Jump to content

Yosarian

Forumowicze
  • Posts

    445
  • Joined

  • Last visited

About Yosarian

  • Birthday 07/03/1988

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    CB

Osobiste

  • Motocykl
    SP1, MV TRA 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Yosarian's Achievements

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku (18/46)

3

Reputation

  1. Daj znać jak się dowiesz szczegółowych informacji. Cel rejestracji na żółte blachy w przypadku, gdy posiada się kwity budzi wątpliwości. Co innego gdy się ich nie posiada :wink:
  2. Taką? https://imageshack.com/a/img8/729/aaairqv.jpg
  3. Jeżeli korzystasz z dozownika, sprawdź jego działanie.
  4. Ja na Twoim miejscu zmiękczyłbym palnikiem tą miedzianą podkładkę i skręcił całość.
  5. Wtyczka to pewnie TPS, bez jego podłączenia też będzie hulał. Pierwszego nie kupuj, bo niekompletny, o ile pływak może przełożysz to przepustnicę będziesz musiał dokupić. Skoro leje się z gaźnika, przedmuchaj/zmień zaworek iglicowy, bo się zawiesza. Zamontuj filtr paliwa na przyszłość. Uszczelnij, a najlepiej zmień ten "adapter" z rury PCV, bo jak łapie bokiem powietrze to nigdy nie dojdziesz do ładu.
  6. A ten drugi nie jest przypadkiem zrobiony na tkaninie z lycrą? A nie jako tako na siatce? W Bionicu "zwykłym" w upały jest gorąco, nie wiem czy w tym drugim nie będzie jeszcze cieplej. SMX nie ma przedziałka, ale z drugiej strony wygląda jakby mniej osłaniał barki, a one są częściej narażone na obrażenia niż klata. Pod tym względem zwykły Bionic przewyższa w moim odczuciu kombi Dainesa ze średniej półki cenowej. Ja na Twoim miejscu kierowałbym się głównie tym jak się czuję w zbroi, a w zasadzie czy jej nie czuję. Dopiero potem tymi różnicami. PS. Swoją drogą widzę, że model się nie zmienił od paru lat, a cena podskoczyła o dobre 300zł.. No chyba, że ten sklep taki drogi;) KS źle klikasz :tongue:
  7. Nie chcę się spierać, bo nie wiem jak sytuacja wygląda w przypadku Martensów, ale może poza faktem zmiany lokalizacji produkcji (ze względów ekonomicznych), sama firma obniżyła trwałość butów o x mniej cyklów niż miało to miejsce parę lat temu. Co jest nie jest rzadkim zjawiskiem w tych czasach. Być może rolę odgrywają tutaj poddostawcy, dostarczający gorsze skóry itp. Moim zdaniem za wiele czynników składa się na to, żeby jednoznacznie stwierdzić, że to fakt przeniesienia produkcji wpłynął na trwałość butów. Nie wiadomo również jakby ta trwałość wyglądała, gdyby buty w dalszym ciągu produkowane były w Anglii. Wiemy jednak, że pewnie byłyby droższe niż te produkowane w Azji;) Odnośnie "dotowania" gospodarki Chin, to kapitał i zyski dalej pozostają w Anglii przecież, a swoją drogą takie są koleje losu chyba. Wg mnie wyostrzona świadomość konsumencka nie jest w stanie zapobiec temu ze względu na to, że jej pole działania jest, niestety, bardzo ograniczone. Jak dla mnie koniec OT. Pozdr
  8. Yokozuna, mam zbroje Bionic Alpinestarsa w rozmiarze M + kurtkę enduro Foxa (wcześniej Scotta, która też pasowała) w rozmiarze L. Kurtka nie jest ani za luźna ani też nie krępuje ruchów. Dlatego potwierdzam wypowiedź Ks'a, że na zbroję warto kupować ciuchy jeden rozmiar większy (najlepiej oczywiście przymierzać). Jeśli chodzi o miejsce produkcji to dziwię się osobom, dla których różnicą jest to, czy towar został wyprodukowany w Chinach, Indonezji, na Tajwanie czy w Malezji. Dla statystycznego klienta wyznacznikiem atrakcyjności produktu (poza ceną) są użyte komponenty, jakość wykonania, która to zależy od standardów panujących w danym zakładzie produkcyjnym i od polityki producenta, a nie od kraju, w którym dana rzecz jest wytwarzana. Wyżej wspomniana zbroja wyprodukowana została właśnie w ChRL i mimo, że od dawna nie mam sprzętu w teren, jestem na tyle z niej zadowolony, że czeka na lepsze czasy w szafie.
