DZIADU Opublikowano 4 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Pyt 1 - nie wiempyt 2 - Kumpel pojexdził trochę 328 i ekonomizer przeciętnie wskazywał 11l i ponoc generalnie tak ona pali. Spalanie jest podobno podobne w tych trzech wersjach, 2.8 rzecz jasna jest najmniej obciążony w związku z czym nie trzeba go kręcić i podobno w zakresie obrotów przed załączeniem Vanosa już ma dostatecznie dużo momentu do normalnej i sprawnej jazdy.pyt 3 - Wszystkie Vanosy tak syczą pow 4000rpm, wtedy mamy do czynienia z charakterystycznym rykiem i gwizdem zarazem, cos pięknego :wink: Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 (edytowane) Mam w firmie BMW X-5, takie niby enduro samochodowe. Po fakturach widzę jak się pieprzy. Gorzej niż zwykłe fabie. Żeby nim jeszcze jeździł jakiś akwizytor albo inny peteh i napierdzielał po budowach - to rozumiem. Ale jeździ dyrektor - w sposób spokojny i normalny, po drogach asfaltowych, raptem 3 lata.Dla mnie to kicha nie samochód. Edytowane 4 Stycznia 2007 przez Hun996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gogol Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 2.8 rzecz jasna jest najmniej obciążony w związku z czym nie trzeba go kręcić i podobno w zakresie obrotów przed załączeniem Vanosa...a czy przypadkiem właśnie 2.8 nie ma bezstopniowego vanosa?, czyli nie załącza się przy określonych obrotach a odpowiednio do wciśniętego pedału gazu ? 2.8 jest naprawde fajne ale ceny z porównaniu z 2.0 nie są już takie fajne. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 a czy przypadkiem właśnie 2.8 nie ma bezstopniowego vanosa?, czyli nie załącza się przy określonych obrotach a odpowiednio do wciśniętego pedału gazu ? 2.8 jest naprawde fajne ale ceny z porównaniu z 2.0 nie są już takie fajne. :biggrin:co do Twojego pyt.nr.1 to e36 vanos był od 93r i to pojedyńczy na wałku ssącym , nie spotkałem się w e36 z podwójnym , w e46 już wychodził również na wałku wydechu , może , podkreslam może pod koniec produkcji e36 wypuścili jakąś serie z podwójnym vanosem ale nie widziałem , co do 2.0 to ma niekorzystny stosunek masy do mocy i ja miałem 2.5 bez vanosa , muszę Ci powiedzieć że nie miałem żadnych kompleksów względem 2.8 , szły łeb w łeb , krótko mówiąc e36 325 w coupe już daje rady i najlepiej ze szperą , jeśli nie ma to można przełożyć z 2.8 te już miały w seri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 (edytowane) witam Wszyscy(prawie) mówicie o silnikach benzynowych, a co sądzicie o silniku 2,5tds w trójce? Co sądzicie o tej BMW? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1909084 Jeszcze jedno pytanie: Czy lepiej kupić 2,5tds, czy np 1,8 benzyna? podkreslam, że samochód bedzie u mnie robił ok 10tyś km rocznie, czyli mało. Edytowane 19 Stycznia 2007 przez bartez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 witam Wszyscy(prawie) mówicie o silnikach benzynowych, a co sądzicie o silniku 2,5tds w trójce? Co sądzicie o tej BMW? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1909084Jeszcze jedno pytanie: Czy lepiej kupić 2,5tds, czy np 1,8 benzyna? podkreslam, że samochód bedzie u mnie robił ok 10tyś km rocznie, czyli mało.przy tak niskich przebiegach rocznych nie pchał bym sie w starego diesla , 318i bedzie tańsza w zakupie i utrzymaniu , w tych dieslach czesto padaja głowice , koła zamachowe dwumasowe , koła pasowe w których obrywają sie gumy , a pozatym nie masz co liczyć na spalanie poniżej 8 l/100km szczególnie w kombi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Na wiosne jest szansa ze wpadnie mi wiecej niz troche gotówki i mam 2 plany:- Sprzedaz obecnej fury i kupno E34 M5- Generalnie odswiezenie obecnej fury (przywrócenie jej mechanicznie do stanu jak z fabryki) i zrobienie z niej ALPINY B10 BiTurbo.I w tym drugim przypadku potrzebna mi Wasza pomoc bo sam nie moge tego znalesc.Czym w głównej mierze różniły sie silniki M30B35 i M30B35 BiTurbo? Pojemnosc ta sama co do centymetra, skok i srednica tłoka żywcem to samo. W zasadzie silnik wyglada wg. danych technicznych jak normalny 3,5 litrowy motor doposazony w 2 turbiny.Poratujcie, please!