dżej_si Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Jeszcze raz witam!Ciągle jeszcze nie kupiłem tego mojego pierwszego, bo stale mam jakieś dylematy. Tym razem pojawił się na horyzoncie inny Drag Star 650, którym sprzedający zabił mi ćwieka, bo już byłem zdecydowany na konkretny model (zresztą za Waszą poradą :biggrin: ). Tym razem proszę Was o radę, który model uważacie za lepszy i dlaczego. 1. Ten model już raz opisałem. Przypomnę tylko, że jest to moto z sierpnia 2000, przejechanych 8500 km. Moto zadbane, garażowane, bezupadkowe i bezwypadkowe.http://resized.file.sc/anon/EJmZ4SFj.jpghttp://resized.file.sc/anon/hgdmcF29.jpg 2. Ten model pokazałem natomiast w ostatnim moim poście, odnośnie pytania o zmianę siedzenia. Jest to moto z 1998 roku, sprowadzone z Niemiec z salonu Yamahy, przejechane 32000 km. Nie jeżdżony w Polsce. Bezwypadkowy.http://resized.file.sc/anon/nVDQJX73.jpg Cena za obydwa jest niemalże taka sama. Obydwa są do rejestracji w Polsce.Wydaje mi się, że to chyba wszystko, co mogłoby być ważne w ocenie porównawczej tych motorków. Dzięki za opinie.JC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Wizualnie lepsza jest opcja nr.2 ale osobiscie kupiłbym nr.1.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemon Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Cena za obydwa jest niemalże taka sama. Obydwa są do rejestracji w Polsce.Wydaje mi się, że to chyba wszystko, co mogłoby być ważne w ocenie porównawczej tych motorków. Jesli jest tak jak piszesz to brałbym pierwszego. Młodszy, mniejszy przebieg... A czy wizualnie ładniejszy to kwestia gustu. Osobiście i tak chciałbym zrobić moto "pod siebie" . Cytuj Człowiek wolny idzie do nieba taką drogą, jaka mu się podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Wizualnie lepsza jest opcja nr.2 ale osobiscie kupiłbym nr.1.Pozdrawiam.Nic dodać, nic ująć :biggrin: :bigrazz: :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 (edytowane) Różnią się tak drobnymi detalami, że rocznik i przebieg przemawia za nr 1. No chyba, że bezpośredni kontakt może jeszcze coś zmienić, bo diabeł tkwi w szczegółach :biggrin: .PS. A poza tym nr 2 to wersja custom, a Ty chciałeś classica chyba. Edytowane 6 Października 2006 przez Dymsha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 bierz classic'a - 4 x mniejszy przebieg. Poza tym jak lubisz choppery, to w classic'u zmień błotniki na krótkie, kierałę i siedzenie - będziesz miał choppera na grubym przodzie :biggrin: - cała zima przed tobą!pzdr Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżej_si Opublikowano 6 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Dzięki wszystkim za sugestie. A poza tym nr 2 to wersja custom, a Ty chciałeś classica chyba.Ja chcę przede wszystkim Drag Stara. Fakt, skłaniam się bardziej ku wersji Classic, ale nie jest to warunek konieczny. Pierwotnie pytałem o Classica, bo jedyne moto, które miało bardzo dobry stosunek jakość-cena (w interesującym mnie przedziale cenowym), to właśnie Classic. No ale teraz napatoczył się ładny Custom i trochę namieszał :biggrin: Przy okazji mam jeszcze pytanie do wszystkich: w Classicu przednie amortyzatory mają takie tuleje (chyba) ochronne, w Customie tego nie ma. Do czego dokładnie te tuleje służą i czy można je ew. zdjąć, żeby amortyzatory wygladaly jak w Customie? Abstrahując od estetyki (customowe bardziej mi się podobają), ktoś mi powiedział, że te tuleje mogą powodować dodatkowy, mało przyjemny hałas. Coś na zasadzie tuby. Może są jeszcze jakieś za i przeciw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Bezapelacyjnie Classic, szczególnie jak zamierzasz jeździć z kobiełką. Absolutnie. To względem typu.Zaś względem tych 2 konkretnych to też Classic, młodszy i przebieg mniejszy, mocna przewaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodar Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Jeżeli masz wybrać któregoś z tych motocykli to ja radzę pierwszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkronin Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 jak nic decyduj sie na nr1. rok i rzebieg jest bardzo wazny (lecz wazniejsze jest jak trajktowane bylo moto... - lecz tego nie jestes w stanie sie dowiedziec) zwracaj cholernie duza uwage na to ktory moto sie lepiej wkreca na obroty... bo raczej nigdzie indziej ci nie dadza zajrzec... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cender Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 ojjjj - Mister wchodzisz na cienki lod tutaj - masz moto z pewnego zrodla, od kumpla z przelotem 8tys km, a zastanawiasz sie nad tym czy wziac inny bo ladnie wyglada, ehhh Stary. Bierz 1. i sie nie zastanawiaj. Pierwszy to okazja jakich malo (jesli jest tak jak napisales z tym przelotem i ze sprzedajacy to twoj kumpel) KUPUJ I NIE KOMBINUJ BO PRZEKOMBINUJESZ Pozdro,Cender Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżej_si Opublikowano 6 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Wielkie dzięki za wszystkie sugestie. Utwierdziły mnie one tylko w podjęciu decyzji. Może pytanie o amortyzatorach z wcześniejszego mojego posta powinienem byl zadać w innym dziale, ale może tak przy okazji ktoś by mi odpowiedział. Da się coś z nimi zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 (edytowane) "Tuleje", o które pytasz, to tzw. szklanki. Pomagają nie kolekcjonować na rurach widelca much i innego paskudztwa, które potem potrafią przecierać uszczelki goleni. Nie stwierdziłem powodowania przez nie jakiegokolwiek przydźwięku w żadnym z moich 3 Drag Starów.Pamiętaj, że w customie niższa kierownica narzuca inną sylwetkę jeźdźca. Za szybą co prawda nie idzie więcej powierza na klatkę, ale ręce masz niżej opuszczone. Kierę można oczywiście zmieniać, ale po co? W classicu więcej stali w miejsce plastikowych błotników customa.Motorek nr 2 wygląda mi na przerabiany pod dosyć wysokiego gostka: aftermarketowe, obniżające siedzenie + przesunięte do przodu podłogi (!) = długie kończyny dolne. Nie brałbym tego bez przymierzenia się. Edytowane 6 Października 2006 przez x. Maślak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżej_si Opublikowano 6 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Motorek nr 2 wygląda mi na przerabiany pod dosyć wysokiego gostka: aftermarketowe, obniżające siedzenie No właśnie, siedzenie. Poruszyłem ten temat w moim wczorajszym poście, ale jeszcze nikt mi nie odpowiedział na pytanie, które mnie najbardziej nurtuje: czy to zmienione siedzenie powoduje większy komfort jazdy (to można stwierdzić przymierzając się do motoru), no a przede wszystkim czy po dłuższej jeździe na takim siedzeniu odczuwa się mniejsze zmęczenie, czy ból kręgosłupa (tego niestety nie stwierdzę od razu)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon470 Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 witamja polecalbym classica-chyba to byla wersja 1.Moj ojciec ma takiego i naprawde jest to fajny motorek.(ciezki, dobrze trzyma sie drogi a szersza opona z przodu pozwala na odwazniejsze dohamowania:)Wazne ze ma szybke-to naprawde podnosi komfort jazdy.I na moj gust clasic lepiej sie prezentuje:))Aha i wazne zeby mial puste wydechy-wtedy jest az milo posluchac:)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.