prince Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 (edytowane) Czy jest sens kupować dekiel hamulca do urala z dwoma rozpierakami czy jest jakaś znacząca różnica w hamowaniu ???? Gdzie kupię lub od czego podejdzie tulejka gumowa amortyzatora tył tylko ta górna????? Gdzie kupię lub dobiorę od czegoś silenblok wachacza do urala, lub z czego można przerobić ???? Rożnica w hamowaniu jest. Ale tak naprawę dokładna regulacja bardzo przekład się na jakość hamowania. Z własnego doświadczenia wiem ze olbrzymia większość rusków ma do dupy wyregulowane hamulce, czasem też przyczyna tkwi w bębnach. Możesz też przerobić na hydrauliczny, to podwójny linkowy wysiądzie. Tulejki wahacza są w sprzedaży i nie ma chyba sensu przerabiać. W ogóle to wydaje mi się ( ale może mi się tylko wydawać) ze najlepiej założyć współczesne amory. Edytowane 7 Grudnia 2008 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Rożnica w hamowaniu jest. Ale tak naprawę dokładna regulacja bardzo przekład się na jakość hamowania. Z własnego doświadczenia wiem ze olbrzymia większość rusków ma do dupy wyregulowane hamulce, czasem też przyczyna tkwi w bębnach. Możesz też przerobić na hydrauliczny, to podwójny linkowy wysiądzie. Tulejki wahacza są w sprzedaży i nie ma chyba sensu przerabiać. W ogóle to wydaje mi się ( ale może mi się tylko wydawać) ze najlepiej założyć współczesne amory. a dupa jaś do urala tulejek wachacza nie idzie kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 A zgadzam sie z przedmówca, dorobiłem z kaszla ale musiałem dac dwa i sie rozłarza jak slimaki w rózne strony:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Co do regulacji hamulców w cudaku to bzdura jak można regulować hamulec na jednym rozpieraku to się całkiem kupy nie trzyma.Po prostu bezsensu. Co innego jak są dwa to wtedy się zgodzę ale na jednym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Ma w guralu szczęki ze śrubami czy bez? Ma grube okładziny? To dopasuje ładnie z bębnem ( szlifierka kontowa to tez narzedzie do regulacji ;) ) Pomazia flamastrem pokręci kółeczkami poziora i zobaczy, że to nawet czasem sie zatrzyma bez wyszarpywania kabli ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Temat pilny Bardzo dobry fachowiec do wału może być drogi byle nie paprok POSZUKIWANY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 (edytowane) Dor-Mar 0-61 66 58 269 , 0 606 747 018 Poznań ul. Krasickiego 45 ( Świerczewo ) W Łomiankach doskonale centrują wały. Zawsze oddawałem robotę do nich, na Kwiatową, pięć km ode mnie ze wsi. Bez zastrzeżeń lalag.gif Polecam buttrock.gif Powtórzę tel. do warsztatu: 22 751 37 39. Goska Edytowane 11 Grudnia 2008 przez wild Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Wiele z ruskami nie mam do czynienia (wcale :biggrin: ) ale z tulejką w głowicy to polecam wytoczyć ją lekko na stożek na zewnętrznej średnicy. Po podgrzaniu głowicy wkręcić do końca i jak ostygnie to tulejka już się nie wykręci. Miałem w SHL problem bo tulejka wychodziła razem ze świecą, po założeniu stożkowej wersji problem zniknął. :biggrin: Stożek lekko "rozepchnie" się w głowicy i zostanie tam na amen. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricardo Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Odma....... Taki oto problem-czy w środku w odmie był jakiś oring, czy nie? Już sam zgłupiałem-tak jakoś mi się widzi jakbym go uprzednio widział w silniku kaśki. Ale po co on tam? :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Ni ma. Ale jak wsadzisz to przez chwile będzie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricardo Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Ni ma. Ale jak wsadzisz to przez chwile będzie ;) Ni ma to ni ma. Tak jakoś mi się zdawało. Dzięki pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 Odma....... Taki oto problem-czy w środku w odmie był jakiś oring, czy nie? Już sam zgłupiałem-tak jakoś mi się widzi jakbym go uprzednio widział w silniku kaśki. Ale po co on tam? :icon_eek: W tym elemencie nie ma żadnych uszczelnień, o-ringów itp. Ale istotny jest luz między obrotową odmą i korpusem. Zbyt mały powoduje wyraźny szum w czasie pracy (przechodzący w świst, który przy niskim poziomie oleju w silniku może zwiastować zacieranie się odmy), zaś zbyt duży dzwonienie i stuki. Wówczas trzeba albo tulejować korpus albo wstawić nową odmę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricardo Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 W tym elemencie nie ma żadnych uszczelnień, o-ringów itp. Ale istotny jest luz między obrotową odmą i korpusem. Zbyt mały powoduje wyraźny szum w czasie pracy (przechodzący w świst, który przy niskim poziomie oleju w silniku może zwiastować zacieranie się odmy), zaś zbyt duży dzwonienie i stuki. Wówczas trzeba albo tulejować korpus albo wstawić nową odmę. A co spowoduje brak odmy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2008 A co spowoduje brak odmy? Odma to zawór obrotowy, który w określonym punkcie otwiera przelot między atmosferą a wnętrzem komory korbowej. Jego brak spowoduje wywalanie oleju poprzez przewód odprowadzający z odmy oraz tą samą drogą może zostać zassany do wnętrza brud i kurz z drogi. Niewłaściwe ustawienie zaworu odmy (np po ścięciu kołka go napędzającego) spowoduje wywalanie oleju wszystkimi możliwymi otworkami w silniku (np poprzez uszczelnienie koła zamachowego, napęd prądnicy itp.). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 I prawdopodobnie też wywali ze skrzyni Mam pytanko Remont amortyzatorów przód w uralu jakieś patenty jakieś sugestie co ulepszyć co poprawić No żeby to chodziło choć ciut lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.