ks-rider Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 (edytowane) Yuby, zastanawialem sie bad nowa C-klassa. Wyszlo by 45 000 minus rabat. Po uwzglednieniu wszelakich argumentow odpadl na rzecz Hondy Civic za C-Klasse mam dwa Civic'i na dobrym wypasie. :crossy: Edytowane 30 Czerwca 2016 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Ten klor to tragedia, 10 lat sie takim bujalem :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Panowie W202 c klasa ma problem z korozją? Chodzi o bezwypadkowy bardzo zadbany egzemplarz. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Po lifcie też, ale mniejszy niż oko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 http://www.ebay.co.uk/itm/-/252465110977dizel blee Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Wolisz bene w tym modelu? :) Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 (edytowane) Wolisz bene w tym modelu? :)Zdecydowanie. Pamiętam kolega sprowadził z DE beczkę 250 z 6 cylindrami. Jak to aksamitnie i cichutko chodziło. Do czasu jak wsadził 2.0 diesla i zrobił się rechotliwy muł. Profanacja. Edytowane 19 Lipca 2016 przez Tommo Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Wolisz bene w tym modelu? :)pewnie, ze wole benzynke ;) i nie tylko w tym, ale i w kazdym innym ;) Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Te stare diesle to faktycznie grzechotniki i muły, ale te nowe już cicho pracują, są bardzo mocne i mniej palą od benzyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 dizel blee Dziadek miał W123 z 3 litrowym dieslem o zawrotnej mocy 88 KM, 1980r. Te 5 cylindrów tak fajnie klekotało, że aż przyjemnie było tego słuchać. Bardzo miękka praca, niby mułek ale po wciśnięciu gazu nie trząsł tylko spokojnie wchodził na obroty. O tym aucie można było powiedzieć, że to samochód "na całe życie" bo dziadek kupił go w 1985 roku i jeździł aż do śmierci (2007r). Potem przejął go jego syn (a mój wujek), pojeździł 3 lata i sprzedał w dobre ręce. Beczka jeździ do dzisiaj, jest po totalnej renowacji, ma żółte tablice, czasami ją widuję w Łodzi. Świetne auto, komfort podróżowania taki, że przez długie lata żadne Kadety czy Jetty tego nie oferowały. Po zakupie dziadek zakonserwował cały spód i progi. Jak Mesio miał blisko 25 lat to w niektórych miejscach zaczęły pojawiać malutkie pęcherze, które dobry blacharz zaraz usuwał. Ciekawostka: oryginalny układ wydechowy wcale nie rdzewiał ani nie ulegał przepaleniu. Eksploatacja to bajka, maskę się podnosiło tylko po to żeby dolać płynu do spryskiwaczy i raz na jakiś czas zmienić olej z filtrem, dziadek zawsze zmieniał filtr oleju i powietrza jednocześnie. Żadnego wycieku, mrozy mu nie straszne. Tego silnika to się po prostu nie dało zajechać. Nie miał za dużo mocy, po mieście potrafił spalić dychę ropy ale miał w sobie "to coś". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 (edytowane) Merole te nawet starsze uwielbiam. Marzy się kupić jakiś pięknie zadbany model 123. Szacunku do marki nabrałem jak na moich oczach na autostradzie wpadł w poślizg duży merol taki z 10 letni max. Koziołkował na maskę przednią , na bagażnik, latał w powietrzu. Wyprzedzał mnie w deszczu a u mnie było 140km/h na zegarze. W tym merolu urwało komore silnika do grodzi czołowej, urwało tył z calym bagażnikiem, a kabina nie naruszona nic i 4 osoby wyszły o własnych silach z auta. Szacun do konstruktora i do Tego na górze co szczęście rozdziela między ludzi. Edytowane 19 Lipca 2016 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 pewnie, ze wole benzynke ;) i nie tylko w tym, ale i w kazdym innym ;) To pouzywaj pare lat... Mesia na K-Jetroniku...Mam 3.0 - wcześniej 2.3 w benie - życze powodzenia... w codziennym uzytkowaniu w naszych polskich warunkach.Cięzki kawałek mechanikowania... Quadrat - dobrze pisze o "dizlu". Ale fanaberia i praktyka to nie to samo...Mimo iz nie lubie "dizli" mam wielki szacunek dla starych silników Mercedesa - choćby 250 - dizla pieciocylindrowego bez turbo. P.S.YUBY- trzymaj poziom... chociaż odrobinę wyższy... Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 ..ale mial w sobie "to coś".Czyli Senymenalna gwiazdka ;) - Fajnie, bo z tego co czytam to moge wnioskowac, ze byla w dobrych rekach- a w zamian - i wdzieczna :)ale klekotala :P Milo, ze bywaja jeszcze prawdziwi pasjonaci, ktorzy dbaja o swoje gabloty, nie na zasadzie walne se dobra felge i bedzie GIT. Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 To pouzywaj pare lat... Mesia na K-Jetroniku...Mam 3.0 - wcześniej 2.3 w benie - życze powodzenia... w codziennym uzytkowaniu w naszych polskich warunkach.Cięzki kawałek mechanikowania... 3.0 w benie na KE wychodzily 2 motory. M103 i M104 jaki miales?wiadomo jakby nie patrzec jest to przestarzala technologia no i nie nadaje sie raczej do codziennego uzytkowania. Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Nadal mam - M103.Uzytkowany na co dzień. ;) Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.