lobuz26 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 gratuluje uważam,że to dobry wybór przy Twoich preferencjach użytkowania :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 no no rowniez grautluje zakupu :) . szkoda ze wczesniej nie zajrzalem do tematu bo kolega gadimex, rowniez jozefow, ma do sprzedania piekna drz400 na zawieszeniu od wr'ki - wg. mnie maszyna idealna! mega zawias i bardzo trwaly silnik.pzdr ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Brawo! Jeden z niewielu na tym forum, który poza gadaniem o kupnie sprzęta, faktycznie moto kupił :D JEJEJEJE Cała prawda :D :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jastrzab77 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Dzięki koledzy . Powiedzcie mi jeszcze gdzie w Wawie - okolicach można porządnie przeserwisować moto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Dzięki koledzy . Powiedzcie mi jeszcze gdzie w Wawie - okolicach można porządnie przeserwisować moto ? Witam, Ja też swoją DRZ-kę kupiłem od pierwszego wejrzenia. Gdzie mieszkasz konkretnie w Wawie - bo można i u Pawła (ale to zielonka) albo u Sancheza - drożej ale za to Otrębusy... Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 (edytowane) Mój brat również śmiga na DRZ wersja kopana, w 2000roku określona przez MOTOCYKL jako "Nowa broń", motocykl naprawde mocny, bardzo przyjazny, dobrze sie prowadzi, a co ważniejsze nie wymaga tak czestych serwisów jak WR czy EXC, jednak trzeba pamietac, że jeżeli motocykl jest użytkowany w terenie olej zmieniamy co 1500 (dotyczy wersji E i kopanej) rególacje zaworów nie wiem dokładnie, jeżeli sprzeta używamy na ulicach zmiana oleju co 3tys.Gratuluje maszyny, niech sie spisuje jak najlepiej :) Edytowane 30 Grudnia 2006 przez Enduroboj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reminator Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 no coz powtorze sie po raz "n" wsadz dupsko na moto i sie sam przekonaj dla mnie nie ma wielkiej roznicy na zawodach nie bedziesz smigal wiec wyboerz to co bedzie w lepszym stanie...szczesliwego nowego roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 no coz powtorze sie po raz "n" wsadz dupsko na moto i sie sam przekonaj dla mnie nie ma wielkiej roznicy na zawodach nie bedziesz smigal wiec wyboerz to co bedzie w lepszym stanie...szczesliwego nowego roku Nie wiem czy zauwarzyłeś ale już kupił moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jastrzab77 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Witam, Ja też swoją DRZ-kę kupiłem od pierwszego wejrzenia. Gdzie mieszkasz konkretnie w Wawie - bo można i u Pawła (ale to zielonka) albo u Sancheza - drożej ale za to Otrębusy... Konkretnie to w Jabłonnie . Więc Zielonka byłaby najlepsza . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubey Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 witam - skoro zgromadzilismy juz w tym temacie grono drz-owcow - mam pytanie do uzytkownikow: wiadomo, ze w terenie kozak, ale jak w drz-ce wyglada ochrona przed wiatrem przy szybkosciach rzedu 90-120? czy da sie tym jechac w jakies dluzsze trasy, czy chce leb urwac? cwiczyl ktos jakies akcesoryjne, nieco wyzsze owiewki?no i jeszcze moje kolana pytaja: czy bardzo wieje po nich, czy bak odgina cos struge powietrza na boki?dzieki za odpowiedzi pozdrawiamdub Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Dubey kup nakolanniki i zapomnij o przewiewaniu kolan :buttrock: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satun Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Witam, Tez sie zastanawiam nad zmiana mojej DR350 na cos ostrzejszego. Najbardziej sie sklaniam do WR4xx/DRZ400E. Zastanawia mnie dlaczego silnik DRZ jest uwazany za