Skocz do zawartości

superfastmario

Forumowicze
  • Postów

    237
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O superfastmario

  • Urodziny 06/30/1981

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dzierżoniów

Osobiste

  • Motocykl
    XR600R / DR350S
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

351 wyświetleń profilu

Osiągnięcia superfastmario

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. Witka. Panowie gdzie kupić nową linkę sprzęgła do XR600R 93 rok? Szukałem na alledrogo, u Olka, w Larssonie. Pomysły mi się skończyły... Ciśnienia nie ma bo jest środek zimy. pzdr i Wesołych Świąt!
  2. @Łupek, błotnik jest biały. Z resztą wszystko jest w nowej aukcji. http://allegro.pl/xr-600-r-czesci-xr600-i1318712792.html Błotnik przedni z CRF pasuje do XR400/600 bo sam sobie otwory mocujące wiercisz. Z tylnym to nie wiem, może ale nie musi. A wtedy będzie trochę (dużo) rzeźby w gównie. Sam się do tego zabieram jak pies do jeża... l joł
  3. Elo. Zostało mi trochę klamotów do XRki, może ktoś coś potrzebuje. Wszystko w aukcji http://moto.allegro.pl/xr600r-plyta-pod-si...1272271659.html pzdr
  4. Ściągnij sobie manuala z tej strony i poczytaj: http://www.blackbears.ru/index_en.php?get=manual Czytałęm gdzieś że olej co 1000km, ze spalaniem w terenie to nie wiem. Moja XR600R wypija 5l/100km jako supermoto. joł
  5. Jak byś ją kupił to mam prędkościomierz z linką i ślimakiem-zostało mi po przeróbce na SuMo. Co do nie odbijania kopniaka, to możliwe że sprężyna ale jej wymiana jest dość pracochłonna i zanim się do niej zabierzesz to poczytaj w serwisówce jak się demontuje mechanizm kopniaka-zaoszczędzi Ci to sporo nerwów. joł
  6. Panowie, oddam w dobre ręce http://www.allegro.pl/show_item.php?item=972861156 yo
  7. Wyłącz CAPS LOCK. Ogólnie cały zawias się dostraja pod wagę jeźdzca. Dla zawodników często dobiera się sprężyny pod ich wagę. Dla amatorów, takich jak my, jest opcja zmiany sprężyn na twardsze jeśli regulacja nie pomaga. Nie wiem po co chcesz podnosić tył. Każde szanujące się nowoczesne enduro ma płąską kanapę i jeździ się z taką fenomenalnie-można się przesuwać na siodle do woli i bez wysiłku i co najważniejsze nie wali po dupie przy jeździe na stojaka z wypiętym tyłkiem. Więc najpierw pokręć regulacja zawiasu. Jeśli to nie pomoże to możesz wlać gęstszy olej do lag 15W lub 20W a z tyłu to tylko sprężyna, z przodu w sumie też bo zmiana oleju wiele nie pomaga. A co do zawiasu to nie ma o czym gadać USD a zwykły na tych chudych rurkach. Kosmiczna sztywność, pełne regulacje i taka progresja że przy moich 85kg było za twardo. Ale to na szosie a nie w terenie. yo
  8. Oddam w dobre ręce. http://www.allegro.pl/item952695304_zawies..._honada_xr.html http://www.allegro.pl/item953474937_honda_...oss_enduro.html http://www.allegro.pl/item955539145_okazja...r_jak_nowe.html yo
  9. Jeśli przód ma regulację napięcia wstępnego sprężyny to skręć na maxa. Z tyłu mozesz zrobic to samo, dodatkowo utwardzić tłumieniem dobicia. Jeśli to nie pomoże to wymień sprężyny z przodu na progresywne (350zł) i z tyłu na twardszą poprostu (400zł). Są na alledrogo to coś dobierzesz. Możesz też wymienić zawias przedni na taki z prawdziwego zdarzenia. Ja mam taki do sprzedania przystosowany do XR600R i jest duze prawdopodobieństwo że podejdzie do 650. http://www.allegro.pl/item952695304_zawies..._honada_xr.html yo
