Januszm Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 krzysiek8104 a skąd dobywały się stuki w twoim silniku? Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 20 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) krzysiek8104 a skąd dobywały się stuki w twoim silniku?Tak jakby od strony sprzęgła. Ale ciężko stwierdzić bo odgłos może się przemieszczać po metalowych częściach. Trudno postawić diagnozę gdy się bardziej słyszy tłumiki (stuki są bardzo ciche). Jutro zabieram się za silnik, więc w poniedziałek dam wam znać. Edytowane 20 Października 2006 przez krzysiek8104 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Teraz gdy silnik już wyjołeś, to po fakcie, ja bym jednak zaczął od zdjęcia prawego dekla i sprawdzenia, co się dzieje pod nim. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Tak jakby od strony sprzęgła. Ale ciężko stwierdzić bo odgłos może się przemieszczać po metalowych częściach. Trudno postawić diagnozę gdy się bardziej słyszy tłumiki (stuki są bardzo ciche). Jutro zabieram się za silnik, więc w poniedziałek dam wam znać. Witam!!jak już rozbierzesz i zdjagnozujesz przyczynę to daj znać-bo bardzo uważnie śledzę ten temat ,a i umnie coś chyba niepokojącego się dzieje chyba że to już jakaś obsesja albo nadwrażliwość. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IrekS Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Witajcie koledzy, no i u mnie się wszystko wyjaśniło - napęd do wymiany (łańcuch i zębatki), dobrze , że tylko tyle :bigrazz:Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Sprawa się wyjaśniła! Poprzedni właściciel musiał go nieźle katować :bigrazz: :icon_razz: :icon_razz: . Zresztą sami popatrzcie.... Panewki na wale są OK. http://img215.imageshack.us/my.php?image=simg5732bj4.jpg http://img216.imageshack.us/my.php?image=simg5733ik6.jpg Tutaj są czopy pod stopę korbowodu 2 i 3 gara... http://img216.imageshack.us/my.php?image=simg5750zs5.jpghttp://img215.imageshack.us/my.php?image=simg5752zv3.jpg Korbowody z panewkami... http://img167.imageshack.us/my.php?image=simg5760zj2.jpghttp://img167.imageshack.us/my.php?image=simg5761dn8.jpghttp://img100.imageshack.us/my.php?image=simg5762fb3.jpghttp://img100.imageshack.us/my.php?image=simg5763rk1.jpg Ale to co tutaj zobaczyłem przeszło moje najśmielsze oczekiwania... :buttrock: http://img291.imageshack.us/my.php?image=simg5729ws5.jpg Okazało się że na drugiej panewce był wyczuwalny luz (to chyba ten stukał), natomiast 3 panewka zaczęła się przycierać (nie ma luzu).Dobrze, że rozebrałem bo wcześniej nie słyszałem żadnych stuków. Czy to możliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Wg mnie to poprzedni wlasciciel robil tu juz jakis pseudo remont - tak aby moto tylko opchnac :bigrazz: http://img215.imageshack.us/my.php?image=simg5752zv3.jpg na tej focie wyzej - czop po prawej stronie - to sa wzery, czy sie myle ? Ja bym byl baardzo ostrozny (najlepiej to wszystko dac do sprawdzenia), szczegolnie te korbowody, bo ze zdjec za ciekawie nie wygladaja. http://img291.imageshack.us/my.php?image=simg5729ws5.jpg Chyba poprzednikowi sie panewki pokonczyly, ale silnika to juz dokladnie nie umyl. :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 http://img215.imageshack.us/my.php?image=simg5752zv3.jpgna tej focie wyzej - czop po prawej stronie - to sa wzery, czy sie myle ? To jest czop stopy korbowodu przy którym przycierała się panewka. Po tym przytarciu to są (ja to tak nazwę) "mikro-wżery". Po prostu jest delikatnie bardziej chropowata powierzchnia.Jak kupywałem moto to wsłuchiwałem się w silnik i nie słyszałem żadnych stuków (zresztą, przed rozbiórką te rozwalone