Skocz do zawartości

mikitl

HALO Szczecin
  • Postów

    457
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana mikitl w dniu 11 Sierpnia 2011

Użytkownicy przyznają mikitl punkty reputacji!

O mikitl

  • Urodziny 09/27/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Berlin / Szczecin

Osobiste

  • Motocykl
    998, LC4, R6
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1270953
  • Telefon
    603-485-144
  • Strona www
    http://www.bikepics.com/members/mikitl1000/

Ostatnie wizyty

545 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mikitl

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku (18/46)

4

Reputacja

  1. mikitl

    Speed Day 2016

    To może i ja coś napiszę. Jestem akurat z tych, którym chce się jeździć dla samej satysfakcji z przełamywania własnych słabości i poprawiania czasów. Wszelkie zawody odpuściłem już dawno, powód klasyczny - brak kasy. Teraz niby tej kasy więcej, ale jakoś tak nie chce mi się napinać, a czasu z kolei mniej niż kiedyś. W tym roku 3 x 2 dniowy SD. Jak pierwszy raz wsiadłem po 9 miesiącach przerwy w jeździe na moim paździerzu za 6K, to po pierwszej sesji miałem ochotę popłakać się i jechać do domu. Potem było już lepiej, ale dopiero na 3cim SD zacząłem łapać temat, wyraźnie się poprawiać i wróciłem do domu zadowolony. A potem skończył się sezon :) W przyszłym roku obiecuję sobie, że polatam więcej, ale pewnie wyjdzie jak zawsze. I jak to w ogóle marzyć o startach w zawodach? Ale jeździć i tak będę, może nawet kiedyś jakiś ciekawy czas wykręcę, bo póki co chodzę dumny z 1:44.800 :)
  2. Membrany padają bardzo rzadko, prrzeważnie w sprzętach które bardzo długo stoją nie odpalane. Jak test króćów wyjdzie że nieszczelne, możesz użyć doraźnie kleju do szyb. W wielu sytuacjach pomaga, choć wygląda ordynarnie. Jak króćce ok to (najlepiej po regulacji zaworów, którą w tym silniku lepiej robić często) ustaw składy mieszanki na o wiele bardziej bogato niż instrukcja chce, po czym opuść obroty na śrubce, zrób synchro i powinno hulać.
  3. Ad opon to polecę Pirelli Diablo Superbike Slick, zapodałem ostatnio takiego tyła 180/60 SC1 po jednym wyścigu, czyli nie nową. Przelatała 2 dni, zmieniłem rotację i poleciałaby jeszcze spokojnie 1 cały dzień. Ciśnienie na gorąco 1,8, czasy 1:46-1:48, zero rwania czy przebarwiania na niebiesko. Trzyma extra, w porównaniu do 180/55 można na łokciu iść (jak się umi, nie to co ja :)
  4. Odnośnie SC0 - pełno tego ostatnio na Alledrogo, ceny niskie, roczniki niezłe... Latał ktoś na tym w Poznaniu? Ile taka opona faktycznie znosi i czy warto to zakupić pod kątem SD ?
  5. Jasne że do wykonania, tylko w tym tłoku i z przerywanymi sesjami ciężki temat... zobaczymy na SD we wrześniu, ale generalnie liczę na zejście do mojego rekordu który miał miejsce w predatorach parę lat temu.
  6. Ja :) nawet ładną sesję mam tym razem, mimo że się nie najeździłem w B-grupie. Czy do A wpuszczają tylko z licencją?
  7. Właśnie na to frajer liczy, zawsze znajdzie się ktoś komu strasznie zależy żeby konia sprzedać i nie pomyśli że to lipa
  8. Jakieś 2 tygodnie temu po raz pierwszy napisał do mnie gość z nr. 517490162 "czy ogłoszenie motoru aktualne". Odpisałem, że tak, więc następnego dnia rano gość pisze że już wyjeżdża i zadzwoni jak będzie bliżej. Następnie po jakiejś godzinie pisze znowu, że : "jest mały problem, bo zapomniał kart do bankomatu, a nie ma nic na karcie żeby zadzwonić do kogoś z rodziny i prosi o przysłanie doładowania smsem to odda na miejscu". Oczywiście olałem temat, więc za pół godziny pisze znowu : "przysle mi pan ten kod ? Bo stoję i czekam". i tak jeszcze z 2 razy. Nie robił bym z tego hecy gdyby to była jednostkowa akcja, ale 3 dni temu ta sama historia (dot. innego ogłoszenia), nie zajarzyłem że to ten sam numer dopóki nie dostałem prośby o kod. Wczoraj znowu to samo. Gość posuwa się do chwytów typu "przyślę Pan kod, czy mam zrezygnować z kupna", itp. Ja akurat mam to gdzieś, ale podejrzewam że sporo ludzi tak nabrał, więc przestrzegam kolegów i koleżanki, wystawiających swoje sprzęty na sprzedaż w necie.
  9. Ale przyznasz Yuby że poniżej 10 stopni trzeba cały czas mieć na uwadze, żeby guma nie była za zimna... Jak kolega Vivaldi nie chce się o to martwić to polecam co innego kupić niż Racetec, Supercorsa, itp.
  10. A może to panewka Ci stukała? Miałem tak kiedyś - strasznie potrafi hałasować dziadostwo. Odnośnie wpuszczania głębiej lag - akurat w TLR bym sobie to darował, przód jest dostatecznie dociążony w tym moto, jeśli gdzieś występuje problem z trakcją to z tyłu.
  11. Chcesz tanio i dobrze to bierz Michelina Pilot Sporty, który zachowuje cechy większości opon tej marki (git na zimnym i mokrym), cena ok 300zł. Chcesz więcej wymagać zwłaszcza na sucho i ostro - bierz Pirelli Sport Demona, latał na nim GS 500 Cup.
  12. Osobiście montowałem kiedyś zestaw Crash Padów B&G Racing do mojej pierwszej Rki, generalnie tylko ten producent oferował protektory z prawdziwego zdarzenia (na ebay można było jeszcze kupić badziewie montowane do owiewek - pic na wodę). Zdecydowanie warte polecenia, ale mają 2 minusy - cena (o ile pamiętam 135 Euro za zestaw) no i trzeba kroić owiewki (ale niby lepsze to niż je kleić po ewentualnym dzwonie). Oprócz tego jeszcze jest mała rzeźba ze zbiorniczkiem wyrównawczym bo trzeba go zastąpić innym szajsem (dają niby taką butelkę). Ciekawe czy są jeszcze osiągalne, bo jak chciałem kupić do drugiej Rki 2 lata później to w Polo i Hein Gericke mówili że już nie ma :(
  13. Bart nie strzęp sobie języka i tak zawsze znajdzie się jakiś dzidek co już w rocznej gumie "wyczuwa wyraźną różnicę" :) Przynajmniej jest się z kogo pośmiać.
  14. nie ma takiej możliwości - BT 021 wyszły o ile się nie mylę w 2006 roku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...