Jump to content

jarekstryszawa

Forumowicze
  • Content Count

    109
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About jarekstryszawa

  • Rank
    NOWICJUSZ - podawacz śrubek
  • Birthday 06/25/1971

Informacje profilowe

  • I like
    stare motocykle, rybki, pieski, suzi samurai
  • Skąd
    Stryszawa

Osobiste

  • Motocykl
    awo sowiety
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    539947
  • Telefon
    504 230320
  • Strona www
    http://jarekstryszawa.w.interia.pl
  1. Rozwiązałem- zakładanie blendy polega na:- odkręceniu tej śruby znajdującej się bliżej szczęki (dostępnej po założeniu blendy),- przekręceniu mechanizmu mocującego szybkę w górę (ponieważ wtedy mamy luz na blendzie)- wsunięciu 3 zaczepów blendy w prowadnice mechanizmu- zatrzymując blendę przesuwamy czymś płaskim mechanizm mocujący w dół na otwór w skorupie- zakręcamy śrubkęSiłowe rozwiązania moim zdaniem doprowadziłyby do wyłamania ząbków na blendzie
  2. Dzięki- już lukam. Ale z tego schematu wynika, że może to być i ten czarny kabel z wsuwką. Jutro sprawdzę czy tak jak na schemacie idzie na kostkę nad cylindrem. Oczko być może zostało z wyjętym z obudowy akumulatorem- właściciel już nie pamięta... A bezpiecznik jest na kablu plusowym i jakiś tam widzę.
  3. W kasku integralnym AGV musiałem wypiąć z jednej strony szybkę ponieważ poluzowała się śrubka mocująca mechanizm szybki do skorupy (taki jak z aukcji https://allegro.pl/oferta/mechanizm-szybki-kasku-agv-bell-top-range-7511221338 ). Nie mogę teraz na powrót zapiąć szybki, a boję się rozwiązań siłowych, aby czegoś nie uszkodzić... link do fotek Ktoś pomoże?
  4. Nabyłem taki skuter z pewnym przebiegiem 1800 km, stał nieodpalany 2 lata, Mam trochę pytań dotyczących jego konstrukcji, eksploatacji oraz ewentualnego odblokowania.Ktoś się orientuje w temacie i może pomóc? link do albumu z fotkami Skuter był bez akumulatora i nie widzę klem- nie wiem czy jakieś kable nie zostały razem z wyjętym akumulatorem. Czy możliwe, że kable plus oraz minus to odpowiednio pomarańczowy kabel z oczkiem oraz czarny na wsuwkę? kable Gdy sprawdzałem miernikiem to nie ma przejścia między czarnym kablem, a ramą.
  5. Mam trochę fantów do Janka- w rozliczeniu mogę przyjąć przednie zawieszenie do wydumki na bazie AWO.
  6. Sprzedam mój wierny sprzęt- peugeota kombi, rocznik 1997, od 1998 roku jeden właściciel w Polsce, jeden kierowca. Ściągnięty na kołach z Germanii (jako kilkumiesięczny wóz), po stłuczce w tył- mam zdjęcia, wszystkie szyby były fabryczne, (przednia wymieniona po pęknięciu od kamienia kilka lat temu), przedni zderzak wszystkie chłodnice i reflektory fabryczne. Autentyczny przebieg 155 tysięcy km. Wszystkie 3 kluczyki , dokumentacja serwisowa z Faszystowa, instrukcja obsługi, aktualne ubezpieczenie OC oraz przegląd. Mechanicznie wszystko sprawne, serwisowany na bieżąco, nic nie puka ani nie stuka, można wsiadać i jechać na koniec świata ;-) Wyposażenie: - klimatyzacja sprawna, nie grzebana, chodzi jak złoto - ABS, wspomaganie kierownicy - elektryczne szyby z przodu, ustawiane elektrycznie i podgrzewane lusterka - centralny zamek sterowany z kluczyka, immobilizer, ukryty wyłącznik - radio fabryczne ze sterowaniem pod kierownicą (jest w papierach ori karta kodowa) - wycieraczki z czujnikiem deszczu - tylna szyba podgrzewana - kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach - halogeny przeciwmgielne - koło zapasowe dojazdowe nigdy nie użyte - relingi fabryczne Znakomity silnik diesla 2.1 TD 12V 110 KM, 2 razy zmieniony pasek rozrządu z przyległościami, świece żarowe oraz uszczelniona pompa