lukasz302 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Nie chce mi się w to wierzyć !! Nie będzie żadnych treningów ?? Może się wypowiedzieć ktoś kto zna sytuację z Poznania ?? Nie wiem czy to prawda ale słyszałem że podobno treningi mają być ale podobno nie w poniedziałki lecz w czwartki i od 15 do 18 czyli troche wcześniej i dłużej tylko pozostaje jeszcze jedna sprawa. Nie wiadomo czy będzie podział na amatorów i zawodników bo narazie nikt o tym nie pisze. Te informacje nie są potwierdzone ale jeśli ktoś wie coś na ten temat to prosze to napisać . Pasowało by już się szykowac na jazde bo sezon się zaczyna i można śmigac już. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 PANIE I PANOWIE jest juz OFICJALNE stanowisko automobilklubu w tej sprawie http://www.aw.poznan.pl/motocykle/index.html jak widać pierwszy trening za niecałe 2 tygodnie teraz tylko robimy zakłady czy w ten dzień motocykli będzie 150 czy więcej ;) :) ;) :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 I jak był ktoś na pierwszym czwartku ?? Jak to teraz wygląda jeśli chodzi o ilość motocykli na torze i te normy śmieszne ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Widać wyrzucili Cię z Pretendent :banghead: Lecisz w Rookie, czy jeździmy na Sachsen? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
desmojaro Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Info nt czwartkowych treningów: Treningi nie odbędą się:24 kwietnia (zamiana na wtorek 29 kwietnia),1 maja22 maja,5 czerwca,3 lipca,21 sierpnia (zamiana na wtorek 26 sierpnia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shrek Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Pozwoliłem sobie trochę pofocić dzisiaj podczas treningów, sporo ludzi było, pogoda dopisała, śmieszne badania głośności też były :icon_biggrin: Zdjęcia: Galeria z treningów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CBRedzio Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Pozwoliłem sobie trochę pofocić dzisiaj podczas treningów, sporo ludzi było, pogoda dopisała, śmieszne badania głośności też były :icon_mrgreen:Czad..., naprawdę fajnie było popatrzeć, co tam w Poznaniu słychać/widać. Sporo zawodników nawiało na te "treningi amatorów".... czy to może tylko faworyzowana przez fotografa grupa? Jakies podziały 30min/30min? Rozwinąłbyś wątek pomiaru głośności? Cytuj pozdrMichał, WrocławKTM EXC-R 530 Six-Days, Husaberg FS 650 Force Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shrek Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Nie mam faworytów, byłem z przyjemności fotografowania, Ci co mnie znają, wiedzą :icon_biggrin:Co do samej ilości zawodników i amatorów, to niestety nie ma żadnego podziału, wszyscy jeżdżą w kupie, kto jak chce, ile chce, a że jest to jedyny dzień treningowy otwarty, to tak to właśnie wygląda. Ci z mniejszymi umiejętnościami, chcący popróbować sobie swoich możliwości, rozjeżdżani są wręcz przez fruwające zastępy ścigających się, mierzących sobie czas "zawodowców", dość często kończy się to różnie, spanikowany nieobeznany z zasadami uczestnik robi nieprzewidywalny manewr i czasem bywa nieciekawi. W kwestii pomiarów, nie było tak źle, jak się na to zapowiadało. Przy bramie wjazdowej był koleś, który mierzył i tyle. W moim przypadku przy XX1100 z wydechem LeoVince miałem przy 5 tys. rpm 97,5dB, co uznał za właściwą i nie było wątpliwości, że mogę wjechać, aczkolwiek i tak nie jechałem polatać, tylko pofocić :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chester Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Hej Mógłby ktoś opisać jak technicznie jest przeprowadzany pomiar? Statycznie czy w trakcie jazdy, jak umiejscowiony jest czujnik natężenia względem tłumika, w jakiej odległości przy jakich obrotach i jak one są mierzone... Mam na tor spory kawałek i nie chciałbym sie rozczarować wiec wolę najpierw zmierzyć to na jakiejś stacji diagnostycznej u siebie. O to jak są sprawdzane obroty przy pomiarze pytam bo nie mam obrotomierza tylko shuter na wzór maszyn z Moto GP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcon Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 No własnie jeśli chodzi o te pomiary to troszke mnie zastanowiło bo na tych fotach to prawie każdy ma tuningowany wydech tzn nie fabryczny. Czyli można śmiało walic na tor tak mi się wydaje. Ale jeszcze się powstrzymam hehe bo niemam moto sprzedałem swojego i czekam na przypływ gotówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz302 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Ja w tym sezonie mam zamiar przynajmniej raz pojeździć W Poznaniu bo mam Kawał drogi no i jeszcze moto musze nowsze nabyć:biggrin:. A jeszcze dla przypomnienia ile kosztuje wjazd na treningi bo mi się obiło że 60 zł. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadamuss Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Pomiary są robione w sposób dziwny. Gościu staje gdzieś za moto a kierowca odkręca gaz do 4-5 tysięcy. Moim zdaniem robienie pomiaru przy budce wjazdowej która daje jakiś tam rezonans jest mało wiarygodne. Jeśli db odbiegają znacznie to nie ma to wielkiego znaczenia ale jeśli chodzi o jeden, dwa db to już błąd pomiaru jest za duży. Dochodzi jeszcze kwestia z wiatrem czy pod wiatr :D Ja miałem 105 db i jak nie zrobię coś z wydechem to już nie pojeżdżę niestety :D Pozdrawiam Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Pomiary są robione w sposób dziwny. Gościu staje gdzieś za moto a kierowca odkręca gaz do 4-5 tysięcy. Nie znam natyle przepisow tyczacych sie sportow torowych ale nie moga one byc robione w odleglosciach mniejszych od przepicow homologujacych pojazdy. :bigrazz: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 a jakieś szczegóły co do wymogów technicznych dla moto i co do ubioru są?? i orientuje się ktoś jakie koszta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 sprawny motocykl techninie tzn z ważnym przegladem ale nikt tego nie sprawdza a mozesz jezdzic i na golasa:) ale warto miec skore z protektorami rekawice i buty +kask Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.