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 23 Stycznia 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 kwestii E-39 to niestety te modele cieszą się opinia wrażliwych na nasze drogi i niestety w tym już nie wymienia się dupereli lecz całe elementy. Hmm Dziadu no nie wiem. Rozmawiałem z kiloma mechanikami od BMW i każdy mówił, że e39 doskonale funkcjonuje na polskich drogach - wybacza wiele błędów, zawieszenie przy zachowaniu felg na rozsądnym poziomie jest bardzo trwałe, a np układ wydechowy w e39 to rzecz dla warsztatów niesprzedawalna (tak mało wymian). Inna sprawa, że jak się coś z**bie, to na fest. Właśnie zmieniłem mechaniz, wycieraczek, bo klękł - 40-0 baj baj ...:buttrock:pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Mój wywiad donosi, że w E-39 starali się o odchudzenie byka przyoszczędzili między innymi na elementach zawieszenia, ponoć wahacze E-39 są bardziej wiotkie niz w przypadku E-34, dodatkowo w tym drugim można wymieniać poszczególne duperele a w tym pierwszym niestety już nie, czyli np jak w Mitsubishi wymieniasz cały wahacz za 400zł a nie kpl silentblocków zna obie strony za 200. P.S. Powyższe i tak mnie nie zraża do nowszej skórki piatki :buttrock: Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 czy czesci do 316-318 coupe sa drozsze niz do compacta i sedana? bo slyszalem ,ze zawiecha jest drozsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pixel Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Mam w firmie BMW X-5, takie niby enduro samochodowe. Po fakturach widzę jak się pieprzy. Gorzej niż zwykłe fabie. Żeby nim jeszcze jeździł jakiś akwizytor albo inny peteh i napierdzielał po budowach - to rozumiem. Ale jeździ dyrektor - w sposób spokojny i normalny, po drogach asfaltowych, raptem 3 lata.Dla mnie to kicha nie samochód. Myślalem ze to są dobre auta i mi sie podobaja ale skoro mówisz ze sie tak psuja :icon_question: No ale pytanie skoro caly czas ten koles jezdzi po ulicy to poco kupowal terenowca :flesje: To sa auta jak ktos mieszka poza miastem na jakies wsi to przejedzie i zima ale na asfalt to nie jest dobre,chociaz na polskie drogi to wlasciwie tak jakby jezdzil po najwiekszym terenie :flesje: A fabii prosze mi nie obrazac bo mam juz 6 rok i sie nic nie zepsulo,tylko raz na rok na serwis i spokój :flesje: Jaki wniosek? Sprzedaz X5 i kupic 6 fabii :lalag: Pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisYZF Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Ja mam e34 525 24v, nie mam lpg i moze dlatego samochod pali mi w trasie do 10 litrow , a w miescie 12. Jak pojechalem bmka z przyczepka po moto 600 km w jedna strone, to spalila mi przecietnie przy 100 km/h 10l. Wiec po co mi LiPiGi ? Zreszta jestem przeciwnikiem lpg , jak pomysle ze jacys polscy specjalisci z zakladu u pana wladzia beda mi cieli wiazke , a potem bede sie tyral ze strzlami i spadkiem mocy to bastuje odrazu hehe.A samochod sie sprawuje dobrze, trzeba tylko dbac. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistrz Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Kurcze, przy tym śniegu to wam zazdroszczę beemek. Napędzik na dupcie to jest to :banghead: Mi pozostaje poganianie ręcznym w driftingu mojego japońca. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekk1200lt Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 www.mpwr.pl tam też zapraszam an forum wiele się dzieje :notworthy: Ja w posiadaniu mam BMW 540(4,4) 300kucy 400Nm i jakoś jestem zadowolony z tego autka :buttrock:Pozdrawiam Jonek:)jonek ile ci pali ta beema??tylko nie mow ze jezdzisz na gazie witam, jak zobaczyłem że pojawił się temat o kiblach ( merc ) to sobie pomyslałem , fajnie by było aby dla równowagi był też temat o bawarkach , no i jest co mnie bardzo cieszy . jestem użytkownikiem tych autek od dawna , mają świetne prowadzenie no i oczywiscie tylni naped( jedyny słuszny bo gdyby PAN BóG popierał przedni naped to chodzili byśmy na rekach :notworthy: ) jestem szczesliwym posiadaczem laleczki e34M5(s38) i e30 325ix, poszukuje skrzyni 6 do emki , gdyby ktos coś wiedział na ten temat to bardzo był bym wdzięczny za info, pozdrawiamja mam juz 4 swoja beemke 316 e 30 , 320 e 36, 525 e 34 , 530 d e 39 i powiem tylko tyle ze sa bardzo dobre ale na 1 miejscu na swiecie stoi MERCEDES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!to tyle z moich obserwacji i jazd mietkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisYZF Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 (edytowane) moim zdaniem mercedes jet ok . Jednak dla ludzi bez brzucha wielkosci pilki lekarskiej i wieku do trzydziestki sa bardziej zwawsze i lzejsze samochody. Merc jest dla dziada, a coupe merca dla fryzjera. Bez urazy oczywiscie :P Edytowane 26 Stycznia 2007 przez kisYZF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.