Skocz do zawartości

dżej_si

Forumowicze
  • Postów

    227
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dżej_si

  • Urodziny 07/24/1967

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    Drag Star 1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1352448
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia dżej_si

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. Tak, ma oznaczenie DOT - Department of Transportation. To jest właśnie taki ichni urząd zajmujący się homologowaniem wyrobów używanych w środkach transportu.
  2. Niestety nie jestem w stanie zaspokoić Twojej ciekawości, ponieważ koleś niczego specjalnego nie powiedział. Kiedy mu powiedziałem, że podczas przeglądu diagnosta sprawdzał światła na ścianie i nawet słowem nie zwrócił mi uwagi, że coś może być nie tak, odpowiedział mi, że od 1-go stycznia zmieniły się przepisy. Nie miałem okazji go zapytać, co za przepisy, bo akurat jego kolega namierzył gościa z Emiratów, którego skasowali na "pińcet", a ja nie chciałem na siłę przedłużać rozmowy, bo też miałem coś na sumieniu (na co władza nie zwróciła dotychczas uwagi). Ale popytam wśród znajomych i jak tylko coś będę wiedział, to niezwłocznie Was o tym poinformuję. JC
  3. Kontrolujący mnie policjant powiedział, że wszedł nowy przepis od 1 stycznia.
  4. Nie, nie zabrał, ale się głośno zastanawiał, czy mi zabrać. Ponieważ rozmowa przebiegała kulturalnie i bez emocji, wystarczyło mu że mu powiedziałem, że coś z tym zrobię.
  5. Witam, dzisiaj zatrzymał mnie policjant do rutynowej kontroli. Oglądał motocykl na prawo i lewo, i mimo, że miał podstawy przyczepić się do innych rzeczy, to on akurat przyczepił się do świateł, a konkretnie do świateł pozycyjnych i reflektora. Twierdził, że na pozycyjnych światło przednie nie powinno się świecić na pomarańczowo (tu mu przyznaję rację), ale po "wsadzeniu" głowy w reflektor zarzucił mi także, że nie ma on dopuszczenia na Europę. Na moje pytanie, czym się w takim razie różni reflektor "na Amerykę" od reflektora "na Europę" odpowiedział, że w Stanach są światła symetryczne, a w Europie asymetryczne. Na moje zdziwienie, że może to dotyczyć aut, ale nie motocykli odpowiedział, że w tych reflektorach inna jest kreska światła. Co Wy na to? Czy muszę zmienić reflektor, jak sugerował "Pan władza"?
  6. Przeklejam treść posta z działu poświęconego Drag Starom, ponieważ tak właściwie nie wiem, gdzie ten temat najlepiej pasuje: Witam, jak w temacie. Coraz bardziej skłaniam się do wymiany wydechu (VStar 1100, 2007 rok), ale trudno wydać tyle kasy kupując coś, czego się dokładnie nie zna. Dlatego też chciałbym prosić kogoś z Wrocławia lub okolicy, kto ma tuningowy wydech, żeby poświęcił mi dosłownie 5 minut abym mógł posłuchać jak to to gada. Co do firmy, to jeszcze nie podjąłem decyzji, dlatego też może być to wydech Cobra, V&H, Kaliński itd. A propos Kalińskiego, ktoś już pytał o wydech z tej firmy, ale tylko jedna osoba odpowiedziała. Dlatego też powtórzę pytanie: czy ktoś ma doświadczenie z wydechami tej firmy? Chodzi o opinię na temat produktu, bo co do jakości obsługi, to jest tego sporo w necie. Pozdrawiam
  7. No więc po wymianie paliwa chyba wszystko jest OK. Szedł 150 bez zająknięcia. Czyli przestroga dla mnie i dla innych, żeby nie kupować vpowera i innych tym podobnych wynalazków. Nie wiem, czy to dlatego, że stare, czy że inne niż normalnie, ale wniosek jest taki, że nie ma co kombinować, tylko lać zwykłą 95-kę. A tak przy okazji, ma może ktoś w Drag Starze zamontowany zewnętrzny filtr paliwa? Mniej więcej taki, jaki jest w samochodach? Czy wpięcie takiego filtra w przewód zaraz za kranikiem to dobry pomysł? Jakiego filtra szukać? Macie jakieś tipy?
  8. Dzięki za rady. Problem pojawiał się nie tylko przy 140 km/h. Pisałem, że przy 80, a nawet na postoju. A czy gasł, czy się dławił? Można powiedzieć że i to, i to. Raz się dławił, ale zaraz potem zaczynał pracować normalnie, innym razem dławił się, ale aż do zgaśnięcia. Wczoraj spuściłem ostatnie dwa litry benzyny (filtrów od kranika nie czyściłem, bo nie było potrzeby), zalałem nowym paliwem i jak na razie spokój. Czekam, co dalej. Mam nadzieję, że problem minął. Jeśli nie, to się na pewno zamelduję. Tymczasem pozdrawiam i życzę wesołych Świąt.
