M62 i M63 a te nowsze do Dnieprów i Urali. Gaźniki K37 i K302 nie mają skośnego ustawienia pływaków i przeznaczone są odpowiednio do M72 i K-750. Gaźniki nowszej konstrukcji, z centralną komorą pływaka (K63, K63T i najnowsze z okrągłą przepustnicą K68Y i K68T) mogą być stosowane zarówno w dolniakach jak i górnozaworowych silnikach. Jest tylko jeden myk, o którym należy pamiętać. Gaźniki K68T przeznaczone są do silników o pojemności 750 ccm, a K68Y do silników 650 ccm. Dla zainteresowanych i znających język polecam: http://oppozit.ru/modules.php?name=News&ne...ic=37&pagenum=1

Edytowane przez HD1940
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica dotyczy gaźników K302 i K301 oraz K37 i K38. Gaźniki K-38 i K301 mają komorę pływaka ustawioną pod kątem 15 stopni w stosunku do osi przepustnicy i są przeznaczone odpowiednio do M61, M62 i M63 a te nowsze do Dnieprów i Urali. Gaźniki K37 i K302 nie mają skośnego ustawienia pływaków i przeznaczone są odpowiednio do M72 i K-750. Gaźniki nowszej konstrukcji, z centralną komorą pływaka (K63, K63T i najnowsze z okrągłą przepustnicą K68Y i K68T) mogą być stosowane zarówno w dolniakach jak i górnozaworowych silnikach. Jest tylko jeden myk, o którym należy pamiętać. Gaźniki K68T przeznaczone są do silników o pojemności 750 ccm, a K68Y do silników 650 ccm. Dla zainteresowanych i znających język polecam: http://oppozit.ru/modules.php?name=News&ne...ic=37&pagenum=1

 

No dobra kupiłem chińskie gażniki z prostą komorą i pomiędzy gażnik a głowicę dorobiłem bakielitową wkładkę u góry ma 12 mm a u dołu 5,5mm komora pływakowa jest prawie w pionie a małe odchylenie nie powinno stanowić problemu myślę że pływak nie będzie się zacinał raczej na pewno będzie dobże.

Jak natomiast odróżnić gażnik K68T od gażnika K68Y CZY NA NICH COŚ PISZE???

Wszyscy podają tylko oznaczenie K68 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak natomiast odróżnić gażnik K68T od gażnika K68Y CZY NA NICH COŚ PISZE???

Wszyscy podają tylko oznaczenie K68 .

Od razu mówię, że sam nie widziałem, ale podejżewam, że na korpusach będą wybite lub odlane symbole ( tak jak w K37-38). Informację o oznaczniach podałem za witryną rosyjską. Jak to w tamtym kraju bywa, możliwe, że różne odmiany są jedynie w literaturze i dokumentacji, zaś handel oferuje tylko 1 typ. Ale ponieważ tym towarem się nie zajmuję, najlepiej sprawę rozpoznać na jakimś najbliższym Motobazarze. :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HD1940 jedyna różnica to według mnie przepustowość dysz, w k-68 spotkałem się z dwoma rzeczami, chromowane przepustnice i przepustnie z teflonu, na niektórych były bite znaki PYRKAR czy jakoś tak a na niektórych nie. Po 2 sezonach mogę powiedzieć tyle, rewelacja, tylko trzeba uważać na plastikowe nakrętki na gaźnik, delikatnie;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roznica byla w gardzieli oraz w przepustnicach. nie pamietam dokładnie jak spora. chinskie k68 można na oko wybadać - wystarczy popatrzec na wykonanie, napisy czy ssanie.

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nareszcie mój cudak stanie na kółkach przyszły piasty z chromowania wyszło dosyc dosyć ale mogło lepiej

Mam niestety mały i smieszny problem rawki mam czeskie w jasym dekoracyjnym chromie falbany też dekiel aluminiowy pochromowany ale jakie szprychy teraz założyć chromowane dekoracyjnie błyszczące,

czy mniej błyszczące satynowe w chromie technicznym żeby był jakiś kontrast.

Wiem wiem to strasznie śmieszne pytanie

szprychy mam takie i takie gotowe , na pięć kół z każdego rodzaju

a może by tak dać co drugą

Ludziska poradzcie ale się nie śmiejcie. Może będziecię mieli świeższe spojżenie na ten mój problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...