Wojt@s Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 (edytowane) Gosia juz prawie 2 latka a nie dużo pojeżdziłaś:icon_mrgreen: ja na wiosne wyjade zaprzęgiem, bo robota idzie super z górki. Co do moich sprężyn to lewa była pęknieta na jakieś 20 kawałków a prawa na jakieś 3-4 kawałki. Troszke o remoncie:) powoli aktualizuje ale nadal jestem do tyłu:www.k-750.yoyo.pl Edytowane 5 Stycznia 2008 przez Wojt@s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 (edytowane) http://www.allegro.pl/item292604694_tloki_..._iii_szlif.htmlA co powiecie na ten temat? Przecież w emie sa tylko 2 szlify ;) Edytowane 5 Stycznia 2008 przez GaCek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brud Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Ale chinczyk ktory to robil o tym nie wiedzial ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armando763 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 http://www.allegro.pl/item292604694_tloki_..._iii_szlif.htmlA co powiecie na ten temat? Przecież w emie sa tylko 2 szlify ;)to jest komplet w którym sie szlifuje tłoki :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 A co powiecie na ten temat? Przecież w emie sa tylko 2 szlify :biggrin:Po jednym na stronę? :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 heh aukcja kolegi z bobrowki, co rusy sciaga :) u mnie te tloki spelniaja juz role pamiatki a dla palacych popielniczke 8) Goska Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 http://www.allegro.pl/item292604694_tloki_..._iii_szlif.htmlA co powiecie na ten temat? Przecież w emie sa tylko 2 szlify :lalag:Aaaa widzisz - dwa szlify fabrycznie, a rzemieślnik robi tłoki na następne dwa :) (bo na III i IV szlif tłoki są ogólnie dostępne - ich jakość to już inna bajka); Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 A no chyba ze tak :wink: http://www.allegro.pl/item293753411_m_72_k...stracyjnej.html2 kawałki blachy zgrzał i koleś pisze "SCISLE WEDLUG ORGINALU". Śmiech na sali. A gdzie otwory, a gdzie zaokrąglenia krawędzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauser Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 zgadzam się w 100% zwykła garmażerka i tyle ....wystarczy gilotyna gietarka i zgrzewarka punktowa... ii juz kapuche robimy .... hehe zgrzał dwie blaszki do kupy i myśli żę jeleni znajdze.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Jezeli chodzi o dorabianie roznego rodzaju detali, wyposazenia itp. to polecam "Dzikiego" z Gubina. Jego nick z Allegro: "DZICZ69". On po prostu proboje sie z tego utrzymac.Szkoda ze nie mam zadnej fotki wozka bocznego, ktory dorabial na wzor Steiba i ma go zamontowanego w swojej M72. Zapewniam Was ze pasazer w tak zawieszonej gondoli nie bedzie chcial jezdzic w innej :banghead: .Oczywiscie wozeczek jest dosyc lekki w przeciwienstwie do pancernego emkowskiego.Takze w kwesti dorabiania wozkow bocznych do innych sprzetow mysle ze mozna z nim zagadac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Pytanko:- ma ktoś może numer łożyska , chodzi o to że wałek rozrządu z jednej strony jest ułożyskowany poprzez bierznie z brązu, ja chciałbym to zmienić tylko numerek łożyska potrzebny- pamięta ktoś czy w oryginale prądnice były cynkowane czy co z nimi robiono?? chodzi mi tylko o samą obudowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzykrzy Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 http://groups.msn.com/bCozzII/bearings.msnwMOŻE TU COŚ ZNAJDZIESZ..POZDRÓWKA Z ŁODZI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 (edytowane) Pytanko:- ma ktoś może numer łożyska , chodzi o to że wałek rozrządu z jednej strony jest ułożyskowany poprzez bierznie z brązu, ja chciałbym to zmienić tylko numerek łożyska potrzebny Przerabiasz to o jaki numerek łożyska ci chodzi?. Do sklepu z łożyskami i kombinuj . Akurat tam bym nic nie zmieniał .- pamięta ktoś czy w oryginale prądnice były cynkowane czy co z nimi robiono?? chodzi mi tylko o samą obudowe.Ocynk żółta pasywacja. Edytowane 7 Stycznia 2008 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuryga Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Witam mam takie pytanie mam Dniepra i mam założone oryginalne tłumiki takie długie i chciałem żeby był trochę głośniejszy i założyłem tłumiki od cz350 wywaliłem środki z tych tłumików no i faktycznie jest głośniejszy ale na 1,2,3 jest tak samo jak na oryginalnych tłumikach a na 4 już niema takiego ciągu tylko się odczuwa ze jak słabnie i prędkość spada! No i moje pytanie czemu tak jest ?Czy te tłumiki są za puste czy co? gdzie musze poregulować na zapłonie czy na gaźnikach. Ale widziałem nieraz jak niektórzy maja puste rury pozakładane i śmigają tylko szum . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 8 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 tłumik to nie taka prosta sprawa, w przypadku dwusówuw to nie mozesz sobie tak dobrac byle jakiego tłumika bo wszystko jest tam obliczone, natomiast w 4t ma to tez znaczenie ale mniejsze i nie ma sie co dziwic ze idzie inaczej, chociaz powiniem dostac kopa:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.