Skocz do zawartości

DZIS PYTANIE-DZIS ODPOWIEDZ


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest sens kupować dekiel hamulca do urala z dwoma rozpierakami czy jest jakaś znacząca różnica w hamowaniu ????

Gdzie kupię lub od czego podejdzie tulejka gumowa amortyzatora tył tylko ta górna?????

Gdzie kupię lub dobiorę od czegoś silenblok wachacza do urala, lub z czego można przerobić ????

Rożnica w hamowaniu jest. Ale tak naprawę dokładna regulacja bardzo przekład się na jakość hamowania. Z własnego doświadczenia wiem ze olbrzymia większość rusków ma do dupy wyregulowane hamulce, czasem też przyczyna tkwi w bębnach. Możesz też przerobić na hydrauliczny, to podwójny linkowy wysiądzie. Tulejki wahacza są w sprzedaży i nie ma chyba sensu przerabiać. W ogóle to wydaje mi się ( ale może mi się tylko wydawać) ze najlepiej założyć współczesne amory.

 

Edytowane przez prince
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rożnica w hamowaniu jest. Ale tak naprawę dokładna regulacja bardzo przekład się na jakość hamowania. Z własnego doświadczenia wiem ze olbrzymia większość rusków ma do dupy wyregulowane hamulce, czasem też przyczyna tkwi w bębnach. Możesz też przerobić na hydrauliczny, to podwójny linkowy wysiądzie. Tulejki wahacza są w sprzedaży i nie ma chyba sensu przerabiać. W ogóle to wydaje mi się ( ale może mi się tylko wydawać) ze najlepiej założyć współczesne amory.

 

a dupa jaś do urala tulejek wachacza nie idzie kupić

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do regulacji hamulców w cudaku to bzdura jak można regulować hamulec na jednym rozpieraku to się całkiem kupy nie trzyma.Po prostu bezsensu.

Co innego jak są dwa to wtedy się zgodzę ale na jednym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma w guralu szczęki ze śrubami czy bez?

Ma grube okładziny? To dopasuje ładnie z bębnem ( szlifierka kontowa to tez narzedzie do regulacji ;) ) Pomazia flamastrem pokręci kółeczkami poziora i zobaczy, że to nawet czasem sie zatrzyma bez wyszarpywania kabli ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dor-Mar 0-61 66 58 269 , 0 606 747 018 Poznań ul. Krasickiego 45 ( Świerczewo )

 

W Łomiankach doskonale centrują wały. Zawsze oddawałem robotę do nich, na Kwiatową, pięć km ode mnie ze wsi.

Bez zastrzeżeń lalag.gif Polecam buttrock.gif

Powtórzę tel. do warsztatu: 22 751 37 39.

 

Goska

Edytowane przez wild

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele z ruskami nie mam do czynienia (wcale :biggrin: ) ale z tulejką w głowicy to polecam wytoczyć ją lekko na stożek na zewnętrznej średnicy. Po podgrzaniu głowicy wkręcić do końca i jak ostygnie to tulejka już się nie wykręci. Miałem w SHL problem bo tulejka wychodziła razem ze świecą, po założeniu stożkowej wersji problem zniknął. :biggrin: Stożek lekko "rozepchnie" się w głowicy i zostanie tam na amen. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odma.......

Taki oto problem-czy w środku w odmie był jakiś oring, czy nie?

Już sam zgłupiałem-tak jakoś mi się widzi jakbym go uprzednio widział w silniku kaśki.

Ale po co on tam? :icon_eek:

W tym elemencie nie ma żadnych uszczelnień, o-ringów itp. Ale istotny jest luz między obrotową odmą i korpusem. Zbyt mały powoduje wyraźny szum w czasie pracy (przechodzący w świst, który przy niskim poziomie oleju w silniku może zwiastować zacieranie się odmy), zaś zbyt duży dzwonienie i stuki. Wówczas trzeba albo tulejować korpus albo wstawić nową odmę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym elemencie nie ma żadnych uszczelnień, o-ringów itp. Ale istotny jest luz między obrotową odmą i korpusem. Zbyt mały powoduje wyraźny szum w czasie pracy (przechodzący w świst, który przy niskim poziomie oleju w silniku może zwiastować zacieranie się odmy), zaś zbyt duży dzwonienie i stuki. Wówczas trzeba albo tulejować korpus albo wstawić nową odmę.

 

A co spowoduje brak odmy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co spowoduje brak odmy?

Odma to zawór obrotowy, który w określonym punkcie otwiera przelot między atmosferą a wnętrzem komory korbowej. Jego brak spowoduje wywalanie oleju poprzez przewód odprowadzający z odmy oraz tą samą drogą może zostać zassany do wnętrza brud i kurz z drogi. Niewłaściwe ustawienie zaworu odmy (np po ścięciu kołka go napędzającego) spowoduje wywalanie oleju wszystkimi możliwymi otworkami w silniku (np poprzez uszczelnienie koła zamachowego, napęd prądnicy itp.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...