Skocz do zawartości

kapcon

Forumowicze
  • Postów

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kapcon

  • Urodziny 10/11/1989

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motocylke oprucz ns1 mam tez mz es 250/2 trophy weteran szos. Niedawno zakupilem Cbr 600 F3 z 1998roku
  • Skąd
    Krosno (podkarpacie)

Osobiste

  • Motocykl
    cbr 600 F3 98
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia kapcon

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Teraz jest tak ze w ogóle nie kreci wkładam kluczyk włączam zapłon, nastepnie przełączam czerwony przycisk a na samym koncu kciukiem włączam starter. w ten czas nic sie nie dzieje nie słychac w ogole rozrusznika motor nie reaguje na nic. Moze teraz tak byc?? czy jeszcze bardziej szczegółowo??
  2. łapie czyli rozrusznika kreci i motor odpala
  3. a moze moto zostało porzadnie przegrzane?? zrob regolacje zaworów przy okazji zobaczysz na stan cylindrów:)
  4. witam mam małe pytanko co do cbr-ki F3 chodzi mi tutaj o rozrusznik. A mianowicie od jakiegos czasu motor nie chce mi odpalac za pomocą rozrusznika czasme łapie a czasem w ogóle sie nie włączy. Jakis czas temu było tak ze wrzucięłm 1 pieg lekko do przodu i tak jak by zaskakiwał a teraz to juz nie pomaga. Czy miał ktos podobny przypadek jak ja?? Jesli by ktos wiedział co to moze byc byłbym wdzieczny na odpowiedz i pomoc w rozwiązaniu problemu Pozdrawiam
  5. no juz wszystko gra:)) dzieki wielkie za wskazówki:) to była pompa:) pozdawiam i szerokosci wszystkim:))
  6. z ta strzykawka nie próbowałem no ale mysle ze by fura odpaliła. Ona juz tak prawie ze prawie załapała no ale nie odpali jak wyciagałem pompe, sciagajac wąz ktory doprowadza paliwo do gaznikow jak juz go sciaglem to dosc duza ilosc paliwa wyciekła, wydaje mi sie ze do gaznikow paliwo jest chyba doprowadzone z tym ze w miejszej ilosci. Moze byc tez tak sprawa jesli chodzi o gazniki; jakies zaworki czy cos w tym stylu moga byc przytkane ?? nieorientujecie sie ?
  7. pierwsze co zrobilem to swiece sprawdziłem bo byłem pewien ze motor zalałem ale jak sie okazało, ze jednak nie:) dlatego pytam na forum co moze byc jeszcze popsute , wadliwe
  8. kurcze łapiesz mnie za słówka specjalnie tak napisałem zeby nie było głupich tekstow zebym popatrzył do baku czy jest benzyna:|
  9. przed chwilą sprawdziłem kranik czysty paliwo sie leje :D, do pompy dochodzi przez filterek a w pommie jak by nie, myslalem ze pompa siedzi, odpiołem pompke i podpoilem na "krótko" do akumulatora pompa działa. musze posprawdzac kable te co wychodza od pompy moze gdzies są przerwane albo jakis bezpiecznik niewiem, sprawdzalem bezpieczniki niby są OK. trzeba bedzie chyba po kablach sprawdzac, niewiem ;| co do swiec własnie sie zdziwiłem swiece w super stanie idealnie wypalone i wcale nie było mokre dziwne ;|
  10. iskra jest na samych elektrodach, nie maja przebicia. Zastanawiam sie jeszcze czy pompka mi nie siedzi paliwowa, bo moze byc tak ze paliwo nie dochodzi
  11. co to moze byc?? czy miał ktos podobny problem jaka ja?? paliwo w baku jest :D, swiece w sumer stanie (dzis nawet je "czysciłem") iskra jest, a moja Cbr-ka stoii:( kreci rozrusznik nawet czasem jak by chaiła zalapac ale nie, myslalem, ze ją zalałem ale nie. Moze pompka? a moze wy mi cos doradzicie? brdzo bym był wdzieczny. Dodam, ze zrobiło mi sie to podczas jazdy myslałem ze juz paliwa jest mało, przełączyłem na rezerwe i lipa, niewiem zabardzo od czego zacząc sprawdzac. no panowie prosiłbym o pomoc, niewierze , ze niema tu takiego co by cos wiedzial
  12. Kurcze aktualnie nie mam jak sprawdzic tego wszystkego. Jestem po za domem bopiero bede mógł to sprawdzic gdzies za tydzien;| wiec napisze co i jak dzieki wielkie za informacje i porady
  13. regulator mam przykrecony wlasnie ro aluminowej płytki ktora jest przymocowana do ramy. wszytsko jest popodpinane. Jeszcze jedno mnie ciekawi nie wiem moze tutaj ja zrobiłem jakis błąd. A mianowicie to było niedawn zaraz przed kupnem nowego aku. wyprowadzilem motor z garazu chaiłem go odpalic ale aku siedziel wiec podłaczylem od samochodu w tuorym mam akumulatro 12V 75Ah przy pracy silnika probowalem odpalic motor wszytsko bardzo dobrze chodziło oprucz tego ze rozrusznik nie mogł "przerzucic" dlaczego taki akum nie dal rady skoro mam załozony rowniez 12 ktory ma tylko 9 aAh? ja tego nie rozumiem haa
  14. a czy regulator ma sie tak nagrzewać ze ciezko utrzymac na nim reke? bo misiewydaje ze chyba raczej nie. Moze byc tak, ze jedna z kostem trzeba bedzie przewinac ? cczy raczej jest to nire mozliwe bo jak by siadło to wszytsjko?
  15. jesli chodzi o takie odpinanie to znowu jeszce az taki ciemny nie jestem... Jesli sprawdzę alternator i napiecie bedzie wskazywac 70 V to znaczy ze jest wszystko wporzadku z alternatorem. a ładowanie na jałowym biegu beda wskazywac 12,5v , a przy ok 5 tysc ok 14,5V to znaczy ze wszystko jest wporzadku??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...