Skocz do zawartości

x. Maślak

C.Y.C.
  • Postów

    350
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O x. Maślak

  • Urodziny 06/25/1963

Informacje profilowe

  • Lubię
    harcerz, żeglarz, gitarzysta, lekkie 4x4
  • Skąd
    Sobowidz GDA

Osobiste

  • Motocykl
    XVS1100 XTZ750
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.christiancentaur.riders.pl

Osiągnięcia x. Maślak

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. Witam Praktyków MT01. Chcę prosić o pomoc w związku z DB-killerami do Akrapovic'a. Ktoś z Was wie, gdzie można je oszczędnie nabyć? A może mógłby zwymiarować? Dłuższa jazda na otwartych zabija kolejnego w szyku... Dzięki z góry.
  2. Drodzy, dziś w nocy opędzlowano mój garaż. Nie sądzę, aby ktoś próbował sprzedać V-Stara (amerykan) w całości, ale na wszelki wypadek: JYAVP11EX5A077263, czarny 1100 w wersji custom z 2004, charakterystyczne kuferki H&B i szyba Aero-tech GIVI, filtr MotorcycleEnhancements przed silnikiem, podgrzewane manety. Dajcie znać, gdyby się Wam rzucił w oczy. Nie tylko w moto zapowiada mi się przerwa na lata, bo ukradzino także silnik do łodzi, koła zimowe do wozu i kosiarki do parafialnego ogrodu. Rowerem wzgardzili Pozdrawiam. Na jajcarni i tak byłem ostatnio pieszo z braku czasu na przygotowanie motka. Niedawno zrobione fotki (myślałem o sprzedaży) są tutaj: http://www.sobowidz.diecezja.gda.pl/album/
  3. A ja myślę, że to kwestia tych drgań, których przy pewnych obrotach / prędkościach nie potrafili Japońcy pokonać w 650 i 1100, generowanych właśnie przez (nie-)zgranie silnika z kardanem.
  4. x. Maślak

    Virago 535

    Skoro pytasz: nie ma sensu. Różne konstrukcje nie ułatwią dopasowania, a pojemność 250-ki za mała IMVHO na obciążanie kardanem. Jeśli chcesz jeździć nadal XV250 lub przekazać komuś z bliskich, załóż do niej scottoilera, żeby łańcuszek mieć zawsze tłusty, a felgę czystą, podobnie jak sakwy...
  5. Skoro wywołano moje pisanie sprzed paru lat, to dodam tu tylko, że koleżanka Asia z 3City właśnie wróciła z samotnej wyprawy na XVS650 do Hiszpanii, w sumie 8555 km. Sprzęt spisał się świetnie, klocków hamulcowych starczyło na góry, a opon na dobre (także w zdzieraniu) europejskie asfalty. Nie przestanę chwalić mniejszego Drag Stara jako ładniejszego (nie chodzi o gusta lecz o dopracowanie designu), oszczędniejszego w spalaniu i lepszego w garażowym serwisowaniu samemu. Nie przestanę chwalić większego brata jako posłuszniejszego w zakrętach, lepiej kontrolowanego w hamowaniu, dynamiczniejszego i mniej wrażliwego na podwójne obciążenie. Ale nie wybiją mi z głowy sympatii do Virago 535, najzwrotniejszego chopperka, z silnikiem nie do zdarcia. Niektóre turystyczne enduro nie dadzą mu rady ani w jednym, ani w drugim. Tylko zbyt wysokim być nie wolno...
  6. Oczywiście, że historia historii nierówna. Nie napalaj się, weź człowieka, który Drag Stary zna (np. Marka M4 z Radzionkowa), niech się przyjrzy z bliska i przejedzie na tym sprzęcie. Zobaczcie wspólnie ile przy owej "historii" i rdzy mozna stargować, namyślcie się jeszcze ze 2 razy przeglądając papiery sprzeta (udokumentowany albo i nie przebieg, przeglądy). Może pomoże jakaś konkurencyjna oferta do rozważenia.
  7. Widzisz, przy poprzednim moim XVS przez cztery kolejne przeglądy (ponad 40 tys. km) nie regulowałem fabrycznie ustawionych zaworów: wszystko pozostawało w wyznaczonym zakresie i do tego funkcjonowało świetnie. Jeśli do Twojego czy innego V-Stara zalożono aftermarketowe wydechy, to pewnikiem za oceanem przeregulowano i zawory i gaźniki. Raz ruszone łatwiej puszczają - może to aż nazbyt proste. Poza tym, bez tej wstępnej fazy tłumienia (w połączonej części cygar) zawsze będziesz miał wyczuwalnie słabszy dół. Ale znajdziesz na naszym forum Kolegów, którzy z tą teorią się nie zgodzą. Zyczę sukcesu w rozwikłaniu zagadki.
  8. Epterode, że tak nieśmiało zapytam: jakie masz wydechy? U Propita w avatarze widzę nieoryginalne i - chyba - nie połączone między sobą. To może być przyczyna nierównego przyspieszania i "kopa" dopiero na pewnym poziomie obrotów.
  9. x. Maślak

