wild Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 ktorej? w siednlach sa 2 osoby (Michal i bracia z narutowicza, ktorym kiedys z checia nakopie do tylka) i obok miasta handluje Pawel. moze zapodasz aukcje czy co tam znalazles? Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 To nie jest ten motor ale do tego kolesia dzwonilem:)http://www.allegro.pl/item300292791_k_750_...dokumenty_.html NIck z allegro : Syn_sama czy jakoś tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Spoko . Kupuj w ciemno i wymieniaj na nowe prowadnice zaworowe ^^ Teraz moje pytanie -Ile można wałkowac temat siedlec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuryga Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Witam mam problem odkręciłem obudowe dyfra od dniepra i wypadła mi taka tulejka na której końcu jest taka opaska z filcu i teraz nie wiem jak ona był czy tym filcem do dołu czy do góry zamieszczam dwa zdjecia na jednym wkładam filcem do dołu a na drugim do góry.Na którym wkładam dobrze. foto 1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/17994ea67d37cafa.html foto 2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c174c38e8614672c.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Kurde ale żeby ci nie skłamać, o ile sobie przypominam zamontowany ten dystans mam tak jak na tym zdjęciu nr2. W każdym razie ma ci się to w miarę obracać w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 u mnie tego filcu w ogole nie ma i nic nie cieknie. W zabieraku masz tam naciety rowek ktory powoduje "nagarnianie" oleju z powrotem - tak zeby nie cieklo do kola (i pozniej na hamulce).Po pierwsze primo to popatrz sobie dokladnie na ta tulejke - z jednej strony napewno bedzie slad odcisniecia od osi kola.Po drugie primo w takich wypadkach trzeba troche ruszyc glowa (bez obrazy), uruchomic wyobraznie i zalozyc tak jak lepiej pasuje :icon_question: (tzn tak zeby sprelnialo jak najlepiej swoje zadanie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzykrzy Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Nówka dyfer....teraz zakładają szmate.... na tę tulejkę...........Serio....to Filcem na zewnątrz......Od strony filcu tulejka ma większą średnice...jak pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Myśle że wielu mnie zjedzie za ten pomysł i to bardzo:) a kolega moj ulubieniec od prowadnic tymbardziej<piwo> , siedząc sobie i rozplanowując elektryke stwierdziłem że zostane przy mojej oryginalnej prądnicy, 6V/65Watt. Nie będę za dużo śmigał po nocy, więc myśle że powinno wystarczyć, tylko moim zmartwieniem jest sygnalizacja stopu. W iżu miałem stop przy podobnej prądnicy i nie było to dobrze widocznie, nie raz ktoś by mi wjechał w tyłek. Dlatego nie wiem czy nie założyć lampek od junaka, ale będzie raban zaraz na 4um. Mam żółwiki, komplet nawet tych kanciastych lampek do ruska ale one (kanciaki) są paskudne. A w lampach od junaczka stop jest bardzo dobrze widoczny. Np. taka lampka:http://www.skuterdebica.hg.pl/junak/foto/big/lampka_tyl.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Co do tulejki w dyfrze to oczywiscie na pierwszej fotce jest wkladana prawidlowo.. Filc ma przeciez zadanie zatrzymac olej ktory chcialby wybrac sie na wycieczke z dyfra w strone szczek hamulcowych, dlatego ma byc jak najblizej "zrodla" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzykrzy Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 http://groups.msn.com/bCozzII/wksp04.msnw Najlepiej sam popatrz.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekstryszawa Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 http://groups.msn.com/bCozzII/wksp04.msnw Najlepiej sam popatrz.... niezły link :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuryga Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 (edytowane) Hmmm tylko widzisz Kolego jak ja włożę to tulejkę z tym filcem do dołu i odwrócę dyfer do góry nogami to ta tulejka za nic w świecie nie chce sama wypaść a jak włożę tym filcem do góry to wypada od razu po przekręceniu do góry nogami i tak właśnie było jak mi wypadła. Powodem rozebrania był cieknący olej z dyfra przepuszczałem że to wina uszczelniacza placka ale teraz się okazało że ta tulejka była źle włożona i dlatego kapło i kapło z dyferencjału a może i placka hu. strzelił ale teraz założę nowy tulejkę poprawnie i mam nadzieje że będzie sucho.Dziękuje wszystkim za pomoc i za ten link naprawdę fajna rzecz. Edytowane 25 Stycznia 2008 przez Szuryga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Teraz pytanko: ma ktoś wykaz simerów do kachy?? bo łożyska mam, a nie pamiętam gdzie simery szły a nie mam silnika pod ręką. Pozatym gdzie wydechy?? Hartmanna byście polecali?? bo moje są do wyrzucenia. U kogo oryginalne gumy do kachy na kierownice, nie jakieś teraźniejsze niedoróbki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 ten filc na tulejce wg mnie ma raczej zatrzymac ewentualny kurz, ktory moglby sie przedostac do dyfra niz zabezpieczenie przed olejem.Jezeli ciekl Ci olej na kolo to na bank wina tzw "placka", albo sruby od jego mocowania sie poluzowaly, albo - jezeli ostatnio wymieniles zabierak - powierzchnia po ktorej chodzi "placek" jest jajowata itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 witam z racji ż w kasce padło ładowanie chciałbym asięgnąc rady..podłączyłem żarówkę do prądnicy tak jak jest w ksiązce kazdemu dobrze znanej.... i nic żarówa ani nie błysniem....czyli wychodzi na to żę prądnica...ale mam jescze jedno pytanko czy w przewodasch idących do prądnicy powinien być prąd po włączeniu stacyjki czy tez nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.