Skocz do zawartości

Co dla długiego, wysokiego?


Rekomendowane odpowiedzi

nie zawsze należy wierzyć w słowa "chcieć to móc" , chłopie za 4 tys, to ty se rower kup dobry , gdzie pieniądze na opony ? , napęd ? olej filtry , serwis jak sam nie umiesz zrobić , nie wiem czy już posiadasz jakiś ubiór , czy będziesz w białych adidasach jeździł i krótkich spodniach? , masz rękawice ? kask? pieniądze na paliwo ?

 

 

sory , sle nerw puszcza jak czytam takie teksty , a później widać na drodze na łysych gumach , gostka w adidasach z dziurawym tłumikiem i latającą koszulą na plecach , ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zawsze należy wierzyć w słowa "chcieć to móc" , chłopie za 4 tys, to ty se rower kup dobry , gdzie pieniądze na opony ? , napęd ? olej filtry , serwis jak sam nie umiesz zrobić , nie wiem czy już posiadasz jakiś ubiór , czy będziesz w białych adidasach jeździł i krótkich spodniach? , masz rękawice ? kask? pieniądze na paliwo ?

 

 

sory , sle nerw puszcza jak czytam takie teksty , a później widać na drodze na łysych gumach , gostka w adidasach z dziurawym tłumikiem i latającą koszulą na plecach , ....

 

Czy ja wiem, za 4000zł coś do pojeżdżenia się już kupi.

 

W zeszłym sezonie za 5000zł kupiłem BMW F650, którym to zjeździłem już spory kawałek Polski, jakieś 12 000km. Ciuchy akurat miałem bo to nie mój pierwszy motocykl, doposażenie w kufry, szybę i stelaże pomijam bo to nie jest nic obowiązkowego tylko mój kaprys. Wszystkie wydatki sobie notuję i wyszło, że serwis tego motocykla wyniósł mnie do dnia dzisiejszego 645zł ( m.in. 2x wymiana oleju, filtra, tarcze i sprężynki sprzęgła, guma zabieraka, płyn chłodniczy, hamulcowy, świece, fajki). Koszty robocizny odpadają bo wszystko robię sam - chyba wstyd by było dawać do mechanika taki prosty motocykl jak się ogarnia podstawy mechaniki. Miałem akurat to szczęście i kupiłem motocykl z oponami w idealnym stanie i napędem w połowie naciągu więc te koszta odpadły.

 

Zgadza się, jak 4000zł jest budżetem na motocykl + ciuchy + serwis to nie ma co się pakować w coś takiego, ale jak tylko na motocykl to już coś można oglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko pamiętaj że xj 600 z dwiema osobami na pokładzie ma strasznego muła. Jakbym jeszcze raz miał wybierać pierwsze moto to bez wątpienia brałbym NTV. Pancerny silnik, wał kardana i bardzo niskie spalanie a do tego w miarę dynamiczny dzięki charakterystyce V2.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, wybór padł na XJ600 - na początek przygody z japońcem lepiej delikatnie, a nie od razu po 80-100 KM. ;)

 

Pytanko - taki motocykl, z stanie bardzo dobry, z opłatami, na liczniku koło 70 tys. - ile to może być warte?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi 80-100KM to chyba nie masz na myśli NTV :). Ma 56 koni ;)

 

A co do xjoty to tzw. igły stoją za 4,5-5k, a egzemplarze mniej zadbane wizualnie ale niekoniecznie zapuszczone od strony mechanicznej można kupić za 3k. Tylko trzeba poszukać.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zawsze należy wierzyć w słowa "chcieć to móc" , chłopie za 4 tys, to ty se rower kup dobry , gdzie pieniądze na opony ? , napęd ? olej filtry , serwis jak sam nie umiesz zrobić , nie wiem czy już posiadasz jakiś ubiór , czy będziesz w białych adidasach jeździł i krótkich spodniach? , masz rękawice ? kask? pieniądze na paliwo ?

 

 

sory , sle nerw puszcza jak czytam takie teksty , a później widać na drodze na łysych gumach , gostka w adidasach z dziurawym tłumikiem i latającą koszulą na plecach , ....