  9. Witam, wczoraj zrobiłem swój pierwszy wypad na moim nowym moto i niestety miałem małe problemy. Przy 140 km/h silnik przestał pracować. Pierwsza moja myśl, że może cholera ma jakieś odcięcie, bo idealnie na 140 przerwał, no ale szybko sobie uświadomiłem, że to przecież bzdura. Maszyna (chcąc nie chcąc) zwolniła do 130 km/h i wtedy silnik zaczął znowu pracować. Po paru kilometrach to samo, ale już przy 80 km/h. I tak a piat od nowa co parę kilosów. Raz zgasł mi nawet na skrzyżowaniu, ale po odkręceniu rezerwy odpalił. Co do przyczyny, to podejrzewam, że to wina paliwa, bo niestety dałem się namówić na zatankowanie v-powera, jako że mieli w promocji. Cholera nie chciałem tego brać, ale benzyniarz tak mnie namawiał, że uległem. Ktoś mi dzisiaj powiedział, że stare paliwo (a przypuszczalnie właśnie chcieli się pozbyć starego v-powera) żeluje. Jeśli tak, to sądzę, że jakiś zżelowany syf mi zatyka przewody. Czy jest może jakaś substancja, która to gówno rozpuszcza? Czy może jednak przeczyścić mechanicznie? Pytanie tylko jak?
  10. Pozwolę podczepić się do tematu. Miał/ma może ktoś do czynienia z takim alarmem? http://allegro.pl/rtx-motogp-pro-profesjon...1403801043.html Jestem świadom, że przed kradzieżą nie uchroni nawet najlepszy alarm, ale amatorów i gówniarzerię może odstraszyć nawet i taki. Mnie chodzi tylko o to, czy ten konkretny model reaguje w miarę czule na wstrząsy (zależy mi na tym, bo nie stawiam motocykla przy ruchliwej ulicy, ale będzie on narażony na klejące ręce małych dzieci), czy jest bezawaryjny, no i w ogóle może ktoś ma jakieś ciekawe spostrzeżenia, którymi mógłby się podzielić. Dzięki z góry.
  11. Właśnie przeczytałem stosowne Rozporządzenie i nie ma tam informacji mówiącej o tym, że wyłączone nie mogą świecić świtałem ciągłym.
  12. Jeszcze dwie rzeczy: w moim VStarze 1100, gdzie reflektor + lightbary świecą się cały czas, świecą się bez przerwy również przednie kierunkowskazy (tylko przednie). Kiedy włączam migacz, kierunkowskazy migają poprawnie, ale po ich wyłączeniu znowu świecą światłem ciągłym. Czy tak to jest w tych wersjach? I jeszcze powtórzę pytanko sprzed kilkunastu dni: gdzie macie umieszczoną centralkę alarmu? W DS 650 miałem pod siedzeniem, ale jak wpadłem w większą dziurę, to się zgniotła.
  13. Na to liczę. Jeszcze jedna rzecz: wczoraj odkryłem, że w skrzynce bezpiecznikowej pierwszy bezpiecznik ma moc 25A. Wg schematu przyklejonego do skrzynki powinien mieć on moc 15A (wg manuala też 15A). Czy to, że ktoś wsadził tam bezpiecznik 25A może wynikać z tego, że zamontowane są lightbary (tylko że były one montowane fabrycznie)? Czy może ktoś wsadził mocniejszy bezpiecznik nie zdając sobie sprawy z konsekwencji? No i przy jakim pozostać? Aha, z prawej strony wnęki na klucze jest coś w stylu gniazdka - taki plastik z podłużnym otworem. Do czego to może służyć?
  14. Dzisiaj przetestowałem moją maszynę. Niestety ma chyba najniższą z możliwych szyb. Jestem przyzwyczajony do szyby o średniej wysokości, tak że chyba będę potrzebował nieco czasu na zmianę przyzwyczajenia. Teraz niestety trochę zawiewa. O sygnał dźwiękowy pytałem dlatego, że w "650" miałem takowy i nie wiedziałem czy jego brak w "1100" to normalne, czy nie. Ale to, że go nie ma, bardzo mi nie przeszkadza. Kwestia przestawienia się. I tak jak ktoś tu wcześniej pisał, po jakimś czasie kierunki wyłączają się same. Bardziej przeszkadza mi podłoga. Jestem przyzwyczajony do zwykłych podnóżków i chętnie bym wywalił obecne ustrojstwo. Czy te trójkąciki na manetkach to dobra rzecz, okaże się pewnie w trasie, kiedy łapa będzie już nieco zmęczona. Wydaje mi się, że pomaga to odpocząć dłoniom. I jeszcze jedno pytanko: czym usunąć fabryczną naklejkę z baku, tak żeby nie zniszczyć lakieru? Czy benzyna ekstrakcyjna może uszkodzić lakier?
  15. Dzięki za odpowiedzi. Cholera, tak to jest, jak się kupi moto na koniec sezonu. Niby fajnie, bo cena OK, ale człowiek już chciałby wskakiwać i pomykać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...