  10. Elo. Czy łożysko z drugiej strony wałka rozrządu jest zamknięte od strony zewnętrznej czy całkowicie otwarte? To od strony zębatki to oczywiste, bo widać i tak ma być. Pytanie do @Piotr Dudek: dlaczego w serwisówce zalecają nasmarowanie łożysk wałka rozrządu smarem z zarawtością molibdenu minimum 40%? Czy smar nie zatka poźniej kanałów olejowych lub zababra filtr? Widziałem na niektórych relacjach fotograficznych ze skladania silników serii XR że nawet krzywki wałków były pokryte smarem. Nie wystarczy użycie oleju silnikowego lub specjalnego praeparatu stosowanego przy skladaniu silników właśnie? Co się poźniej dzieje z takim smarem lub preparatem, bo przecież i tak zostanie wypłukany przez olej. pzdr
  11. Elo. Ktoś wie jak odróżnić wersję E wyprodukowaną w (po) 2004 roku, a konkretnie z ze zmienionym tylnym amorem przez fabrykę na ten z Suzuki RM? A może ktoś mi podpowie jak duża jest różnica w jeździe wersja z starym amorem a nowym? Wtrącając się w dyskusje na temat oleju, polecam produkty Motul. yo
  12. Elo. Możesz skopiować cześć instalacji z innej hondy, np XR600R. W ogole jak byś poszukał srewisówki było by Ci łatwiej. Moja XR600R nie ma aku, i ma dwa regulatory-jeden prady zmiennego a drugi stałego, z kondensatorem 2200uF i z tego reglera zasila swiatła i klakson, ale nie pamietam czy zapłon tez. Ale alternator ma cos około 180W chyba. Musze wykonac instalacje pod kierunki tylko. Regler kupisz np od gosci co handluja czesciami do XR, jest ich kilku na allegro i polecam tego ze Szczecinka. Wporzo gość. A tak BTW to mam ogromną prośbę-czy mógł byś mi zmierzyć rozstaw rur wydechowych przy wyjściu z głowicy? Mierząc od ich srodka. Z goory dzieki :flesje:
  13. Ok dzięki wielkie za dpowiedź-będe teraz mógł sie teraz zabrać do tego jak należy i bez obaw. Musze odsadzć tarczę jakieś 2mm bo zacisk obciera o szprychy, a nie mam zamiaru go szlifować, choć wiem że tak się robi. Jeśli jednak zabraknie mi miejca między lagami, a zaznaczm że jest tam ciasno, mam możliwość założenia zacisku 3 tłoczkowego z VFR800FI. Mam tylko nadzięję że pompa hamulcowa z zacisku 4 tłoczkowego nie bedzie za wydajna do 3 tłoczkowego. Ale to mogę sprawdzić na sucho. To tak przy okazji, żeby podzielić się problemami jakie napotyka sie "rzeźbiąc w gównie". pozdrawiam
  14. Rozumiem że "bijąca" tarcza ma rozpychac tłoczki zeby klocki za mocno nie tarły o tarczę? Co do adaptera-to czy lotniczy stop aluminium nie wystarczy? Nie wiem czy kuty. yo
  15. Zacisk jest na sztywno. Co do samej tarczy to na tym zdjęciu widać, ze tarcza ma przecięta mocowania, dokładnie w osi śrub mocujących ją do piasty.. https://www.ktm-parts.com/mm5/graphics/0000...rakedisc320.jpg Więc się może i poddaje lekko, tylko pytanie jakim siłom ma się niby poddawać tarcza, ściskana z obydwu stron, teoretycznie z tą samą siłą. Poza tym ta z KTM ma 320mm a moja 297mm. A może ktoś zna odpowiedź, na pytanie, jakie zadanie ma pływająca tarcza, np w hondzie VFR gdzie współpracuje z pływającymi zaciskami. Słyszałem gdzieś że taki sposób oddzielenie wieńca zewnętrznego od wewnętrznego, ma zapobiegać krzywieniu się tarczy hamulcowej od temperatury. Pytanie czy wieńce te są wykonane z różnych materiałów.Było by to nawet logiczne. yo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...