Baklazan Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 (edytowane) No i zależy tylko jeszcze... jaka ta okazja jest...Ale w wieku 14 lat ( jeśli jest prawdziwy ) po tej ospałej dr to szczerze mówiąc odradzam Edytowane 14 Września 2006 przez Baklazan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Uuups, sorki-nie spojrzałem na wiek. Odwołuję to co wcześniej napisałem, nie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Jak wolisz oszczedzic siana na moto nie kupujac pokoli coraz mocnijeszych to mozesz sie zdziwiec ze wynik wyjdzie ci taki sam bo bedziesz placil za szpitale i opieke szpitalna! Ale jak tylko ostrzegam pozdr.ty cos o tym wiesz co nie???? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Który to rok KTM?? A jak nie wiesz który to rok to jakie ma kolory. Masz jakąś fotke?? " jest zdecydowanie mocniejszy od mojej ćwiary, niepolecam, chyba że ważysz ponad 110kg i masz 2m wzrostu i kupe pary w łapach , moja ćwiartka jest ciężka do opnanowania sam mam czasami problemy a co dopiero 300"No mnie sie nie wydaje. Ja czuje tylko i wyłącznie róznice w sposobie oddawania mocy (bardziej z dołu) Jesli umiesz jezdzic to ja polecam tylko jeszcze zalezy który to rok. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raf_go Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 ... Wiesz, jeśli na DR otrzaskaleś się trochę z dwoma kołami, to pod absolutnie koniecznym warunkiem że będziesz mocno skupiony na kontrolowaniu siebie i sztuki może mieć to ręce i nogi. To nie jest tak ze wszyscy jesteśmy totalnie crejzi, i jak dorwiemy się do wielkich mocy, to do razu szpital, kaplica, a w najlepszym wypadku wieeelki strach. Możliwe też że jesteś bardziej z tych krejzi-wtedy może być też niewesoło:)....Problem z nadmierną mocą nie jest tylko wtedy jeśli ktoś nieodpowiedzialnie jeździ. Ta nadmierna moc lubi się ujawnić wtedy gdy się traci kontrolę a w terenie nie jest to rzadkością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 ty cos o tym wiesz co nie???? :> Nie ma co ukrywac dla mnie WR na tor jest zamocna! Ale na EN jets wsam raz! A tak mala kontucja to jest nic.pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Jeśli nie kochasz życia, i całych kości, to kupuj. A tak poważnie to wszystko będzie OK, dopóki nie zmęczysz się po parunastu minutach jazdy. Wtedy mniej się kontrolujesz, ręce już tak nie trzymają, i łatwo o np. nie do końca zamierzone dodanie gazu gdzieś na wertepach. Ten sprzęt ci tego nie daruje, pociągnie za sobą, sponiewiera, i będzie fajnie, jak tylko się poobijasz.Kup 125 exc i ciesz się jazdą, a takie potwory zostaw sobie na później. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 tak 300 bardzo przyjemnie sie jeździ nie musisz wkrecac zaraz silnika spokojnie mozesz wbijac wyzszy bieg, moim zdaniem super motocykl do enduro, bo na torze musisz jednak cos wiecej potrafic, a na pewno dr 125 tego sie nie nauczyłes :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Jak dobra sztuka to się nie zastanawiaj,bierz i tyle.A kto powiedział że musi odkręcać na maxa??.Wraz z postępem umiejętności będzie coraz więcej odwijał i tyle.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Ja tez mowie stanowczo bierz:) ja siadłem z lipnej Tenery 125 na TE 610 i jezdze jak wszyscy mowia nieodpowiedzialnie czytaj:(nie umiem dawac mało gazu) i zyje a moj kumpel siadł ze skutera na LC4 620 i tez zyje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Qrde wy jak zwykle nie odpowiadacie na temat!! Koles sie pyta co o ty mmotorku sadzicie a nie czy kupowac.... Napszcie jak sie takie cos sprawdza awaryjnosc, czesci itp a nie odp typu :"BIERZ!!" albo "NIE BIERZ!!". POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 ma nie brać bo : jest bardzo czuły na manetke, jakieś omsknięcie i gleba szczególnie na ostrych dziurach. dużo pali , jeśli to jest model z 1999-2002 to będzie spora różnica w wysokości siedzenia od drki. jazda na niskich obrotach nie oznacza że się nic nie stanie, mój przy dodaniu gazu na 2 albo 3 wchodzi na obroty jak seta na luzie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 mój przy dodaniu gazu na 2 albo 3 wchodzi na obroty jak seta na luzieChciałbym w to uwierzyć,ale to jest nie możliwe . . . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Chciałbym w to uwierzyć,ale to jest nie możliwe . . . oj możliwe możliwe, kwestia regulacji i zachowania świetnego stanu technicznego Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 oj możliwe możliwe, kwestia regulacji i zachowania świetnego stanu technicznegoZgadzam sie z Pomykiem, troche przesadziłeś bo nawet tuningowe ćwiary z MŚ nie wkręcają sie na biegach jak seta na luzie. Praw fizyki niestety nie oszukasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.