Skocz do zawartości

CBRedzio

Forumowicze
  • Postów

    141
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O CBRedzio

  • Urodziny 07/16/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    mud & track
  • Skąd
    Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    KTM 530, Husaberg FS 650
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.MotoKlamoty.pl

Osiągnięcia CBRedzio

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

1

Reputacja

  1. Witam, wybiera się kto może z szanownych? Ja najpewniej napieram w piatek z Wroclawia. __________________ pozdr mb YZF-R6, DR350N www.bikepics.com/members/wielkishu www.motoklamoty.pl/index.php?autor=Bredzio - sprzedam parę gratów
  2. Witam, ktoś z szanownych, tu obecnych, wybiera się na treningi? Pytam nie tylko z ciekawości, bo przydałaby mi się pomocna para rak na miejscu, a dodatkowy browar do auta na pewno się zmiesci.... Wyjezdzam autem z Wrocka ok 17.30-19tej.
  3. Z tego co wiem, to od 2000r. mamy "gwarantowaną" dokadność na poziomie jeszcze gorszym, tj. 10-20m. To dawałoby na start-mecie możliwość przekłamania na poziomie pi razy oko 0,2s. Dla zawodników na pewno duże, dla mnie to nic. W praktyce jednak rozbieżności są niezauważalne, szczególnie, że podczerwień też techniką idealną nie jest (stożek promieniowania). Na pewno polatam "na dwa laptimery" i zobacze czy uda mi się te informacje potwierdzić. Nie widze jednak teoretycznych podstaw, żeby miałobyć inaczej.
  4. Na początku taki właśnie miałem pomysł, ale ostatecznie doszedłem do wniosku, że się.... nie opłaca. Nie mam znajomego w USA a korzystając z oficjalnej ścieżki dystrybucji nigdy nie możesz być pewny, czy Ci nie dołożą cła. Do zyskania jest jakieś 400zł, po ocleniu już pewnie dokładasz. Coby sie jednak nie stało masz sprzęt bez gwarancji i jakby co... to jesteś 2 tysiaki do tyłu - a tu już dla mnie za duża kasa. Wolałem dołożyć te 400zł, dostać ładną paczuszkę do rąk własnych w terminie 2 dni (mieszkam obecnie w Niemczech) i cieszyc się przez jakiś czas gwarancją.
  5. Cięzko odmówić Ci racji... ale :buttrock: u mnie po kliknięciu ładuje się obraz dla 4:3 powiedzialbym 800x600 (mam matryce 1400x1050 - nie wiem jednak, czy to coś wnosi na tym etapie) do tego momentu ściana + powiększenie wybranego zdjęcia powala. Dopiero po dwukliku zaczyna sie robic nieladnie... Ale tej opcji nie uzywam :crossy: Genralnie jednak wszystko co jest powyzej 800x600 prezentuje sie swietnie. Też nie lubie cudów na kiju, ale ten wynalazek mnie zauroczył. Jest właśnie czytelny i prosty, a przy tym niezwykle efektowny. Po cichu mówię szkoda, chociaż zastrzeżenia masz słuszne...
  6. O proszę, a ja tu się spisków doszukuje.... ułomność jak widać dość popularna w naszym kraju :lalag: Dzięki za inf! PS. Jest lista kilku rzeczy, których człowiek jest pewien, że dałby sobie za nie ręke odciąć i ... by k* nie miał ręki :icon_razz: Ta R6 trafia na tą listę! PS2. 8300$!!!! Właśnie tyle kosztuje to moto w stanach (link) ! No pomyłka jakaś jawna, oszustwo, krętactwo... Ci to mają dobrze.....
  7. Zboczenie zawodowe nakazuje mi choć raz wspomnieć w okolicznosci moto-galerii o genialnym wynalazku w postaci PicLens. Czekam z niecierpliwością, aż skusisz się na support tego rozwiązania, a oglądanie Twoich fotek dodatkowo zyska na jakości! Implementacja zdaje się być dziecinnie prosta, a efekt jest niesamowity... coś mi się dzisiaj zebrało na dzień propagandowy.... urażonych przepraszam :lalag:
  8. Na moje oko, to max 2004 - zawieszenie przód, tył, owiewki, tłumik, heble.... takie tam. A może się mylę?
  9. Witam, podrzucam Wam link do tego genialnego urządzenia, bo sam jestem nim zachwycony, a wcześniej nie wiedziałem, że istnieje tak ekonomiczna alternatywa do konwencjonalnych Laptimerów: opis producenta test tu kupiłem plusy: - sterowanie przez GPS (żadnej podczerwieni, nadajników ustawianych na torze, lewych pomiarów, niezłapanych okrążeń) - 3 międzyczasy - rejestracja, wyświetlanie obrotów, flash na zmianę biegów (podłączenie w banalny sposób: indukcja, owinięcie kabelka wokół wysokiego napięcia biegnącego do świecy, 2 opcja: bezpośrednie wpiecie w sygnał obrotów w moto z elektronicznym budzikiem) - rzeczywista prędkość mierzona przez GPS - koniec z przekłamaniami (zmiana przełożeń), koniec z milami (moto USA) :icon_mrgreen: - zasilanie baterie/12V - moża szybko przerzucić na moto kolegi (choć ta opcja mnie trochę rozczarowała, żeby przełączyć pracę na baterie trzeba otworzyć urządzenie i przestawić zworkę... :flesje: nie rozumiem skąd taka wtopa...) - ściąganie danych z okrążen przez Bluetootha - zajefajny soft do analizy okrążeń, punktów hamowań, przyspieszeń, optymalnej ścieżki przejazdu... szacunek - chyba akceptowalna cena nieco ponad 600E!! Nie mam nic wspólnego z producentem, dystrybutorem itd., choć zdaję sobie sprawę, że to wygląda na reklamę, to chce Wam tylko przedstawić tą zabawkę! do admina: proszę o nie przerzucanie tego posta przez kilka dni
  10. Witam szanownego kolegę, jak już Cię wywiało na obczyznę (domniemuję z treści posta), to zdecydowanie warto być na bieżąco z treścią tej stronki: link: racing4fun.de *** Das Internetportal für Motorradrennfahrer*** Tam dowiesz się wszystkiego, nawet sobie filmiki z wybranych torów można podpatrzeć!
  11. Witam, dopatrzyłem się u mnie takiego ogłoszenia: http://www.motoklamoty.pl/ogloszenie.php?n...kategoria=10.08 Rocznik to z pewnością nie 2007...
  12. Zdaniem Pawła Szkopka sporą częśc sukcesu zawdzięczyć trzeba nowym oponom - Dunlopą. Reszta, to pewnie bułka z masłem.... :D
  13. Czad..., naprawdę fajnie było popatrzeć, co tam w Poznaniu słychać/widać. Sporo zawodników nawiało na te "treningi amatorów".... czy to może tylko faworyzowana przez fotografa grupa? Jakies podziały 30min/30min? Rozwinąłbyś wątek pomiaru głośności?
  14. Dokładnie czegoś takiego bym potrzebował i szukam wskazówek, jakby się za to zabrać, tudzież komu robotę zlecić, tudzież gdzie kupić - za dowolne z powyższych będę wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...