Skocz do zawartości

aprilia rx 50ccm z silnikiem rotax 125ccm ktos prubował?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

gdybym ich nie widzial to bym nie pisal i sie nie klucil

 

jeszcze raz bezsens w rx 125 zawieszenie jest owiele mocniejsze i przystosowane do mocniejszego latania

 

a jak masz silnik mocniejszy w ramie od 50 to watpie zebys jezdzil delikatnie

 

sorry ale czy nie umiesz obronic sie innym sposobem niz najezdzajac na mnie?

 

ally ale czy ty nie mozesz tego zrozumiec ze jak bedziesz mial pod dupa mocniejszy silnik to bedziesz go palowal i zawieszenie nie wyrobi? czy tak Ci to Ciezko do glowy wchodzi?

Edytowane przez pikus91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdybym ich nie widzial to bym nie pisal i sie nie klucil

 

jeszcze raz bezsens w rx 125 zawieszenie jest owiele mocniejsze i przystosowane do mocniejszego latania

 

a jak masz silnik mocniejszy w ramie od 50 to watpie zebys jezdzil delikatnie

 

sorry ale czy nie umiesz obronic sie innym sposobem niz najezdzajac na mnie?

 

ally ale czy ty nie mozesz tego zrozumiec ze jak bedziesz mial pod dupa mocniejszy silnik to bedziesz go palowal i zawieszenie nie wyrobi? czy tak Ci to Ciezko do glowy wchodzi?

Nie zauwazylem zeby ktos tu na kogos najezdzaj , moze poza toba , pierwszy wyleciales z 'cwaniakiem' . Nie bede sie z toba klocil bo to nie jest na to odpowiednie miejsce , ale zawieszenie w motocyklach nie jest robione tak ze wytrzymalosc jest dopasowana na styk do mozliwosci motocykla , zawsze jest jakis zapas , ktory mozna by wykorzystac . Wiadomo ze zawieszenie sie szybciej zuzyje ale bez jaj zeby po paru km wszystko popekalo ... Nikt tu nie mowi ze to bedzie maszyna nie do podjeb* ale napewno nie rozpadnie sie odrazu , czytaj ze zrozumieniem i rusz glowa :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.bikepics.com/pictures/078397/ RX 50ccm

http://www.bikepics.com/pictures/059625/ RX 125ccm

 

PRZYJZYJCIE SIE ZDJĘCIOM!! :biggrin: ;) :crossy:

 

Jak dla mnei to po poł roku jazdy rx 50 z silnikiem 125 bedzie zostawiał 2 slady bo od dodawania gazu wahacz sie wygnie w strone łańcucha :P to taki zarcik!!

Generalnie nie wydaje mi sie aby ta konstrukcja dobrze zniosła takie zmiany. Wiekszy silnik wazy mysle ze kolo 10kg wiecej nie mowiąc o mocy przynajmniej o 25KM wiekszej co spowodowałoby szybkie zuzywanie sie łożysk w tylnej piascie i wachaczu. Do tego powinne być wieksze zembatki i solidniejszy łańcuch a nie wiadomo czy takowy sie tam zmiesci no i czy piasta przyjmie wiekszą zębatke. Zamiast 60km/h bedzie szedł ze 110km/h a chamulce moga razem z cieńszym przednim zawieszeniem tego nie znieść. Kolejna sprawa to wydech... Przeciez nie załozysz tego od 50 bo ten silnik wtedy zdechnie a ten od 125 idzie całkiem inna droga :crossy:

A teraz to co jest najwazniejsze i co wymagałoby najwiekszej przertóbki i co sprawia ze cała ta akcja STAJE SIE NIE MOZLIWA DO WYKONANIA to łancuch po przeciwnej stronie!!!!!!! :crossy: :crossy:

 

Wiem to wszystko bo juz nie raz chciałem do jakiegos moto zaadoptowac jakis tam np lepszy silnik lub do CZ silnik od KTM itp itd. Jednym słowem trzeba by miec "fantazje i pieniądze dziadku" :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakbym włozył ten silnik to by odrazu cena sprzedazy wzrosał 125 na motorower:) pozatym do sprzedania jeszce bym miał 50ccm silniczek. to jest prawda ze napęd jest po drugiej stronie i juz to oblukałęm. trzeba by było koło obrucic o 180 stopni, hamulec mozna zamontowac na drugą strone, slizgacz tez moze zmienic swoje miejsce i z tym to niema większego problemu. przednie zawieszenie mozna utwardzic przeciez wlewając gęstszy olej. A z tylnym amorem tez obvmysliłem jedna rzecz pod tą nakrętke co podwyższa amor tylni mozna podłorzyc pare podkładek i stanie sie wyższa. Ale szczerze powiem ze nie chcę się w to bawic:)