panewki słyszałem jako ciche stuki), więc ciężko określić było czy silnik jest zdrowy czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Po tym przytarciu to są (ja to tak nazwę) "mikro-wżery". Po prostu jest delikatnie bardziej chropowata powierzchnia. Powierzchnia czopu musi byc idealnie gladka - nawet w samochodach ciezarowych, a w silnikach krecacych sie z tymi pradkosciami to jest niedopuszczalne. Cisnienie na tym czopie nie bedzie utrzymywane i nie bedzie mogl on przenosic obciaze - chyba ze chcesz sie pozbyc motocykla jak poprzedni wlasciciel, wtedy mozesz wymienic tylko panewki. Po drugie te stopy korbowodow ... PS. Ktory korbowod jest od tego "chropowatego" czopu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Od tego chropowatego czopu jest ten po lewej http://img100.imageshack.us/my.php?image=simg5762fb3.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 (edytowane) Te mikrowzery to wykruszanie sie warstwy utwardzonej czopa, bardzo podobnie wygladalo zuzycie krzywek rozrzadu w Hondach VF.Niestety ten wal jest do wymiany.Tez przychylam sie do zdania Urala, ze cos tu bylo zrobione, np wymienione panewki po zmieleniu jednej na tym czopie z wzerami.Skad tyle materialu ( wygladajacego na panewkowy ) w misce olejowej , przeciez nie z obecnych panewek.Najtanszy remont to polozenie chromu na ten czop i nowe panewki ( jezeli reszta czopow trzyma wymiar ) najpewniejszy to zakup dobrego uzywanego walu z korbowodami.Przejrzyj eBay.de pod tym katem Adam M.PS. Taaak - Kawasaki to padaki jak im sie tacy wlasciciele trafiaja. Edytowane 23 Października 2006 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar27 Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 To jest czop stopy korbowodu przy którym przycierała się panewka. Po tym przytarciu to są (ja to tak nazwę) "mikro-wżery". Po prostu jest delikatnie bardziej chropowata powierzchnia.Jak kupywałem moto to wsłuchiwałem się w silnik i nie słyszałem żadnych stuków (zresztą, przed rozbiórką te rozwalone panewki słyszałem jako ciche stuki), więc ciężko określić było czy silnik jest zdrowy czy nie. STARY współczuję!!!Będziesz miał pełne ręce roboty!Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Czy wkrecanie silnika na wysokie obroty bez obciazenia jest szkodliwe i moze prowadzic do defektu ??? Na pewno nie jest to wskazane dla dwusuwów, ale co do czterosowow to nie jestem przekonany. Jak roznica wewnatrz silnika ma powodowac jego ewentualny defekt podczas gazowania na luzie a ktora nie wystepuje przy pelnym odkreceniu na jednynce? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Te mikrowzery to wykruszanie sie warstwy utwardzonej czopa, bardzo podobnie wygladalo zuzycie krzywek rozrzadu w Hondach VF.Niestety ten wal jest do wymiany.Tez przychylam sie do zdania Urala, ze cos tu bylo zrobione, np wymienione panewki po zmieleniu jednej na tym czopie z wzerami.Skad tyle materialu ( wygladajacego na panewkowy ) w misce olejowej , przeciez nie z obecnych panewek.Najtanszy remont to polozenie chromu na ten czop i nowe panewki ( jezeli reszta czopow trzyma wymiar ) najpewniejszy to zakup dobrego uzywanego walu z korbowodami.Przejrzyj eBay.de pod tym katem Adam M.PS. Taaak - Kawasaki to padaki jak im sie tacy wlasciciele trafiaja. Zastanawiam się właśnie nad chromem technicznym, tylko nie wiem któremu warsztatowi/galwanizerii w Wawie dać do roboty.Jeśli macie jakichś sprawdzonych to prosiłbym o telefon albo adres na priva. POZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 no ale czy chrom techniczny zalatwi sprawe na dluzszy czas czy tylko na kilka tys? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.