wtryskowa bo się zapowietrzała. Oprócz tego stan fabryczny, głowica nie ruszana, wszystkie śruby dziewicze, nietknięte kluczem, suchy, od nowości nie myty. Pali na strzała, chodzi równiutko, jest elastyczne i ciągnie jak szatan. Sprzęgło fabryczne, skrzynia biegów miała raz wymieniony olej, chodzi bez zastrzeżeń, podobnie przeguby i półosie. Zwieszenie w stanie bdb, amortyzatory dobrze tłumią, tarcze i klocki wymienione, stan bdb, łączniki stabilizatorów z tyłu i przodu wymienione. Środek czysty i zadbany, roleta bagażnika sprawna, radio fabryczne ze sterowaniem pod kierownicą, nie działa zegarek i na chłodzie nie od razu startuje licznik (zimne luty w liczniku- standardowa przypadłość Jaegerów, łatwa do naprawy). Nadwozie w stanie przyzwoitym- gdzieniegdzie otarcia oraz rysy i spękania szpachli. Drobne ogniska powierzchniowej rdzy, ale do ogarnięcia, perforacji nie stwierdzono ;-) Nie myte ani nie picowane- mogę umyć ale cena wtedy wzrośnie... Obecnie auto jest na letnich oponach na alusach OZ 195/65R15 (z kompletem śrub do ulufelg) do tego mam komplet zimówek na stalówkach. Chyba jeszcze mam fabryczne letnie gumy Goodyeary- te obecne są drugie jakie zużywa, do tego w trakcie użytkowania dwa razy zmieniłem zimówki bo się zestarzały. Link do zdjęć: https://goo.gl/photos/UuaTdgvPRn6xL88q9 Ewentualnie rozważę sprzedaż pojedynczych elementów wyposażenia- roleta, radio, alufelgi, itp. Więcej fotek oraz informacji na mail [email protected] Jaro 504 230320 Cena 3999
  7. Witam Z powodów osobistych jestem zmuszony do zbycia czegoś z moich zbiorów- fotki i opis sprzętów na http://jarekstryszawa.w.interiowo.pl Wszystko było robione dla siebie, starannie i bez lipy. Aby uczynić zadość wymogom działu podaję szacunkowe wyceny: - zaprzęg na bazie dniepra 12.900 - solówka dniepr z silnikiem urala 9900 - zaprzęg AWO z wózkiem STOYE 29900 - AWO solo wydumka 8900 - WSK dwuramówka do odnowienia (lub jazdy tak jak stoi) z silnikiem po remoncie 2900 - WSK po tuningu na enduro z kompletem gratów do powrotu do oryginału 2900 Inne sprzęty lub części wycena na mail lub telefon (posiadam naprawdę sporo gratów nazbieranych przez dwie dekady), fotki na https://goo.gl/photos/zQ6YKDrmiBdqEe9eA Pozdrawiam Jaro 504 230320 [email protected]
  8. Zdrowych, wesołych Świąt i tłustego Nowego Roku!
  9. Witam W czasie pracy silnika znajomego słuchać wyraźnie lekkie rzężenie i jakby szuranie na pierwszym cylindrze. Drugi OK. Słychać już na wolnych obrotach i przy lekkim dodaniu gazu. Poza tym silnik pracuje ładnie, jest silny. Co sprawdzić w pierwszej kolejności?
  10. Sprawa wyjaśniona- w cylindrze obijała się jakaś aluminiowa część (prawdopodobnie podkładka)... Nie mam pojęcia jak się tam dostała- dolot był szczelny, filtr powietrza jeszcze od nowości nie odkręcany. Jeździłem ostatnio z MP3 na uszach i nic niepokojącego nie słyszałem, może też miękka część nie hałasowała obijając się. Skutkiem awarii były ślady widoczne na cylindrze i głowicy, resztki aluminium siadły na zaworach oraz przylgni przez co straciła się kompresja. @janosikkk miał nosa :)
  11. To rozumiem- jeżeli po dolaniu oleju wartość ciśnienia sprężania się nie zwiększy to sugeruje, że problem jest po stronie czapki. Chodziło mi o to czy można bez większych czarów sprawdzić czy prawidłowo domyka się zawór ssący. Dziwi mnie to fukanie w dolot od strony głowicy. Spróbuję po zdjęciu gaźnika dopasować jakiś wąż do otworu kolektora i przy tłoku w pozycji jak do regulacji luzu zaworów (na dźwigience jest luz prawidłowy) podać powietrze z kompresora- może coś będzie słychać przy nieszczelnym zaworze.
×
×
  • Create New...