  9. Witam, mam pytanie do osób zajmujących się naprawą aut, mianowicie jestem świeżo po oględzinach rzeczoznawcy ubezpieczyciela (OC). Chodzi o elementy pasa przedniego, które zostały uszkodzone i które powinny być wpisane w protokole. Jak widać ze zdjęć dostały: - wzmocnienie górne (miejsce uderzenia zaznaczone strzałką, miejsca wygięcia oznaczone "klamrami") - okular lampy prawej - pas dolny (miejsce uszkodzenia zaznaczone prostokątem) - skrzywiona jest chłodnica jak na foto - czy możliwe, że od tej stłuczki? (nie wiem w jakim stanie była przed, bo od kupna tego nie rozbierałem) Na Allegro kupić można nowe wzmocnienie górne z dwoma okularami jak i osobno, pojedyncze okulary. Rzeczoznawca zakwalifikował: - do naprawy: wzmocnienie czołowe cz. górna, formowanie przodu - do wymiany: wspornik poprzeczny wzmocnienia czołowego prawy (co to za element? Fragment okularu?) - pas dolny nie był zgłaszany i chłodnica (wyszło dopiero po zdjęciu zderzaka i owiewki chłodnicy) Czy wg Was szkody wpisane w protokole odpowiadają tym w rzeczywistości? Czy pas górny nie powinien być wymieniony, a nie naprawiany? Pasa dolny nie występuje jako element do wymiany (na Allegro nie ma :) , czy w związku z tym kwalifikował się będzie do naprawy + lakierowanie? Dzięki bardzo za odpowiedzi. Pozdrawiam ;)
  10. Najłatwiej krytykować po fakcie, natomiast na prośbę o sugestie nie zaproponować nic. Jasne, że można było zlecić stworzenie tej prezentacji grafikowi, wtedy szata nie byłaby Diabel_Piszczalka "jak z lekcji informatyki w gimnazjum". Oczywistym jest, że można było ustalić treść merytoryczną ze szkoleniowcem, żeby nie zostać posądzonym ks-rider o "nakłanianie do błędów przez amatorów". Mimo, że hasła zawarte na slajdach są zbliżone np. do tego z żółtych naklejek. Można by także nie szukać dziury w całym i docenić, że Komuś chce się robić coś więcej dla społeczności motocyklistów poza pisaniem (żeby sensownie) na forum. Na przyszłą wiosnę proponuję, żebyśmy ogarnęli sponsorów na telebimy w swoich miastach, a filmik zrobi się jeden, ogólnopolski, na podstawie sugestii forumowiczów i za składkowe na ten cel :biggrin: Pzdr
  11. Agusta 125 TRA Mniej więcej taki;) http://themvagustaco...TRA_-_1956.html Szukam opon raczej podobnych do tych jakie były w oryginale, ale nie jest to wymóg na 100%. Ważne żeby bieżnik mi się podobał/ nie był współczesny, ale żeby nie były do końca drewniane :cool: Z tym Barumem jednak dam sobie spokój, miał pójść na przód, to jest 2,5 a nie 3,0.
  12. Avon Speedmaster jest mega fajny, ale też nie ma rozmiaru. No i cena swoją drogą wysoka, jeśli sprzęt ma jeździć okazjonalnie;) Kupiłem Baruma made in czechoslovakia, takiego jak na foto, jakby ktoś miał drugą taką oponkę 2,75 R18, chętnie odkupię!
  13. Mam taką Lagunę w zesżłorocznej kolorystyce (więcej czerwonego zamiast szarego) też w rozmiarze 52. Polecam kombika za b.dobrą jakość i komfort użytkowania. Jak dla mnie nie ma co się zastanawiać. Jeśli chodzi o wygląd to ta Puma wygląda przy Dainese szpetnie..
×
×
  • Create New...