 

Chłopie nie każdego stać na Diavela i nowe supermodne ciuchy. Pieniądze na paliwo? To jego sprawa. W tym momencie Twoje poczucie wyższości dało znać.

 

A co do autora postu z motocyklem za 4 tys, to czy zastanawiałeś się nad jakimś enduro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Chłopie nie każdego stać na Diavela i nowe supermodne ciuchy. Pieniądze na paliwo? To jego sprawa. W tym momencie Twoje poczucie wyższości dało znać.

 

A co do autora postu z motocyklem za 4 tys, to czy zastanawiałeś się nad jakimś enduro?

chłopie , diavel z nieba mi nie spadł , to po pierwsze ,

po drugie ch.....j cie obchodzi na co mnie stać ,

po trzecie znam młodych bez wyobraźni co kupują moto za 4 tys , jak później serwisują , w czym jeżdżą , jak dbają o swoje bezpieczeństwo i innych na drogach .stąd mój prowokacyjny tekst , ale to chłopie trzeba zrozumieć ,,,,,, a nie pierd............ć bez sensu o poczuciu wyższości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"po trzecie znam młodych bez wyobraźni co kupują moto za 4 tys , jak później serwisują , w czym jeżdżą , jak dbają o swoje bezpieczeństwo i innych na drogach"

 

A ja Cię jakoś nie miałem okazji poznać, no patrz... to jak to jest, że Ty mnie znasz, a ja Ciebie nie? Śledzisz mnie, podglądasz? Mam to gdzieś zgłosić albo co?...

Chociaż, w sumie - nie mnie opis, więc może pomyliłeś osoby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Esz-nie spinaj się chłopie, ale po Twoich wypowiedziach mam wrażenie,że nie masz świadomości ile będziesz musiał dołożyć do moto kupionego za 4 tysie...same opony to koszt ok 600-700 zł. Olej filtr i świece to ok 150 zeta,zawory i gaźniki to następne 250. A nie łudź się,że kupując sprzeta za 4 koła ominą Cię te wydatki. Nie piszę tego złośliwe,ale znam realia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tadeo, a ja bym puścił swoją xjotę za 3 tys i nic nie trzebaby było dołożyć bo olej z filtrem zmienię na dniach, opony, łańcuch i klocki wystarczą jeszcze na co najmniej 2 sezony, ba, nawet bym zawory sprawdził i w razie potrzeby wyregulował. Ale jak znam życie to będzie stała i stała. Bo kto mi uwierzy.

 

P.S. nie żebym się reklamował, tak tylko piszę, że da się, tylko ludzie są teraz bardzo nieufni, i nie ma co się dziwić.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Limo - zrób mi zdjęcie DOT-u z Twoich opon, a dopiero pogadamy na ile starczą. No i zawsze bawi mnie tekst "jeszcze na 2 sezony" :biggrin: Jeśli ktoś jeździ tyle co ja teraz, to może i owszem, ale dla kogoś, kto gania 10-12 tys w roku może być słabo. Piszesz o zaworach (bo są na śrubkach), ale pominąłeś gaźniki (kiedy były czyszczone i regulowane... Ciekawe, czy byłbyś taki chętny do regulacji płytkowej, gdzie musiałbyś wymienić kilka płytek? Ale to tylko mój punkt widzenia...

Edytowane przez tadeo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory są na płytkach ale zrzucenie wałków to dla mnie nie problem. Co do opon to przyznam Ci rację, bo opieram się na swojej jeździe, a jeźdżę mało więc jak dla mnie wystarczą na 2 sezony (a nawet dłużej), ale dla kogoś innego nie koniecznie. Z gaźnikami podobnie, czyściłem 3 lata temu ale od tamtej pory zrobiłem raptem parę tys. km. więc jeszcze nie trzeba. Silnik pracuje równo.

 

Brzoz3k, spoko tylko najpierw muszę zmienić wydechy bo wyobraź sobie że mój 3letni bratanek nasypał tam śrubek i dzwoni teraz jak ruski czołg. Uwierzłbyś? Ja też nie :)

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...