M a D a F a K a Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Silnik jak silnik ale klęka przeniesienie napędu. Od momentu z dołu zastraszająco niskie są interwały wymiany sprzęgła i dwumasy. Nawet akcja serwisowa była polegająca na.... zmianie softu na łagodniejszy :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) Silniki w miare pancerne, ale zestrojenie skrzyni z charakterystyka silnika nie najlepsze. Technika generalnie prosta, ale przez to okupione spalaniem. :crossy: Edytowane 21 Stycznia 2016 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Też się interesowałem, niech popatrzy na forum SIP Polska, gdzieś była fotka pękniętego wału i porównanie wałów 2,0 benzyna - diesel (na niekorzyść tego 2, zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że ma większy moment do przeniesienia i jest znacznie słabszy), oczywiście to możliwa najgrubsza możliwa awaria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Mam Outbacka 2.0D od nowości na firmę. 5 lat 130 tyś. i zero jakichkolwiek awarii. Sr. spalanie 6 litrów.Niestety jest ryzyko wysypania się silnika. Pęka wał korbowy z powodu nadmiernego luzu osiowego. Trzeba kontrolować dwumasę, ja przy wymianie oleju rozcinam profilaktycznie stary filtr oleju sprawdzając czy nie ma niepokojących opiłków.Są to jednostkowe przypadki i w zasadzie problemu by nie było, gdyby nie ceny naprawy takiego silnika. W aso ok 30 tyś zł. Podsumowując ja jestem bardzo zadowolony z zakupu. Mega uniwersalny sprzęt. Ganiałem nim pod 200 km/h po autostradach Europy, jak i po lesie zimą na Podlasiu gdzie Niwa się już kopała. No i póki co, koszty eksploatacji bardzo niskie. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 No, ale widmo bomby z opóźnionym zapłonem kalibru 30 tys. jednak niepokoi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 No ale z H6 pod machą to bym wciągnął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Bardzo dobry ale paliwożerny silnik.Można gazować, ale co 50 tyś trzeba wytachać go z komory, w celu wyregulowania zaworów. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Niestety tak, nie ma miejsca.W przypadku paliwa robisz to co 100kkm, na gazie trzeba skrócić interwał o połowę. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Nie umiem zrozumieć takich manewrów producenta...w dzisiejszej technologi hydrauliczne zawory nie sa technologią NASA a posiadanie auta z takimi "udogodnieniami" to pomyłka. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Chodzi chyba o spekt ekonomiczny (serwisowanie w ASO) nie technologiczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Z drugiej strony mechanik ma okazję by regularnie kontrolować sprzęgło ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Nie umiem zrozumieć takich manewrów producenta...w dzisiejszej technologi hydrauliczne zawory nie sa technologią NASA a posiadanie auta z takimi "udogodnieniami" to pomyłka. Accord VIII z silnikami benzynowymi - auto, które w salonie kosztowało 120 - 140 tys. zł nie ma hydrauliki. Producent przewiduje regulację zaworów co 40 000km. W praktyce warto robić to co 20 000km. Niby to prosta czynność, zajmuje jakieś 20 - 30min i nie wymaga kupna uszczelek - ale w aucie za takie pieniądze... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Rdzewieje ci cos ?W moim 05 Legacy niestety tylne nadkola wygladaja jak w starym Civicu :).No ale to juz prawie 11 lat i 315 tys.Mechanicznie rowniez przednie poloski doszly do wymiany.Ball joints ( nie znam polskiej nazwy ) drugi raz, ale mam wokolo domu duze muldy spowalniajace szybkoscprzez ktore zawsze za szybko przejezdzam.A i to benzynowe 2.5l wiec o dieslach nic nie wiem jako ze u mnie nie istnieja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Accord VIII z silnikami benzynowymi - auto, które w salonie kosztowało 120 - 140 tys. zł nie ma hydrauliki. Producent przewiduje regulację zaworów co 40 000km. W praktyce warto robić to co 20 000km. Niby to prosta czynność, zajmuje jakieś 20 - 30min i nie wymaga kupna uszczelek - ale w aucie za takie pieniądze... :)Ok...tyle, ze silnika nie musisz wywalać na stół. Ball joints Przeguby homo kinetyczne. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Rdzy zero. Jedyne co w nim robiłem, poza eksploatacyjnymi rzeczami, to dwa razy gumy stabilizatora przód. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.