 

ps. Sory napisałem to na koncie kumpla, tu kusiek :biggrin:

Edytowane przez mortal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie jakie wy macie problemy ja nie wiem przcież to oczywiste że jak sie chce się mocniejsze moto to sie kupuje mocniejsze moto a nie zmienia silniki. Nie znam nikogo co robi takie rzeczy, (no może w stylu wiejskiego tuningu czyli silnik z wsk wsadzić do simsona), ale nie kombinowanie z silnikami. Przecież taki moto bedzie miał troche mocy i wjedziesz w pierwszą lepszą dziure i sie ro....bie. Przecież aprilla rx 50 ma zawieszenie hamulce itd jak od roweru. I na dodatek ja nie wiem jak można wsadziać silnik 125 do czegoś co jest zarejstrowane tak samo jak komarek czy simson czyli do motoroweru. Dla mnie to jest bezsens i tyle kup sobie nowe moto i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież taki moto bedzie miał troche mocy i wjedziesz w pierwszą lepszą dziure i sie ro....bie. Przecież aprilla rx 50 ma zawieszenie hamulce itd jak od roweru.

 

Lubię czytać twoje posty ;)

Albo nie widziałeś RXa 50, albo mylisz go z Derbi. Może Aprilia nie ma najlepszego zawiasu, ale na seryjnej 50 na się skakać po małych regulacjach i utwardzeniu przodu. Jeździłem na 80 pół sezonu po torze, i chociaż nie jestem jakimś mistrzem dostała nieźle w dupę ale jakoś nic się nie połamało. Nie polecam zmiany silnika na rotaxa (chociaż sam o tym myślałem kiedyś) bo koszty będą zbyt duże w porównaniu do zmiany sprzęta na większy.

 

Chyba już kiedyś pisałem, żebym pomyślał zanim napiszesz. :biggrin:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie jakie wy macie problemy ja nie wiem przcież to oczywiste że jak sie chce się mocniejsze moto to sie kupuje mocniejsze moto a nie zmienia silniki. Nie znam nikogo co robi takie rzeczy, (no może w stylu wiejskiego tuningu czyli silnik z wsk wsadzić do simsona), ale nie kombinowanie z silnikami. Przecież taki moto bedzie miał troche mocy i wjedziesz w pierwszą lepszą dziure i sie ro....bie. Przecież aprilla rx 50 ma zawieszenie hamulce itd jak od roweru. I na dodatek ja nie wiem jak można wsadziać silnik 125 do czegoś co jest zarejstrowane tak samo jak komarek czy simson czyli do motoroweru. Dla mnie to jest bezsens i tyle kup sobie nowe moto i tyle

Posiadanie KTM nie czyni cie znawca . Nie wiesz to sie nie wypowiadaj

:notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Będę szczery ta RX 50 jest zamały [ w sęsie koła rama itd.] żeby tam wkładać silnik np. Rotaxa 123 :banghead:

Jce Man co Ty pier*** za przeproszeniem. Przecież koła to standardowe 21 i 18. Co do ramy to nie wiem, a jak nie wiem to się nie wypowiadam. O jaki sĘs Ci chodzi? :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę szczery ta RX 50 jest zamały [ w sęsie koła rama itd.] żeby tam wkładać silnik np. Rotaxa 123 :D

 

 

I nastepny koles :banghead: :banghead: Rx 50 jest za maly :buttrock: :banghead: Z pierwszego oka przypomina rasowa sete a tu ze ma za male kola :) :) Moze HM CRE 50 tez jest za maly bo to jest 50 ?? Mimo ze posiada rame od cr 125 ;) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pier*** glupot , RX to nie DT , watpie zeby rama poszla. NIe przygladalem sie nigdy blizej silnikowi 125 , ale wielkosciowo 50 do 125 sa prawie takie same , jedynie silnik jest troche wiekszy i tu pojawia sie problem , bo nie wiem czy bedzie sie dalo upchnac tam serduszko od 125....

zebys sie nie zdziwil ... rama w DT jest bardzo wytrzymala wiec nie mow ze nie jest taka jak w dt .. kolego ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...