Skocz do zawartości

Cender

C.Y.C.
  • Postów

    183
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Cender

  • Urodziny 01/03/1973

Osobiste

  • Motocykl
    Triumph Speedmaster '07
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa, PL

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Cender

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Miejsce parkingowe w podziemnym parkingu. Cena do dogadania.
  2. Jeśli interesuje Was miejsce na Bruna (na tyłach SGGW) dajcie info na PW. Parking podziemny w apartamentowcu, ochrona 24h na dobę
  3. Triumph wprowadza na rynek nową wersję Rocket'a - Roadster. RIII Roadster będzie dostępny w 2 kolorach - czarny metallic lub mat. Zasilany będzię zmodyfikowanym silnikiem o poj. 2294 cm3 - moc zwiększono do 146KM, moment natomiast wzrósł do niebagatelnych 224Nm. Wyposażony będzie standardowo w ABS, nową kanapę, podnóżki cofnięto o 10cm i obniżono o 2cm, dodano zegarek, wskaźnik poziomu paliwa i zapiętego biegu, poprawiono także ergonomię oraz zmieniono tylne zawieszenie - jest teraz 20% bardziej miękkie niż w standardowym RIII. Ze względu na zwiększoną moc & moment zmieniono sprzęgło oraz wał kardana. Lagi, półki, chłodnica oraz sprężyny tylnego zawieszenia są czarne dzięki czemu Roadster ma bardziej "bandycki" wygląd. Nowy jest także wydech - 3-in-2 zamiast dotychczasowego 3-in-3 No i na koniec najlepszy news - cena Roadstera w UK to 10 949 Ł czyli dokładnie tyle ile nowy Thunderbird z ABS. Jeśli ceny w PL bedą liczone podobnie oznacza to że RIII Roadster powinien kosztowac ok 55-56k PLN. Filmik: http://www.youtube.com/watch?v=CvjOZV7i3lY Fotki & więcej info: http://www.triumph.co.uk/usa/News_12128.aspx http://www.triumph.co.uk/uk/News_New%20Roc...20Roadster.aspx
  4. Cender

    Nowy Norton!

    To chyba jest bardziej przyziemne: supercharger, 240KM, 400Nm koszt 3000 funtów plus VAT. Producent TTS performance
  5. Krótko - nie pożyczac. A jak już zaszło nieszczęście to brac kasę z AC i od szefa.
  6. Każdy dealer HD to chyba oczywiste. A na e-bay niemieckim lub ang sprawdzales?
  7. Kolejna smutna wiadomośc http://www.zw.com.pl/artykul/282386,405589...clawickiej.html
  8. Z podłogami może i owszem - ja tam nie narzekałem w swoim miałem podnożki. Co do hamulców - nie wiem jakie V-Rod ma teraz - ja jeździłem V-Rodem w 2004 i porównywałem ich jakośc do hamulców Rocketa z 2004 No i jakoś wykonania HD to po prostu masakra jak za tę cenę. Moim zdaniem dyskusja RIII vs V-Rod jest trochę jałowa bo RIII nie do końca wpisuje się w żadny kanon. Jest po prostu klasą samą w sobie. Prędzej porównywałbym V-Rod'a i nowego Thunderbirda
  9. Cender

    Nowy Norton!

    200 zł/h - jak Cię stac to proszę bardzo
  10. Cender

    Nowy Norton!

    Poczytaj sobie miszczu tutaj http://en.wikipedia.org/wiki/Norton_Motorcycles a jak bedziesz mial problem ze zrozumieniem to polecam http://translate.google.com/# Poza tym gdybys kolego na angielskim uwazal to bys wiedzial że model Indiana to CHIEF a nie Cheff. To tyle w tamacie edukacji kolegi. A co do samego moto - jeśli pamięc mnie nie myli to stronka Norton Motorcycles wisiała już dobre 5 lat temu w necie. Jak narazie na zapowiedziach sie konczy. A szkoda.. BTW - Norton to nie jedyna marka brytyjska którą jakoś tam się próbuje reaktywowac - kolejną legendarną marką jest VINCENT. Co ciekawe strona internetowa jest bardzo podobna do tej Nortona z przed kilku lat. http://www.vincentmotors.com.
  11. a jakiś link - miłoby było zobaczyc jak inne moto wypadają w testach
  12. No to już semantyka - silnik jest ten sam - rożnica w zapłonie. Speedy brzmi trochę podobnie do V2 a Bonnie jak prawdziwy Brytol ;) Poza tym parametry mają dokładnie te same. Za BSA - szacun :lalag: i pytanko - czy wśród Twoich znajomych są tacy którzy chcieliby sie pozbyc Nortona Commando 750 rocznik '72/'73
  13. A orientujecie się może jak to wygląda w przpapadku Yamahy? 2 tyg mialem dzwona na Road Starze i rama jest do wymiany. Na 90% będę ją ściągał ze Stanów bo taniej - pytanko czy nabiją mi stare numery czy tez bede musial nabijac zgodnie z opisaną wczesniej procedurą? I drugie pytanie - jeśli zdecyduję się na zbudowanie customa w oparciu o technike Roadiego - czyt. inna rama własnej roboty to co wtedy? Dalej wystarczy f-ra itd? Czy tutaj mogą się pojawic schody? Dzięki, Cender
  14. Nie bede polemizował co jest szybko a co jest wolno - będąc samemu motocyklistą z kilkuletnim stażem wydaje mi się że potrafie ocenic czy kolo jechał za szybko czy też nie. Aha i na koniec moze dodam intencję mojego postu - otóz od 2 tyg leże połamany bo jakis idiota w puszce wjechał mi na czerwonym na rondzie. Wyprzedzając pytania - nie nie prowadziłem samochodu - siedziałem na miejscu pasażera. I tak sobie siedze i czytam te Forum i widze jak to "motocykowa brac" wiesza psy na puszkarzach. Wczorajsze zachowanie naszego kolegi zmusiło mnie do refleksji - i niestety z przykrością muszę to stwierdzic - jechał jak debil, totalnie bez wyobraźni. Bo gdzies oczami wyobraźni widzialem go obijającego się o boki samochodów, itd. Stad moj post ku przestrodze bo nawet jak nam się wydaje że jesteśmy widoczni to nie zawsze tak jest. A co do ironicznych wypowiedzi pod moim adresem - życze wielu bezkolizyjnych kilometrów kolegom - może kiedys Panowie zrozumiecie że także od nas zależy czy dojedziemy cali i zdrowi do domu. Życząc wielu bezkolizyjnych kilometrów i rozsądku Pozdrawiam, Cender
  15. Nie widze żadnych sprzecznosci w swoim poscie - wiem jak ja jeżdzę na moto w korkach i widzialem jak ten debil zasuwał. Zero wyobraźni. Ale jak ktoś wcześniej napisał - skrytykowałem motocyklistę - obraza majestatu. Cóż jako motocyklista wyraziłem pogląd o zachowaniu innego motocyklisty i tyle w tym temacie. A pieniacze muszą dorosnąc emocjonalnie by to zrozumiec :flesje:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...