Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

o znaczy, że rejestrujesz go w polsce tak?? :(

 

No coś jest w tej ninji, może po prostu zajebista

Ja kupiłem r6 2007 1600 km przebieg, bo cena mi dobra wyszła :P, Ale bedę ją sprzedawał około maja, czerwca. No w 2008 bede miał już prawko to ta ninja bedzie napewno (ciekawy jesem jak r6 bedzie sie spisywać :P)

 

Pozdrawiam

 

P.S Jaki kolorek wybrałeś ?? :D

Edytowane przez Kacper_Aprilia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zielona... A rejestruje ją tutaj (koszt pierwszej rejestracji i podatku drogowego na rok pokrywa dealer) koszt pełnego ac i oc wyszedł mi 350 funtów, to wydaje mi się że gra nie warta świeczki, a w razie czego polskie firmy tak zaczeły by mi szukać dziury w całym ,że w końcu bym podziękowania od nich dostał i tytuł frajera roku.

A co do r6 też miałem dylemat, zaważyło to że dużo pochlebnych opini na jej temat jest w gazetach, a pozatym wyszła ok. 1400 funtów taniej niż r6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cła nie ma.

 

I też teraz stoje prze wyborem 600, gsxr czy może zx6r :biggrin:

Przy takim wyborze jest jeszcze jedna opcja do rozważenia - zx6r tańsze ale suzuki można się pokusić o start w cup lub poprostu pojechać na Dni Suzuki.

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przy takim wyborze jest jeszcze jedna opcja do rozważenia - zx6r tańsze ale suzuki można się pokusić o start w cup lub poprostu pojechać na Dni Suzuki.

jedyna opcja która przemawia za kawa to kasetowa skrzynia biegów no i niskie ceny ich na jEbay-u ( kumpel kompletna za 40$ wyrwał) :biggrin:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Zgodnie z obietnicą wrzuciłem zdjęcia kawki do podpisu, dotychczas zrobiłem na niej tylko 140 mil. Pierwsze wrażenia z jazdy - w salonie kazali mi przez pierwsze 100 mil nie przekraczac 4 tys obrotów przez pierwszą setke a następne 500 mil max. 5 tys obrotów, czyli mogę narazie tylko tyle powiedziec że przy tych 6-7 tys obrotów , to jak dla mnie bajka,składa się super, czuc że jest o wiele lżejszy od kota a przez to mój mózg wysyła pozwolenie do ciała na większe przechyły, biegi wbijają się bardzo delikatnie i cicho (a do tego ten wyświetlacz biegu na którym jade), taki szczegół jak wrzucanie 1 na postoju, odbywa się to bez żadnego szarpnięcia, czy też nieprzyjemnego zgrzytnięcia, skrzynia na 5+, zawieszenie- jak dla mnie troche za twarde, przy 1 serwisie będzie regulowane na moją wagę, wtedy opiszę subiektywniej. Jedyny minus jaki znalazłem to bardzo twarde siodło, nie to co w kocie, już myśle na przyszłe lato (a wybieram się nim do polski 1540 km w jedną strone, z postojem 2 dniowym w niemczech) zakupic żelową podkładke pod pupe , ...

Na co tu jeszcze ponarzekac : nadgarstki, troche bolą (podobno powyżej 120 jest ok, sprawdzę jak dotrę), no i na dłuszą trasę przydałaby się wyższa szybka... A tak pozatym to jestem zafascynowany tym motorkiem, Kocham te dwa kółka i czekam z utęsknieniem za słońcem, jak my wszyscy... POZDRAWIAM

 

http://www.bikepics.com/members/buster23/Default.asp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba nie jest turystyczny motocykl?, słyszałem, że sportowy ale jak chcesz to możesz obić go w lepszą kanapę, założyć wysoką szybkę, podgrzewane manetki, gmole, stelaże pod kufry :smile:

 

Pozdro, super sprzęcik i w jedynym słusznym kolorze ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyny minus jaki znalazłem to bardzo twarde siodło, nie to co w kocie, już myśle na przyszłe lato (a wybieram się nim do polski 1540 km w jedną strone, z postojem 2 dniowym w niemczech) zakupic żelową podkładke pod pupe

Nie tędy droga kolego - ja proponuję raczej amortyzator skrętu, crash-pady, komplet sportowych owiewek i na tor cisnąć bydle.

Swoją drogą ciekaw jestem, jak Ci się moto "turystycznie" sprawdzi. Trzymam kciuki, piękna bestia!

pozdr

Michał, Wrocław

KTM EXC-R 530 Six-Days, Husaberg FS 650 Force

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"To chyba nie jest turystyczny motocykl?, słyszałem, że sportowy ale jak chcesz to możesz obić go w lepszą kanapę, założyć wysoką szybkę, podgrzewane manetki, gmole, stelaże pod kufry "

 

Szybke planuje zmienic na taką, założyłem crash pady, a stelaży jeszcze niema w ofercie. Aha zamówiłem coś takiego bo strasznie mnie wkurzało to że po przejechaniu po mokrej nawierzchni cały spód łącznie z wydechem był upierdzielony jak jasny gwint.

Kurcze ,a w salonie jak go brałem to mówili że to turystyk :) , ktoś tu kłamie i niewiem kto...

A tak na serio czuje jak mnie zjedziecie ale mam zamiar od czasu do czasu jechac nim na tor (8 mil odemnie jest cosik takiego ) , dojezdzac nim do pracy, i polatac troche po angli, walii i szkocji w celach turystycznych, czekam na baty :) i proszę o pokute :biggrin:

 

 

ps. zajebi__ie podobają mi się super sporty, zawsze chciałem coś takiego, ale raczej w sobie niemam ducha maniaka prędkości, myślę że jeżeli finanse pozwolą to tak za pare latek w garażu będe gościł coś w stylu 1400GTR lub ZZR1400... Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...