    Virago 535

    Jesli teraz nie wyregulujesz, to niedługo bedzie "lepiej", nowe świeczki też się zaplują. Daj zaworki i gażniki do ustawienia - nie poznasz motocykla!
  10. Może to niepotrzebne trucie, ale czy po przeczyszczeniu filtrów K&N naoleiłeś je powtórnie?
  11. Cześć, poczytaj najpierw trochę o skutkach takiej operacji i dźwięku, który otrzymasz w niektórych wątkach. Chyba że budujesz tylko moto na wystawę, albo masz zamiar trzymać na "wysokich" (jak na chopperasa) obrotach. Osobiście zachęcam do pozostawienia oryginalnej puszki tłumiącej pod akumulatorem i głównym zbiornikiem.
  12. Nie zgadzam się, Michał! Zwłaszcza w Drag Starze zabraknie wstępnego tłumienia i połączenia między kolektorami, które oryginalnie jest zrobione na "tłumikach". Regulacje, jak zanaczają inni Koledzy, praktycznie konieczne - inaczej szybko ponadplają się gniazda zaworowe.
  13. A to ciekawe, bo ja w Gradzie Gwiazd - moim "bieżącym XVS" - założyłem średni apehanger wysokości 31 cm i przewodów starcza. Fakt, zdjałem bak i plastikowe okładziny główki ramy, żeby wypleść zapas okablowania na zewnątrz, ale swobodnie starczyło!
  14. Krótko, bo jakby nie ten wątek: super pogoda i same rekordy. 642 maszyny (przynajmniej). Najtwardsze Dupsko przyjechało z Walii (pomne poprzednich edycji) = 30 godzin z przerwami na tankowanie, więc wypróbowani Przyjaciele z Kurnika czy Wa-wy nie mieli tym razem szans. Dużą ekipą przyleciała też Bydgoszcz. Parada-spacer ponad 40km. Szybcy wyskoczyli na lotnisko w Borsku. Zajrzyj w poniższy temat i podllinkowane galerie: http://www.moto3miasto.pl/viewtopic.php?t=3779
  15. Odwzajemniam pozdrowienia :icon_razz: Po tym ostatnim tekście chyba zrozumiałem Twój problem. Nie potrzebujesz większej pojemności, ale sprzętu. ktory wyżej kręci. W tym momencie mam dla Ciebie coś super (aczkolwiek nie produkowanego już, to można sprowadzić sobie egzemplarz prawie fabrycznie nowy - kolega to udowodnił): myślę o Hondzie Magna 750. Przy jeździe, jaką - wydaje się - lubisz (pozycja, osiągi, dynamika, wysokoobrotowość), jest bezkonkurencyjna. Kawa Eliminator wymięka. Dla mnie brak jej tylko kardana, no ale to dla mnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...