trwalszy niz w WR i DRZ ma byc sporo tanszy w eksploatacji? Przeciez w WR silnik nie jest bardziej wysilony (KM/cm3) a do tego teoretycznie wydaje sie ze WR jest solidniejszy (tytanowe zawory etc). Na razie uzywam moto do enduro nie nturystyki ale moze kiedys bym sie tez wybral gdzies dalej (moze). Za czym sie lepeij rozgladac w cenie ok 10Kpln no moze max 12Kpln raczej wiecej nie chce wydawac na moto. Aha i jeszcze jedno widze ze WR400 sa w miare tanie ale opinie o jednorazowych swiecach mnie strasznie zniechecily do tego moto. Nawet raz jak ogladalem kaka WR to wlasciciel zalal ja przy odpalaniu i musial zmienic swiece zeby odpalil - jak takie kwatki mialy by mi sie przydazac na zimnym silniku to ja raczej dziekuje a co dopiero w terenie. Czy to jest naprawde przypadlosc tego modelu, czy to zalezy na jaki egzemplarz sie trafi? pozdrawiam,satun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 witam - skoro zgromadzilismy juz w tym temacie grono drz-owcow - mam pytanie do uzytkownikow: wiadomo, ze w terenie kozak, ale jak w drz-ce wyglada ochrona przed wiatrem przy szybkosciach rzedu 90-120? czy da sie tym jechac w jakies dluzsze trasy, czy chce leb urwac? cwiczyl ktos jakies akcesoryjne, nieco wyzsze owiewki?no i jeszcze moje kolana pytaja: czy bardzo wieje po nich, czy bak odgina cos struge powietrza na boki?dzieki za odpowiedzi pozdrawiamdub Witam, Nie wiem co dla Ciebie znaczy "wiatr", ale dla mnie przy prędkościach do 120 km takie pojęcie nie istnieje :smile: Wiać zaczyna powyżej 140 - 160 /h i wtedy w nakedach można myśleć o owiewkach. Latając endurakiem z prędkościami do 120 km/h na kostce po ulicy, prędzej zniechęcisz się wężykowaniem motocykla. W sumie zawieszenie jest nie poto aby trzymać moto w idealnym torze, ale żeby wybierać dziury i dawać radę przy skokach - czyli za miękkie do szybkiej jazdy. Na trasy...? Na pewno nie wersja E tylko S. Nie wyobrażam sobie długich tras szosowych robić na kostce :biggrin: ! A zakładać szosowe opony do wersji E to profanacja... Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag*magic Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Witam,A zakładać szosowe opony do wersji E to profanacja... swiete slowa vodki mu. chyba nie ma sensu rozpisywac sie nad tematem zakladania wielkich owiewek do hardE. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubey Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Na trasy...? Na pewno nie wersja E tylko S. Nie wyobrażam sobie długich tras szosowych robić na kostce :smile: ! A zakładać szosowe opony do wersji E to profanacja...mam na mysli wersje S oczywiscie, przepraszam, jesli nie bylem precyzyjny. no i zadne kostki, tylko gumy dualowe... moj zywiol to miasto (chetnie zostawiam samochod pod domem) oraz turystyka off-road, czyli drogi 3-klasy odsniezania+szutry+sciezki+polne drozki. kilka-kilkanascie kg bagazu, zadne alu-kufry. no i czasem dojazdy kilkusetkilometrowe w takie miejsca. w zeszlym roku cwiczylem to na moim moto szosowym, oczywiscie dawal rade, ale - rowniez oczywiscie - to nie bylo w 100% to, czego chcialem. nie te skoki zawieszen, nie ta waga, nie ta mozliwosc jazdy na stojaco (bokser bmw, ale nie GS). dlatego sprzedalem sprzeta i szukam czegos enduro. myslalem o transalpie, przetestowalem nawet calkiem ladny egzemplarz, wszystko fajnie, ale caly czas ciezko. przetestowalem xt600 - lepiej, ale duzy troche jak na moj gust. i wciaz ciezki. dlatego jestem coraz blizej drz-ty. a ze chcialbym jezdzic takze w chlody, zastanawia mnie ochrona przed wiatrem. mistrzem bylaby demontowalna na lato owiewka (jesli oczywiscie okaze sie konieczna...)pozdrodubps. Enduromaster - mam nakolanniki, spoko;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.