Skocz do zawartości

DZIS PYTANIE-DZIS ODPOWIEDZ


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gosia juz prawie 2 latka a nie dużo pojeżdziłaś:icon_mrgreen: ja na wiosne wyjade zaprzęgiem, bo robota idzie super z górki.

Co do moich sprężyn to lewa była pęknieta na jakieś 20 kawałków a prawa na jakieś 3-4 kawałki.

Troszke o remoncie:) powoli aktualizuje ale nadal jestem do tyłu:

www.k-750.yoyo.pl

Edytowane przez Wojt@s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/item292604694_tloki_..._iii_szlif.html

A co powiecie na ten temat? Przecież w emie sa tylko 2 szlify :lalag:

Aaaa widzisz - dwa szlify fabrycznie, a rzemieślnik robi tłoki na następne dwa :) (bo na III i IV szlif tłoki są ogólnie dostępne - ich jakość to już inna bajka);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o dorabianie roznego rodzaju detali, wyposazenia itp. to polecam "Dzikiego" z Gubina. Jego nick z Allegro: "DZICZ69". On po prostu proboje sie z tego utrzymac.

Szkoda ze nie mam zadnej fotki wozka bocznego, ktory dorabial na wzor Steiba i ma go zamontowanego w swojej M72. Zapewniam Was ze pasazer w tak zawieszonej gondoli nie bedzie chcial jezdzic w innej :banghead: .Oczywiscie wozeczek jest dosyc lekki w przeciwienstwie do pancernego emkowskiego.

Takze w kwesti dorabiania wozkow bocznych do innych sprzetow mysle ze mozna z nim zagadac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko:

- ma ktoś może numer łożyska , chodzi o to że wałek rozrządu z jednej strony jest ułożyskowany poprzez bierznie z brązu, ja chciałbym to zmienić tylko numerek łożyska potrzebny

- pamięta ktoś czy w oryginale prądnice były cynkowane czy co z nimi robiono?? chodzi mi tylko o samą obudowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko:

- ma ktoś może numer łożyska , chodzi o to że wałek rozrządu z jednej strony jest ułożyskowany poprzez bierznie z brązu, ja chciałbym to zmienić tylko numerek łożyska potrzebny

Przerabiasz to o jaki numerek łożyska ci chodzi?. Do sklepu z łożyskami i kombinuj . Akurat tam bym nic nie zmieniał .

- pamięta ktoś czy w oryginale prądnice były cynkowane czy co z nimi robiono?? chodzi mi tylko o samą obudowe.

Ocynk żółta pasywacja.

Edytowane przez prince
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie pytanie mam Dniepra i mam założone oryginalne tłumiki takie długie i chciałem żeby był trochę głośniejszy i założyłem tłumiki od cz350 wywaliłem środki z tych tłumików no i faktycznie jest głośniejszy ale na 1,2,3 jest tak samo jak na oryginalnych tłumikach a na 4 już niema takiego ciągu tylko się odczuwa ze jak słabnie i prędkość spada! No i moje pytanie czemu tak jest ?Czy te tłumiki są za puste czy co? gdzie musze poregulować na zapłonie czy na gaźnikach. Ale widziałem nieraz jak niektórzy maja puste rury pozakładane i śmigają tylko szum .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłumik to nie taka prosta sprawa, w przypadku dwusówuw to nie mozesz sobie tak dobrac byle jakiego tłumika bo wszystko jest tam obliczone, natomiast w 4t ma to tez znaczenie ale mniejsze i nie ma sie co dziwic ze idzie inaczej, chociaz powiniem dostac kopa:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...